Verloting Zelfgekleurde Appel kaart

Hallo Nederlandse Postcrossers!

Ik zou het leuk vinden mijn Appel-kaart ter beschikking te stellen om te winnen.

Schrijf een leuke zin, die iets te maken heeft met Postcrossing.
Bij voorbeeld wat jij het leukst vind of wat voor jou belangrijk of grappig is aan PC.

De winnaar krijgt de kaart toegestuurd in een envelop om te voorkomen dat de kleuren worden beschadigd.

Anneke.

3 Likes

@silvy wat leuk, zo een mooie kaart te winnen lijkt mij wel wat.
Ik ben in 2021 begonnen met PC.
Ik krijg leuke kaarten met regelmatig een leuk verhaal over de verzenders.Ook zelfs een recept erbij .Ik vindt alle kaarten leuk al zijn ze een reclame kaart,als er een goed verhaal opstaat vindt ik het oke. Heel soms een gemaakte kaart dan vindt ik het geweldig wat een ander de moeite voor mij doet om iets te maken.
Het is mooi om andere landen ,culturen te ontmoeten op deze manier zonder je stoel uit te moeten. Kaartjes uitzoeken doe ik met liefde en zeg vaak`safe travels bij de brievenbus. Wie doet dat ook?

2 Likes

Silvy, leuke reactie, als er niets verandert lijkt het erop dat je deze ronde gaat winnen! :joy:

1 Like

Ik vind het heel kunstig gemaakt maar ik gun de kaart aan @silvy

ik hoor het wel als ik mijn adres moet doorgeven. ik vindt het nog steeds erg mooi.
veel mensen houden er niet van om eigen gemaakte kaarten te ontvangen ,begrijp niet zo goed waarom niet…

Silvy, jij bent de winnaar.
Graag zie ik je adres tegemoet.
Groetjes,
Anneke.

This topic was automatically closed after 9 days. New replies are no longer allowed.