VANHA - Jyväskylä-miitit vuonna 2022 - ei ylläpitoa enää

Minäkin toivotan 24.10. miittailijoille mukavaa miittiä! (itse tuolloin töissä…)

:thinking: 22.10. olisin saattanut päästä (loma), mutta tyydyn täysin päivämääräpäätöksiin. Joku toinen kerta sitten taas. Tuleehan näitä miittejä :blush:

No voihan nenä… :lying_face: Ajatuksena oli, että koska juuri oli isompi viikonloppumiitti kahvilassa, niin seuraava voisi olla arki-iltana Harjun Paperilla. Annelle sopii siellä arki paremmin, ja sitä paitsi 22.10 on koulujen lomaviikolla.

:mailbox_with_mail: Kiitos @Auringonkukka ja allekirjoittaneet WPD-miittikortista :smiling_face_with_three_hearts:. Taisi olla erikoisin pyörä tässä sinun valokuvassasi :smile:. Kiitos myös kauniista Tourujoki-merkistä.

2 Likes

Ensi viikolla miittaillaan maanantaina 24.10. klo 17 lähtien Harjun Paperilla (miittipaikka verkkokaupan tiloissa, puodin viereinen rappu). Naposteltavaa voi tuoda nyyttärimeiningillä, talo tarjoaa kahvin/teen.

Keitä tulossa?

Muistelen, että etenkin syyslomaviikon takia päädyttiin siirtämään maanantaihin…
Itsekin taisin kuvitella, että maanantai on hyvä päivä miittailulle, mutta ollaankin vielä silloin mökillä laittelemassa paikkoja talvikuntoon - tulen miittiin jos vain ehditään takaisin ihmisten ilmoille hyvissä ajoin…
Lauantaina nyt en olisi kuitenkaan päässyt, että eipä kovin suurta vahinkoa tapahdu suuntaan tai toiseen :smiley:

Facebookin puolella on ilmoittautunut maanantain miittiin vain 2, joista toinen epävarma. Jos lauantaille on enemmän kannatusta, niin voitte vielä vaihtaa päivän takaisin. Itse en lauantaina ole maisemissa. :relaxed:

Olen tulossa maanantain miittiin HP:lle :smiling_face:, ja samoin menossa tapaamaan entistä jonnukkaa, nykyista @juntuska a 4. 11.

Minusta tuntuu, että miittiähkyä on ehkä WPD:n jälkeen, siksi vähän tulijoita juuri nyt. Mutta kokoonnutaan nyt vain pikkuporukalla ihan muina crossailijoina. Ajattelin tuoda itse leivottuja pikkupullia. Tuon varuilta useammalle :smile:.
Ihan hyvä päivä se maanantaikin on, ja sitäpaitsi etukäteen ja harkiten sovittu.

2 Likes

Marraskuu näyttäisi olevan minulle aikataulujen suhteen suotuisa!

4.11. pääsen @juntuska -miittiin (töissä aamuvuoro) :blush:

ja

22.11. pääsen myös (töissä vapaapäivä) :blush:

Jee!

1 Like

Valaiskaapas nyt vähän: mikä / missä / mihin aikaan on " @juntuska miitti"??? Pääsisin ehkä tulemaan…

Tämän palstan eka viestissä on menneet ja tulevat miitit kerrottu tarkemmin. Ko. miitti on pe 4.11. klo 16:30 Sokkarin kahviossa. Siellä toisessa kerroksessa.

1 Like

No niinpä. Minä katselen aina vaan tätä häntäpäätä :joy: Yritän kipitellä paikalle!

2 Likes

Muta nyt näyttäisikin, että se Sokkarin toisen kerroksen Presso ei olekaan käytössä (en ollu pannut moista merkille), joten pitää miettiä toinen paikka. Miten olisi Nikolainkulman kahvila (Wilhelmiinan konditoria), se on auki klo 19 asti.

1 Like

Ja Wilhelmiinaan :grin:

1 Like

Olipa mukava tavata pitkästä aikaa vanha kortteilukaverimme @juntuska :smile:. Wilhelmiinassa kahvittelivat ja rupattelivat korttien parissa ilmoittautuneiden (ri-tu, Riutsi, manme, ykssoprano ja itse juntuska) lisäksi yllättäen kahville tullut ElliOlivia :smiley:.

Nyt miettimään seuraavaa miittipaikkaa ja pikkujoulukin jo lähestyy :mx_claus:

2 Likes

Kiitos kivasta miitistä!! Tervetuloa myös Tampereelle miittaileen mua :blush::heart:

2 Likes

:mailbox_with_mail: Kiitos @ri-tu jo miitissä ihailemastani Vaajakosken Vanhan voimalan kuvasta, jonka Eila-Helena Häkkinen on maalannut. Tää on mun lapsuuden ja nykyisyyden iki-ihana maisema, ja ilahduttaa tosi paljon, varsinkin kun juuri minua ajattelit korttia hankkiessasi :smiling_face_with_three_hearts:. Kiitos paljon.

Kiitos @riutsi myös Jyväskylä-aiheisesta kortista keskustan maamerkkeineen, symboleineen. Väritystehtävä mulle ? :grin:

.

2 Likes

Kyllä vain @ykssoprano :blush: Värikynät esiin :grin:

1 Like

En pääse huomenna, mutta pikkujoulumiittiin olisi kiva osallistua. Mulle kävisivät 3., 4. tai 7. päivä joulukuussa. Mitenkäs muille?

Mulle kävisi myös tuo su 4.12. (ennen klo 16) Tosin en tiedä vielä leikkauspäivääni, niin kaikenlaiset muutokset ovat mahdollisia… Voisko 4.12. käydä muillekin?

Ja tänään tosiaan iltatöissä

En minäkään ole tulossa. Perutaanko tällä kertaa ja keskitetään voimat pikkujouluihin?
Postin punainen kuori tulee postittaa ti 13.12. viimeistään, joten kokoonnutaanko siihen mennessä? Glögille Harjun paperiin (jos Annelle sopii) vai oikein syömään jonnekin?