Vanha jkl mittiketju. Katso ketjun lopusta tiedot uudesta ketjusta

No nyt minäkin tänne löysin tien! Eli 21.9. miitti eli ensi viikon tiistaina. Ja lokakuun miittii olis tarkotus siis pitää 10.10.? se taitaa olla aleksis kiven päivä ja sunnuntai?

  1. päivä taitaa olla vasta viikon päästä, mutta tiistai siis kuitenkin.

Sunnuntaina 10.10. pidetään siis postikortin 150-vuotismiitti, johon Postcrossing-yhdistys tarjoaa miittikortteja ja siksi tarvitaan aiemmin “sitovia” ilmoittautumisia. Muutoinhan me miittaillaan aika vapaamuotoisesti. Lähinnä paikan ja mahdollisen pöytävarauksen vuoksi hyvä tietää suurinpiirtein kuinka moni on tulossa, mutta yleensä elää vielä ihan samana päivänäkin ihmisten suunnitelmat.

Veikkaisin, että kun/jos tässä miittailun makuun päästään niin se varsinainen lokakuun miitti 21.10. pidetään vielä erikseen… :smile:

No niin onkin joo, hups katoin väärää viikkoo. Vielä siihen miittiin en lupaa että pääsen/ehdin.

Mutta siis tuohon 10.10. Miittiin ainakin pääsen osallistumaan! :slight_smile:

Minulla olisi pari kuvaa Vaajakosken vanhasta voimalasta kevätkuohuissa… siis siitä Naissaaren kupeesta se valkoinen rakennus.

Itselleni tuli mieleen satamassa olevan Jyväskylä teksti maiseman kera, jos teillä enemmän liikkuvilla kuvaajilla olisi vaikka siitä sopivaa kuvaa arkistoissa tai joku sattuisi tällä viikolla ohi kulkemaan. Mutta jos ei löydy, niin Naissaarikin kuulostaa hyvältä vaikka eri vuoden aikaa onkin. :+1:t3:

Miittiin ilmoittautumisen lisäksi, kertokaa mikäli haluatte miittikortteja enemmän kuin 20 kpl. Hinta lisäkorteille on 0,20 euroa/kpl. Nappaan itse todennäköisesti “pinon” ylimääräisiä tilaukseen, joten ei suurta paniikkia jos unohtuu tässä vaiheessa. :slight_smile:

Heips!
Minua kiinnostaisi osallistua Postikortin päivän miittiin su 10.10. :slight_smile: joten ilmoittaudun siis mukaan. Minulla on kortteilu ollut kyllä pahoin jäissä oikeastaan koko korona-ajan, mutta jospa tässä vaikka ennen miittiä taas joitakin kortteja lähettelisikin :slight_smile:

Osallistun 10.10. tapaamiseen. Otan lisäksi 20 kpl korttia.

Osallistun 10.10. tapaamiseen ja otan 20 kpl kortteja.

Osallistun miittiin, 20 kpl kortteja on tarpeeksi :blush:

Ilmoittaudun mukaan sekä 21.9. miittiin,
että 10.10. miittiin (johon myös 20kpl miittikortteja, kiitos)

Ilmoittaudun 10.10 Postikortti 150v. juhlamiittiin!

Add images

Ilmoittauduin 10.10. miittiin ja 20 kpl kortteja, kiitos. :hugs:

Hei, varmistelen nyt vielä. ettei mene ristiin :slight_smile: - eli siis niiden ilmaisten 20 miittikortin lisäksi vielä 20 korttia?

Niin. Eikös ne ole sen 20 snt/kpl eli 4 euroa on ylimääräiset 20 kpl. :relaxed:

Minä myös mukaan 10.10. miittiin, ei lisäkortteja

tulossa 21.9 miittiin ja 10.10 miittiin
Ostan lisäksi 130 miittikorttia ja ennen kuin joku älähtää en ole kaikkia kortteja laittamassa kiertämään tässä miitissä. Miittikortteja aina kysellään muutenkin :wink:

Tulisin 10.10 miittiin, Jyväskylää ei vielä näkynyt juhlamiittilistassa

1 Like

Näytti olevan miitti listassa Jyväskyläkin @Elmanaakka

Ilmotan miittiin myös Bluefairytale crossarin

@MaHaKo Minulle siis vain ne ilmaiset 20 kpl. Siis ei lisäkortteja. Tosi hyvä muuten, että varmistit :+1:

1 Like

Minäkin tulen mukaan 10.10. miittiin, joka siis pidetään Toivolan Vanhan Pihan Valkoisessa puussa (hih, eka miittini puussa :face_with_hand_over_mouth:). Jossain luki tää paikka, mutta en nyt sitä löydä ketjusta… Onko paikka tuo? Ja mikä aika? @MaHaKo

Syyskuun miittiin kanssani tullee myös Emppuvee… Meitä on monta tulossa, mutta tiistai-iltaisin arvelisin olevan tilaa…

1 Like