Summanmutikka - tauolla!

Mutikat lähdössä!

Pudotin kolme korttia siniseen lootaan tänään.

Ensimmäinen mutikka jo saapui, @Sipsu n kortissa on taruolento sekä varasana nisäkäs :+1: :smile:.
Kortti sarjasta Satuja venäläisistä metsistä. Ja merkkinä Arvoleimakortti mallia 1866 Postikortti 150 vuotta -merkkisarjasta.
Kiitos paljon hienosta mutikasta :smiling_face_with_three_hearts:.


Olisikohan käännös: Älä mene sienimetsään onnettomana!

Kukat ja pensaat perillä! Pampula lähetti kieloja ja Sipsulta tuli juhannusruusupensas ja molemmissa kauniit kukkapostimerkit! Suurkiitokset ihanista korteista!

Minullekin tuli jo ensimmäinen mutikka.
Kotona lähetti suloisen VAUVA-kortin. :slightly_smiling_face:

Sipsulta saapui ensimmäinen kolmesta kortistani: moottoriajoneuvoja, joiden kanssa samaan korttiin oli päässyt “pussihousupoika”, joka kuljetti tavaroita kauramoottorilla. Upea löytö! Kiitos!

Sain ensimmäisen mutikan, josta löytyy koivu. Kiitos @kotona kesätunnelmaisesta kortista :slight_smile:

Kaksi mutikkakorttia saapui tänään.
Kiitos @cicus kivasta Kaarina Toivasen kortista, jossa pupujussi hyppelee kissankellojen keskellä.
@pampula saa kiitokset kesäharrastus kortista, jossa pariskunta lepää rannalla lukien ja eväitä nauttien.

Moi, lähetin 2/3 korteista ma, yksi vielä haussa. En kirjoittanut edes summamutikkaa ja allekirjoitus kai vain Minna. hups…

Tänään sain kukka -kortin ja maisema -kortin. Kauniit kortit ja -merkit. Tuli hyvät Suomifiilikset. Kiitokset pampula ja ritvapeltola :slight_smile:

Tänään tuli kaksi mutiikkaa

@anon24530384 lähetti sanaan Pihaleikki sopivan kivan kortin

ja @cicus lähetti **Kesäilta** sanaan sopivan kortin

Kiitos paljon molemmille!!

Kiitos reseptikortista, Anna-Liisa @Alisa ! Emme ole tainneet ennen tavata näissä merkeissä?

Kiitos @anamcara kortista, jossa näkyy portti. Postimerkki, kuningaskalastaja, oli myös uusi kokoelmassani.

Olen lähettänyt kaikki kortit.

Kaksi mutikkaa saapunut :yum:

Kiitos kirjaeija SALAISUUDESTA ja
ritvapeltola SADUSTA

Mukavasti on jo mutikoita osannut määränpäähänsä :slight_smile: Päivitin ensimmäiseen viestiin saapuneet.

Huomioithan jos saat kortin jonka lähettäjänä Minna, niin todennäköisesti kuuluu tähän vaihtoon :wink:

2 mutikka korttia saapunut
cicukselle kiitokset HERKULLISISTA oluista ja Alisalle LATO -kortista :grinning:


@Xpaula lähetti “Elämänilo”-sanaan mietelausekortin. Itse pidin enemmän xpaulan itse kirjoittamasta mietteestä pienistä asioista iloitsemisesta… :smiling_face_with_three_hearts:

Kiitos paljon päivänkakkarakortista ja kauniista akilleijamerkistä :smiley:.

@ykssoprano lähetti ihanan LAPSUUSMUISTO kortin!!
Kiitos paljon!!

Minä sain 2 mutikkakorttia:
minkero lähetti hienon Kehvolan kortin, jossa oli monta LINTUa.
ykssopraanolta sain kauniin Carl Larssonin maalauksen, jossa kaunis KOTI.

Kolme PUUTA on tällä mökkisaarella, missä elämä näyttää ihanan leppoisalta ja onnelliselta. Paljon kiitoksia, Minkero!

Sain suomalaiselta Minnalta kortin Hollannista kirjekuoressa. Kortti esitti Hollannin kuninkaallisia. Kuuluisikohan kiitokset tähän ketjuun? Terveisin Merja / kotona