Summanmutikka Kesä 2022 - VALMISTA TULI!

2 mutikkaa kolmesta lähti tänään

1 Like

Kolmaskin mutikkani matkalla

Mutikoista 2/3 lähetetty :blush:

1 Like

Kaikki kolme mutikkaa liikenteessä.

1 Like

Mutikat matkalla! :running_woman:

1 Like

Mun mutikat lähtivät matkaan tänään.

1 Like

Minunkin mutikkani matkaan tänään :postbox:

Ensimmäinen mutikka tullut perille. Kiitos, @Alisa , kuksasta (astiat)! Meilläkin niitä on pari. Käytetään kun talvella käydään eväiden kanssa päiväseltään mökillä tai kun joskus harvoin retkeillään.

Minäkin sain ensimmäisen mutikan. @outsa lähetti upean kortin kesäretkestä luontoon. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Minäkin sain ensimmäisen mutikan tänään. Kiitos @outsa kivasta pottukortista, minäkin olen nostanut tämän kesän uudet potut vain kaupasta. Kun asuttiin vielä maatilalla, oli meillä aina omassa pellossa muutama penkki, josta sai kesän perunat. :slight_smile: Tässä toivesanana taisi olla “maalaiselämää”.

1 Like

Tännekin tuli jo ensimmäinen mutikka: suloinen (= oli toivesana) Kikka Nyrénin Kissaperhe kesäyössä. Näyttäisin sen, mutta en ole vielä(-kään) opetellut lisäämään kuvia. Elmanaakalle suuret kiitokset! Nyt tuli hinku päästä Iittalaan naivistien näyttelyä katsomaan.

Kaikki mutikat lähetetty

1 Like

Kaikki summamutikat matkalla

1 Like

Tipautin juuri kaikki kolme mutikkaani matkaan. :love_letter:

1 Like

Mutikat lähti

1 Like

Kaksi mutikkaa saapui eilen:

@outsa lta suloinen kissanpentu ihmettelemässä lankakerää :cat: :yarn:
@Alisa lta ehkä hauskin ikinä näkemäni oravakortti :smile: :heart_eyes: :smile:

Kiitos paljon mahtavista korttivalinnoista :heavy_heart_exclamation:

1 Like

kaikki mutikat matkalla

1 Like

Kaikki kortit lähetetty

1 Like

:mailbox_with_mail: Eka mutikka saapui, @Elmanaakka lähetti aurinkolasit, valmiina shoppailureissuun! Kiitos paljon :smiling_face: :sunny:.

KAUNIS on tosiaan alkukesä, sitten jotenkin silmä tottuu eikä enää ihastele samallatavalla jokaista kukkaa ja väriä. Kiitoksia tästä kauniista ja tunnelmallisesta koivikosta, @Katajainen_B.
@Sipsu, olen samaa mieltä, että on KAMALAa antaa tuollaiselle vajaan vuoden ikäiselle lapselle tulitikkuaski leluksi. Vaikkakin vaan kuvan ottoa varten, mutta jäähän se lapselle mieleen, että tuolla saa leikkiä, kun seuraavan kerran tikkuaskin näkee. Hyvän kortin olit löytänyt tuohon sanaan! Kiitos!

2 Likes