RR - Toukokuu 2021 - Valmis 19.4.2022

9
Kiitos
5 @Elmanaakka erittäin kauniista kortista ,josta löytyi mansikoita!!

#6

2 @ritvapeltola lähetti Pälikköä suosikeistani.

11

Kiitos

2 ritvapeltola komeasta MW:n kukosta aidalla! :chicken:

5

2 @ritvapeltolalta Sanna Kallion kissakuvitusta :smirk_cat:

6 @sipsulta lampaita suosikeistani :sheep:


10 @anamcara lähetti suosikeistani Disney/Pixarin rotan :slight_smile:

11 @xpaula lähetti navitrollaa :grinning:

5

6 @floran kortti saapui jo maanataina , ihana kissa :smirk_cat:

huomenna postiin loputkin, sittemn kaikki lähetetty 1-13

8
edit

Kortit 1-7, 9-12, 13 lähetetty

6 SIPSU lle: rakastan Martta Wendelinin kortteja ja tätä minulla ei ollutkaan vielä. On ihana yllätys,olen niin iloinen. Kiitos :love_letter:

9 PAMPULA lle: Upein kortti Turun linnasta, mitä olen saanut! Kyllä on linna edukseen. Aivan mahtavaa :european_castle:. P.s. pidin myös postimerkistä :slightly_smiling_face:

10 ANAMCARA lle: tää on mun yks suosikki Edelfelt! Miten sattuikaan! Kiitos :heavy_heart_exclamation:

7
Lähetän tänään: 1,3-4, 6, 8-13.
Kiitos
2 ritvapeltola Pekkalan kortista.
6 sipsu ihanasta Bastinin kortista
Ja
10 anamcara söpöstä onnittelukortista.

4 Kiitokset tällä viikolla saapuneista korteista ja synttärionnitteluista :heart:

2 @ritvapeltola lähetti Soosselin Metsän kuninkaan (uuden hirvikortin kokoelmaani)
6 @Sipsu:lta sain suloisen Sarah Kayn onnittelukortin
9 @pampula:n kuoresta löytyi hellyttävä kortti leijonasta pentunsa kera
10 @anamcara oli löytänyt suosikeistani maksimikortin, jossa Bengtskärin majakka ja merkissä meripelastusalus Merikokko
11 @Xpaula:lta saapui hauska kissakortti (jossa sama kuva, mutta eri tekstillä kuin kortissa suosikeissani)

Synttäreitä vietin luonnon helmassa mökillä Saimaalla mm. auringosta nauttien, sinivuokkoja ihastellen, kesäkukkia istuttaen, korvasieniä poimien, saunoen (talviturkki heitetty) ja kuikkien touhuja seuraten.

1 Like

9
Kiitos
12 @kotona hienosta mausteisesta neliökortista ja mielenkiintoisista kuulumisista!

#3onneli78 lähetti kivan moottoripyörämainoksen 1958. Kiitos paljon!

12 sai sydäntälämmittävän kortin 6 Sipsulta ja kuoren päällä 2/3 uusista Europa-postimerkeistä. Enää perhonen puuttuu. Kiitokset!

11

Kiitos

6 Sipsu hienosta aakkoskortista! Mua on aina kiehtonut kielet ja vieraskieliset aakkoset! :hugs:

12 kotona ihanasta Kirdiyn kortista! Mulle kelpaa! :blush:

#6

3 @onneli78 lähetti kauniin WWF:n kukkakortin. :slightly_smiling_face:
12 @kotonalta sain kaksikin suosikkikorttiani; Löökin uuden kortin ja Pälikköä. En tiennytkään, että noita Pälikön kortteja on ilmestynyt niin paljon. :slightly_smiling_face:

8

2 ritVapeltola: suu-urkiitokset UNESCO:n Struven ketju -kortista! Olen haaveillut saavani näitä ja nyt sain! Olen onnellinen!

12 Kotona: Kassu -kortti on aivan ihana. Tuttu minullekin lastenkirjoista. En vain tiennyt, että tästäkin aiheesta on kortteja. No miksei! kiitos paljon!

5

9 @pampula lähetti kaisa Huotarin ompelevan karhun :slight_smile:

4 Postitan huomenna:

1, 2, 3, 5 ja 6. :slight_smile:

Päivitys!

Miulla on saapuneita korttejakin tuossa kasa, mutta palaan asiaan paremmalla aikaa.

10

2 Kiitos @ritvapeltola ihanasta Jetoy kortista :smiling_face_with_three_hearts:
Nämä ovat vaan niin suloisia :heart_eyes_cat:

12 @kotona:lta sain upean Aquarupella kortin :heart_eyes: Kiitos :smiling_face_with_three_hearts:
Tykkään todella paljon.

11

Matkalla kortit 8 -10, 12, 13. :postbox:

1

2 ritvapeltola oli löytänyt hauskan Pitkärannan. Isot kiitokset! :heart:

3 onneli78 yllätti komealla Pikku Myyllä. Isot kiitokset! :heart:

6 Sipsu lähetti peräti kaksi upeaa korttia, SLL ja Disneyn Moanaa. Isot kiitokset! :heart:

10 anamcaralta saapui toiveistani komea Aku ja yllärinä Karvinen. Isot kiitokset! :heart:

11 Xpaula postitti Karvisia peräti kaksi. Isot kiitokset! :heart:

12 kotona lähetti toiveistani mainion Viiru&Pesosen ja postareita. Isot kiitokset! :heart:
PS. Posti ei yllättänyt, postarin hampaat ovat raavittu valkoisiksi reunasta.
PS.2. Laitan RR-kortin mukana tulemaan nipun kulkemattomia kortteja vaihturina. :wink:

Isot kiitokset kaikille ja anteeksi, että olen ollut tässä kuussa jokseenkin “poissaoleva”. Työt haittaa harrastuksia.