RR- olorr, yhden kortin olo 1 paikka, isokokoiset kortit ja kommentoi 2 paikkaa

#86 @Elmanaakka n kortit täällä kirjoitettavana

#85 Tarkistin kaikki Toivasen korttini ja valitettavasti nyt Posti on hukannut @katarinahildur’n mulle lähettämän kuoren.

Saattaa se joskus löytää perille. Mutta on voinut kuori hajotakin lajittelukoneiden käsittelyssä. Mulle tuli tässä muutama kuukausi sitten kuori (ei olo) jonka sekä yläreuna että toinen sivureuna oli siististi auki ja kaksi neljästä kortista oli ulkopuolella. Niitä ei oltu leikattu veitsellä vaan ihan kuin olisi kuluneet/haurastuneet. Olen kuullut muilta vastaavaa ja Postista sanottu, että joskus lajittelukoneet tekee tota. Mun kuoret on olleet hepposia ja käyttämättöminä lähetetty, mutta tulleet perille sillai rispaantuneina reunoista. Jatkossa mun täytyy kyllä teipata kaikki reunat tai käyttää mahdollisimman tukevia kuoria.

Eikä! Voi itku. Ei oo koskaan näin muistaakseni ennen käynyt :frowning:

Ja!! Mulle kävi samalla tavalla, että kirjekuori oli todella siististi auki yhdeltä sivulta. En kiittänyt heti korteista ja sitten aattelin ehkä itse avanneeni sen… Mutta ihmetytti, et missä välissä olisin avannut kuoren, kun vain siirsin kuoren eteisestä työpöydälle. En ajatellut asiaa ihmeemmin, mutta nyt kun Silpa kerroit, että sulle käynyt noin niin luulen että sama homma… Onpa kyl tosi kurjaa toi katoaminen. Ja sekin, et edes kuoressa kortit ei oo turvassa.

1 Like

#87 korttini palautuivat kauniisti koristeltuina ja kivoin kirjoituksin @katarinahilduri lta, kiitos paljon :heavy_heart_exclamation:
#89 korttini palautuivat @minkero lta kivoin kirjoituksin ja koristein, kiitos paljon :heavy_heart_exclamation:

#86 @katarinahildur in päiväkirja saapui kirjoitattavaksi :slight_smile:
#87 OLOni palautuivat mukavin kommentein @katarinahildur ilta - kiitos :smiling_face_with_three_hearts: Verkatehtaalla nähdään !

1 Like

#86 @Meringer in päiväkirjakortit kotimatkalla samoin kaikki #89 isot kortit

#87 @minkero lta palautuivat OLOni hauskoin kertomuksin ja kommentein sekä teemoihin sopivin koristeluin - kiitoooooos :smiling_face_with_three_hearts:

#86 @Elmanaakka n kortit tiputan tänään postilaatikkoon.

#88 @sinipiika kuoret täällä ja lähtee jakoon tämä ryhmä maanatain postissa

#88 @minkero jo ehti kirjoittaa minun korttini tässä ryhmässä , kiitos :grinning:

1 Like

#87 viimeisetkin lähetetty

#86 korttikuori lähtenyt takaisin @ritvapeltola lle.

#89 Kiitos tosi paljon @ritvapeltola ja @smabbe korttieni kirjoittamisesta, tarrakoristeluista ja ennen kaikkea kuulumisistanne :smiley:

#86 Minkeron kortit lähdössä kotimatkalle :blush:

#87 ja 88 korttini saapuivat @minkero lta kivoin kirjoituksia, kiitos paljon!
#89 korttini saapuivat @Elmanaakka kivoin kirjoituksin! Kiitos paljon!

#89 Kiitos @ritvapeltola korttieni kirjoittamisesta.

#86 @marzze n olopäiväkirja kotimatkalla :smiley:

#86 OLOpäiväkirja lähti takaisin @katarinahildur ille :slight_smile:

1 Like

#89 Kiitos @elmanaakka olojeni kirjoittamisesta ja kuulumisista :smiley:

#86 kiitos olopäiväkirjan kirjoittelusta @meringer :smiley:

#89 @ritvapeltola kiitos korttieni kirjoittelusta :smiley:

#86 lähti @tallu :lle maanantain postissa ja samoin #88 kuoret kaikille

#86 oloni ovat kotona. Kiitos @ritvapeltola