RR - Mini RR EI TOIMINNASSA ENÄÄ!

Group #145 Lempiväri

Hei @pumuckl!

What an amazing surprise to recieve three!!! cards with my favorite colours! You’re most kind :yellow_heart: :orange_heart: :heart:

I’ve played ‘Mele kalikimaka’ with ukulele, and my friend translated the words in Finnish. There “the kookaburras fly” :parrot:

Was für eine erstaunliche Überraschung, drei zu erhalten !!! Karten mit meinen Lieblingsfarben! Du bist jetzt nett!

Ich habe ‘Mele kalikimaka’ mit Ukulele gespielt und mein Freund hat die Wörter auf Finnisch übersetzt. Dort “fliegen die Kookaburras”!

Väriä ja valoa kesään 2021!

MiraBW

1 Like

#146 Merkkimätsäys

Kiitos @Liisa16 upeasta Lotta Svärd -mätsistä :smiling_face_with_three_hearts: merkkinä eräs Lotta hoitajapuvussaan.

Kortissa Suomen sodan sauvolaisia veteraaneja, ja Runebergin Vänrikki Stoolin tarinat kertoo juuri siitä sodasta, jossa tämä fiktiivinen hahmo Lotta Svärd huolsi sotilaita (ja möi heille viinaa!).

Ja kiitos erityisesti tähän kaikkeen liittyvästä tiedosta ja muistoista, jotka jaoit kanssani :relaxed:

1 Like

#146 @ykssoprano lähetti oikein juhlamätsin, Aquarupellan neliökortissa kaksi lasia kuohuvaa ja samoin postimerkissä! Kiitos :smiley:

Olen lähettänyt tästä ryhmästä kortit Liisa16:lle, Lillalle ja ykssopranolle.

1 Like

#146

Huomasin nyt vasta äskeisestä kirjauksesta että @minkero on tässä mukana. Häntä ei ole merkitty tuonne avoimien ryhmien listaukseen. Eli joudut vähän odottelemaan korttia minulta…

#139 Musiikkimielikuva, Maustetyttöjen Tein kai lottorivini väärin
Kiitos @MiraBWinter Timo Mänttärin Baari-kortista, jossa on pajatso! Hieno!

2 Likes

Hei!

Olen lähettänyt tänään kortit lempivärisille :green_heart: :green_heart: :purple_heart: :blue_heart:

@flora! Sain tänään “Terveisiä liian kaukaa”, kiitos kiitos :orange_heart:

MiraBW

#135 Ystävänpäiväkortti
@mirabelle kiitos suklaisesta kortista

#145 Lempiväri
@flora kiitos hauskasta jäniksestä
@pumuckl kiitos kolmesta ihanasta vihreästä kortista!!!

#146 Kortti ja merkki mätsäys
@Liisa16 kiitos Lotta-merkistä ja Kuivasaaren kaksoistykkitornista
@ykssoprano kiitos ihanasta Jonna Markkulan “Siskot” kortista siskokset merkillä :slight_smile:

Päivitän sivuston viikonlopun aikana!

1 Like

päivitetty :v:

ILMOITUS

Hei

minulla alkaa olla sekä aika että mielenkiinto kortilla ja minusta tuntuu, että en kerkiä päivittämään tätä RR niin usein kuin olisi hyvä. Minulle jää vielä tuolla kansainvälisllä puolella “Cards with thematic stamps RR”. Tuntuu vaan, että kahden RRn pyörittäminen on liian työlästä.

Kysynkin, olisiko täällä innokasta jatkajaa tälle RRlle vai sulautetaanko tämä RR elmanaakan Eläin ja luonto RRiin josta tulisi sitten varmaan ihan yleis-RR :slight_smile:
Elmanaakan kanssa tästä asiasta on jo viestitelty ja hän on valmis RR-fuusioon :smiley:

Minä toki ylläpidän tämän sivuston loppuun asti!

#145 Lempiväri
huomenna matkaan

#145 lähetetty

#145
Kiitos @pumuckl kolmesta turkoosista kortista!

1 Like

#146 Kortti-merkki mätsäys 28.4.21

Kiitos @minkero hienosta Taneli Eskolan Porvoon kansallismaisemasta vastaavalla Postikortti 150-v. -merkillä. :smiling_face_with_three_hearts:

#145 Lempiväri
@MiraBWinter lähetti ihanan Heli Pukin kortin, kaikki oli niin ihanan vihreätä ihan postimerkkiä myöten! Kiitos tästä ihanuudesta!

#146 Kortti ja merkki mätsäys
@minkero oli mätsännyt armeija-teemaa Kenttäposti-merkillä ja VB-valokuvakeskuksen mustavalkoisella kuvalla. Hieno mätsäys! Valitettavasti tuota Sotarintamavalokuvanäyttelyä en nähnyt, mutta VB-valokuvakeskus kuuluu kyllä Kuopion vakiokohteisiin kun siellä satun käymään.

1 Like

#146
@minkero oli valinnut myös minulle kenttäpostimerkin SA-kuvasta tehtyyn postimerkkiin. Ja Puijolta saa näköjään vielä erikoisleiman, alkavat olla harvinaisuuksia sellaiset paikat. Kiitos!

@146 Kiitos @Liisa16 hienosta Rudolf Koivu-mätsäyksestä!

#145

Sain kauniin sudenkoren vaaleanvihreällä taustalla @flora1 -ryhmältä ryhmälle 145.
kiitos paljon Minna

#145

Sain näyttävän vesipisaran @eukkonen -ryhmältä 145 vaalean vihreällä lehdellä. kiitos paljon Leena

Valitettavasti ei valokuvaa täällä;)

#145
Kiitos turkoosista lempivärikortista @flora!

#146 kortit lähtee tänään matkaan