RR - Mini RR EI TOIMINNASSA ENÄÄ!

#146
@minkero oli valinnut myös minulle kenttäpostimerkin SA-kuvasta tehtyyn postimerkkiin. Ja Puijolta saa näköjään vielä erikoisleiman, alkavat olla harvinaisuuksia sellaiset paikat. Kiitos!

@146 Kiitos @Liisa16 hienosta Rudolf Koivu-mätsäyksestä!

#145

Sain kauniin sudenkoren vaaleanvihreällä taustalla @flora1 -ryhmältä ryhmälle 145.
kiitos paljon Minna

#145

Sain näyttävän vesipisaran @eukkonen -ryhmältä 145 vaalean vihreällä lehdellä. kiitos paljon Leena

Valitettavasti ei valokuvaa täällä;)

#145
Kiitos turkoosista lempivärikortista @flora!

#146 kortit lähtee tänään matkaan

145
Kiitos @pumuckl kolmesta hienosta lilasta kortista. @Lilla kiitos yökuuksijasta​:grinning_face_with_smiling_eyes::owl:

1 Like

#145

Sain @MiraBWinter
: ltä mukavan kirjeen, jossa on vielä mukavampi kortti. Kiitos kivasta tarinasta tästä kortista
kiitos vielä kerran Tarjalle

1 Like

145 Kiitos @MiraBWinter ja @eukkonen kauniista korteistanne. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

#146 @Lilla lta hieno Lotta-kortti ja -merkki! Kiitos :slight_smile: Oikeasti kova veto pukeutua Lotta-pukuun vanhain päivänä :+1:

Kiitos @Lilla lottapostimerkistä Jalkaväkimuseota esittävässä kortissa! On kiva saada kortteja kotimaisista museoista.

Hei @eukkonen! (Ja tiedoksi @Lilla lle!)

Kiitos metsäkortista

ryhmässä #145 Lempiväri

Metsä on minullekin rakas, erityisesti (kallioinen) mäntymetsä! Se väri sujahtaa sieluun. Kuvan korppi on mun miehoisen suosikki. Se innoitti meidät ensimmäisiin yhteisiin runoihin yhdellä mökkireissulla.

Aurinkoista päivää ja toivottavasti tapaamme taas <3

MiraBW

#146 Kiitos @Lilla hienosta mätsäyskortista, jossa lotta-delegaatio tervehtii kenraalimajuri Raappanaa tämän 50-vuotispäivänä vuonna 1943. Merkkinä kaksi lottaa soppakauhan kanssa, sekä nappiloisto käsileima Mikkelistä :smiling_face_with_three_hearts:.

Hei @Lilla!

Ihana kiitos Tuomo Saalista! Hänen töitään oli Salmelassa kahtena edelliskesänä.

Minulle Salmela on ollut must Savonlinnan ajoilta asti. Yleensä silloin on aurinkoinen päivä ja voi käydä laiturilta veteen pulahtamassa. Vuohijärven ohi on ajettu aina “väärään” aikaan. Joka kesä se on suunnitelmissa. Maailman kauneimpia eteläsavolaisia teitä on kiva ajella, kuin taideteoksessa olisi mukana :grinning_face_with_smiling_eyes:

Viime kesänä yhdellä Mikkelin reissulla ystävätär houkutteli Rossoon. Olin vähän vastahakoinen, mutta täytyy sanoa, että siellä osataan kokata pastaa, vaikka on ketjuravinteli. Aion toistekin.

Ihanaa kesää sinneppäin Suomee :sunny:

MiraBW

1 Like

#145 Lempiväri
@eukkonen lähetti porkkanoita vihreällä taustalla. Kiitos!
Täytyypä tänä iltana popsia muutama porkkana :smiley:

1 Like

#145 lempiväri - turkoosi
kiitos @Lilla hienosta Stig Janssonin kortista!

#145

Tänään sain mukavan kortin @Lilla : lta, kiitos paljon siitä, että lähetit sen Aalandin kautta. Oli kaksi mukavaa postimerkkiä


paljon kiitoksia
Ulrich

#145 lempiväri- turkoosi

Kiitos @MiraBWinter hienosta kortista. Minulla onkin just ollut kuplivan hauska ja kiireinen viikko, kun sain hoitaa lapsenlapsia mökillä!

1 Like

Kiitos
@ritvapeltola @pampula @Meringer @flora @eukkonen @ykssoprano @mirabelle @Liisa16 @minkero @lemontoffy @MiraBWinter @MsMoney @Tallu @pumuckl @tiitinen @EssiH @Sahrami
osallistumisesta tähän RRiin
ja kiitos @Elmanaakka että otit hoitaaksesi myös nämä muutkin aiheet kuin eläimet ja luonnon :slight_smile:

Tämä RR sulkeutuu nyt, mutta päivityksiä tänne voi noiden avoimien ryhmien osalta vielä tehdä jos kortit vielä saapuvat perille!

Hyvää kesää kaikille ja nähdään tuolla Elmanaakan uudessa ryhmässä :wave:

Elmanaakan uusi RR

3 Likes

141 floralta hieno narsissi kortti :yum: