RR - Maaliskuu 2021 - Valmis 13.4.2021

#2 MsMoney lähetti kauniin Maarit Ailion enkelin. Kiitos paljon!

1 Like

7
Kiitos
@MsMoney hienosta hortensia kortista!!

3

Kiitos

2 MsMoney mainiosta Zeniukin kissaparista! :cat:

5, ritvapeltola hauskasta Sowan kortista! :apple:

2

Kiitos

5 @ritvapeltola ihanasta Toivasen kisuista. Sainkin OLO-pinosta tämän pois lähetettäväksi eteenpäin.

7 @pampula Etelä-Konneveden kansallispuistosta. Näistä Taneli Eskolan korteista puuttuu vielä paljon.

4 Lähetän huomenna:

1 ja 10 :slight_smile:

1

5 ritvapeltola lähetti hienon Viiru & Pesonen -kortin. Isot kiitokset! :heart:
PS. Kiitos samoin! Ja ei jouluiset haittaa ollenkaan… itselläkin “paha” tapa lähetellä jouluisia kortteja varsinkin kesällä. :smiley:

7 pampula oli löytänyt komean Mikki & Pluto -kortin. Isot kiitokset! :heart:

4 Komeita metsän petoja olen saanut:

2 @MsMoney:lta kaksi karhukorttia
5 @ritvapeltola ja
7 @pampula lähettivät ilveksen

Kiitokset! :blush:

6 Kiitos
7 @pampula kivasta Minni-hiiri kortista.

Olen lähettänyt #8

#10 onneli78 lähetti kauniin Taneli Eskolan maisemakortin Hämeenlinnan Alajärveltä
Harmi kun postimonsteri oli taas asialla!

7
5 @ritvapeltola
lähetti jalkapallo kortin

ja 6 @flora äiti ja lapsi aiheisen kortin

kiitos molemmille hienoista korteista!!

3

Kiitos
7 pampula hauskasta Koivun pupujussista! :rabbit2:

Matkalla kortit 1, 2, 4 ja 5.

  1. mirabelle
  2. @msmoney lle suurkiitokset ihanasta SLL:n ketusta ja SLL;n jänökortista rassina! Olen tuplasti hemmoteltu!
    5.@ritvapeltola:lle suurkiitokset hienosta Minna Leväslaihon talvisesta mäenlasku-kortista!
    7.@pampula lle tuhannesti kiitoksia ihastuttavasta Maarirt Ailion pääsiäistytöstä!
  3. @onneli78 lle tuhannet kiitokset Virpi Pekkalan suloisesta pääsiäisnoidasta kuutamolennolla.

1

2 MsMoney lähetti peräti kaksi upeaa Kamala Luonto -korttia. Isot kiitokset! :heart: :heart: :heart:

Päivitän! :slight_smile:

4 Lähetän huomenna:

2, 7 ja 9 :slight_smile:

6
Lähetin 1, 4, 5, 8 ja 10

Kiitos 2 @MsMoney hienosta Lehväslaihon kortista.

  1. #9. elmanaakka lähetti hienon Pitkäranna Keitaalla
1 Like

7
9 @Elmanaakka lähetti hienon mansikka aiheisen taidekortin ,tekijänä Leila Kaleva. Kiitos paljon!

1 Like

8 mirabelle
@hessu666, tiedoksi sinulle ,että eilen päivittäessäni 2. MsMoneyn kortin saapuneeksi,kone pani numeron 9 kakkosen sijalle. Yritin korjata numeroa monta kertaa,mutta kone teki aina saman virheen eli muutti kakkosen ysiksi! Heillä taisi olla joku bug. Pahoittelut, virhe ei siis ollut minun. :shushing_face:

10

kiitos
7 pampulalle Kylmäpihlajan majakasta!

Olen lähettänyt 2, 4-6, 8, 9

2

1 @Hessu666:n kuoressa oli hieno kissa-maxikortti. Kiitos myös RAS-kortista.

10 @onneli78:lta tuli hieno Taneli Eskolan Liesjärven kansallispuisto. Kiitos myös RAS-kortista, näköjään on 2017 Unescon listalle päässyt brasilialainen kohde Valongo Wharf Archaeological Site.