RR - Kesä 2021 - Valmis 20.8.2021

12
Tänään lähtee kortit
2,3, 5- 11 ja 13 ja 14.

  1. postittaa 3, 5 - 14

7

Huomenna lähdössä 5 ja 9 :smiley:

Tänään lähdössä 5, 6, 8, 9, 11-13 ja 15.

kaikki kirjoitetut / painetut kortit. He menevät seuraavan joukon kanssa huomenna
toivotan teille mukavaa sunnuntaia ja tulevaa viikkoa

#2 @ravipeltola
#3 @Xpaula
#5 @pampula
#6 @kotona
#7 @marzze
#8 @anamcara
#9 @minkero
#10 @Elmanaakka
#11 @Tallu

Kaikki kirjeet ja kortit kulkevat UNO Geneven yli
avaa kirjekuori varovasti, jotta se voidaan vaihtaa uudelleen
(jos et kerää kansia)

Valonkesto saatavana henkilökohtaisesta pyynnöstä

P.S.

viimeisten 3 osallistujan kohdalla tarvitsen osoitteet varhain, koska osoitteeni on vanha

Huomenna postiin 5, 11

Mä tulisin myös mukaan :slight_smile:

10

postiin 2,14

number one Hessu lähetti tunnelmallisen Jaska Jokusen :slight_smile: . Kiitos paljon, samoin ihanasta Mamma Musta :heart:

5
Tänään lähtee kortit 8,9 ja 15

Tulen mukaan.

Unohdin sanoa, että haluan kortin kirjoitettuna ilman kuorta.

8

Lähetetty
2, 3, 5, 6, 7, 16

Tänään lähti kortit 3 ja 10

8

Tänään tuli 3 upeaa korttia

14 @flora;lta Aquarupella kortti täynnä erilaisia sipuleita. Kiitos :smiling_face_with_three_hearts:

20210609_130915

12 @Meringer lähetti kortin, jossa mies ( en osaa mistä maasta hän on ) ampuu varmaankin myrkkynuolen saaliiseen. Kiitos :smiling_face_with_three_hearts:

20210609_130752

2 @ritvapeltola;lta sain ihanan kortin, jossa poseraa ketturepolainen. Kiitos :smiling_face_with_three_hearts:

20210609_130538

#6 kotona lähetti Jaska Jokusen
#12 Meringer lähetti ompelevan karhun
Kiitos molemmille mieluisista korteista :heart:

6 lähetti kortit 7, 10, 11 ja 17

5
6 @kotona lähetti minulle uuden matkalaukku kortin. Kiitos paljon! En ole itse huomannut ongelmia kansioissani ,kaikki avautuvat ihan hyvin. Ehkä se on ollut joku tilapäinen häiriö.

12 @Meringer lähetti Kaarina Toivasen kortissa sinivuokkoja.Kiitos paljon!

14 @flora täydensi Ottilia Adelborg kokoelmmaani numero Yhdellä!! Kiitos paljon !

#6 sai tänään kasan postia ja sieltä tähän ryhmään kuuluvat:

2 ritvapeltola - Kolin maisemia, ilta Pieliseltä - onpa kaunis kortti! Kiitos!

12 Meringer - Unescon kohde Syyriasta, ensimmäinen tästä maasta, upeaa ja kiitos, että sain sen puhtaana! Todellinen aarre.

14 flora lähetti kesämaiseman saaristosta - siitä oikein huokuu kesän valo ja lämpö. Kiitos! Hienot vanhat postimerkit ja Helsingin leimat niissä. Tykkään.

Postimerkeistä:
Jos saan toivoa, niin älkää enää laittako mun kirjekuorten päälle sotilaspoikaa kirjoittamassa kenttäpostia. Olen saanut niitä ainakin 5 kpl, mutta muut sen sarjan merkit puuttuvat. Vanha ambulanssi lottien kanssa olisi hienoa saada ja rullapostimerkkien kukkasia. Viimeisimpiä oranssisävyisiä muumejakaan en ole vielä nähnyt saapuvissa lähetyksissä.

7

12 @Meringer lähetti suloisen Kaarina Toivasen kortin, kiitos :heart_eyes: