RR - Kesä 2021 - Valmis 20.8.2021

9

2 @Ritvapeltola, kiitos hyvän kesän toivotuksista Marjolein Bastinin kortissa :slight_smile:

1 Like

11 Tallu kiittelee hienoista korteista:

9 @minkero ihanan vanhanajan tunnelmakissakortista

12 @Meringer kissakonsertin jälkeisestä tunnelmasta

14 @flora Ompun hauskasta Ikuisista ystävistä

Huomenna lähtevät 15 @Vanamo, 17 @Sipsu ja 18 @Pikkis

9 on postittanut 2, 10

5

kortit 1 ja 11 matkalla

lähtee 15 - 18

8

Tänään lähetin

9 - 13

#8anamcara lähetti kivan Susan Wheelerin mätsäävällä merkillä


#17 Sipsu lähetti hienon Frans Nybergin taiteileman Porvoon Mannerheiminkadun niinikään mätsäävällä uudella merkillä

#11 Tallu lähetti hienon #Stay inside kahvi -kortin hienolla Janne Holmén-merkillä, lisäksi upea 10 sentin purjelaivamerkki ja hienot Maarianhaminan leimat

Kiitos kaikille todella paljon :heart:

Kiitos huisisti #6 @kotona ihanan nostalgisesta Sarah Kaystä :heart: Ja ylimääräisestä ”vaurioituneesta”. Molemmat täydellisiä kokoelmaani :smiley:

5
8 @anamcara lähetti herkullisia mansikoita. Kiitos!!

11 @Tallu lähetti aivan ihanan Ahvenanmaan miittikortin upein merkein. Kiitos!!

16 @onneli78 lähetti hienon matkalaukku kortin aivan ihanalla tekstillä!! Kiitos!!

17 @Sipsu lähetti hienon kortin jossa myös chilipaprikoita.Kiitos!!

#17 sai tänään kortit kahdelta Merjalta;
6 @kotona lähetti ruusukortin suosikeistani.
12 @Meringer lähetti hienon kortin Riikan UNESCO kohteesta Tarja Halonen-postimerkin kanssa. En muista edes nähneeni tuota merkkiä ennen.
Kiitos molemmille. :hibiscus:

12
11 @Tallu lähetti miittikortin Ahvenanmaalta. Nämä on aina mieluisia kortteja. :blush:

17 @Sipsulta tuli Muay Thai kortti. Hyvinkin mieluisa. Nuorena harrastin tätä lajia itsekin yhden talven ajan. Olin kyllä hyvässä kunnossa ja aina mustelmilla. Ottelijat ovat kovaa luuta…

4

kortit 12-18 matkalla

#9 Tänään saapui kolme korttia :smiley:

#6 Kiitos @kotona upeasta Aquarupellan panoramakortista! Ja kiitos, kun raaskit lähettää tämän minulle. Pääsi varmasti hyvään ja arvostavaan kotiin. Minäkin muistan kesäkuun 1982, kun satoi lunta!

#7 Kiitos @marzze upeasta Nouvelles Images mustavalkokortista! Lähetin tätä korttia aikanaan maailmalle ja jäi harmittamaan, kun en jättänyt yhtään itselleni oloksi. Enää ei harmita :slight_smile:

#11 Kiitos @Tallu ihan mahtavasta kissakarttakortista Titina and friends around the world. Tälle sarjalle oli heti tehtävä oma kansionsa. Ahvenanmaan postimerkit olivat upeat!

9 Olen lähettänyt kortin 6

2 Likes

1

7 marzze toteutti miun “salaisen” toiveen ja lähetti uusimman Postcrossing-yhdistyksen Kamala Luonto -kortin. Isot kiitokset! :heart:

11 Tallu lähetti Karvisen Ahvenanmaalta. En nyt sitten vaan tiedä mihin tämä pitäisi pistää… Kortti selvisi kyllä matkasta varsin hyvässä kunnossa, mutta nyt sen takana on postimerkkejä ja leima mitkä pitäisi saada kaikki eripaikkaan. Vinkkejä miten saada kortti kolmeen osaan rikkomatta sitä?
Kiitos nyt sitten ainakin postimerkeistä. :heart:

12 Meringer ilahdutti huisilla South Park -kortilla. Isot kiitokset! :heart:

17 Sipsu postitti kaksi upeaa korttia… WWF’n ja Tarzanin sekä kuorella WWF’n merkki uudesta sarjasta. Isot kiitokset! :heart:

1 Like

@Hessu666 Mä lähdin Karvisesta, kun se oli sun puutelistalla :wink: Muu on sitten extraa :rofl: :rofl: :rofl:

Se kirjekuori ois ollut kiva apu. :eyes:

Oliks se sellainen Tähdet kertovat ja onnetar… ? Mulla on toinen, laitan sen sulle, ni voit leikellä :wink: Anteeksi, en huomannut sitä kirjekuorta, kun Ahvenanmaalla kiireessä yritin kännystä tihrustaa sun osoitetta :face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Oli, kiitos! :heart:
Mie laitan sitten siulle ylimääräistä kuoreen, kun lähetän siulle kortin. :wink:

Ei sun tartte, mun huomaamattomuushan tää on :joy_cat:. Lähteepi ylihuomenna ja kirjekuoressa :rofl: