Rakas päiväkirja #30

Mukana myös minäkin :hugs:

KIITOS :smiling_face_with_three_hearts: paraikaa päättyvän kierroksen diaryni täyttämisestä!

Onko mielipidettä? joko seuraavaa aloitetaan ti 1.6., jolloin sitä seuraava lähetyspv osuisi siten, ettei Juhannusviikolla tarvitse olla postittelemassa? Tämä siis, jos täyttökierros kestäisi pari viikkoa.

Minulle käy miten ikinä sovitaan, :slight_smile:

Mitä mieltä olette,
vedämmekö seuraavan kierroksen yhtenä, kahden tai kolmen viikon reittinä?

Pelkään, että kirjoittamiselle ei ehkä jää aikaa juuri kun jo yksi viikko menee postinhuomassa. Toisaalta vihko voisi olla paljon ohuempi ja ajatuskin olisi , että yksi kirjoittaa 2-3 lehteä per kerta. Joten miten vain sopii.

Mulle sopii kaikki

Sanoisin ite että ohuempi vihko / vähemmän sivuja per kirjoittaja voisi toimia tossa kahden viikon välein lähettämisessä. Kun posti on niin hidas kirjeiden toimittamisen kanssa. Mutta ihan miten vain sopii :blush:

Se on kyllä ihan totta, että Postin toimitusnopeus on jotain sinnepäin :thinking: Olisiko se siis ehkä sittenkin parempi vaihtoehto, että lähetyspv kolmen viikon välein?

Minullekin sopii mikä vaan sovitaan.

Tehdäänkö tuplakierros vai miten haluatte? Ja toi kolmen viikon välein on parempi varmaan jos sivuja kirjoitettavaksi on enemmän kuin muutama :blush:

Koska aloiteltaisiin?

Tupla lienee hyvä kun väkeä sille sopivasti. Olisko 1.6 sopiva aloitus.

Sopii

Juu, sopii minullekin; tuplaten tai ilman. Molemmissa ilonsa, tuplassa pääsee näkemään omaa aiempaa kirjoitustaan ja sen jälkeisiä kirjoituksia. Tuplattomassa kierros on lyhyempi ja aina uuden alkaessa on periaatteessa tilaisuus saada uusia mukaan (vaikka joo, eipä mitenkään hirveä tunku ole pitkään aikaan ollut :smiley: )

Aloitellaan minunkin puolesta 1.6. Toimitan Hannamaijalle osoitteeni tässä kun aikaiseksi saan, :slight_smile:

Tein tuonne aloitukseen tuon lähetysjärjestyksen ja lähetyspäivät. Oletan että tehdään tuplakierros. Jos ei, niin muutan sitten vielä sitä :smile:

Minäkin tahtoisin mukaan :slight_smile: Olen päiväkirjafriikki ja pidän itse sekä päiväkirjaa että työpäiväkirjaa. Minulla ei kuitenkaan ole päiväkirjaryhmää. Mitä minun pitäisi tehdä?

Sehän on kivaa, jos saadaan lisäâ porukkaa mukaan.

Vissiin tälläkin porukalla tupla ok.

Mun puolesta tuplakierros sopii! Lisään dotdotPC:n vaikka tuonne Hannamaijan perään? Vai johonkin muuhun väliin?

Minullekin tilanne ok,. Tsekkasin vanhoja toteutuneita kierrosvihkojani, niin olemme vetäneet 5 + vihkon omistaja-poppoolla tuplakierroksen v. 2017.

Hauskaa, jos pääsen mukaan :slight_smile: Minun puolestani voit laittaa minut mihin väliin tahansa.

Laitoin dotdotPC:n tuonna Hannamaijan jälkeen. Ei kai tässä muuta ihmeempää ole kuin että antaa osoitteensa sille joka päiväkirjoja sinulle lähettää ja tulevana tiistaina on eka lähetyspäivä. Omaan kirjaan voi kirjoittaa esittelyä itsestään jos haluaa ja päiväkirjailla alkusanat. Sivumäärät voi myös laskea mitä kullakin vierailukerralla on tilaa kirjoittaa. Ja saa kysyä jos jotain tulee mieleen.

Kiitos! Toistaiseksi vaikuttaa aika selvältä :slight_smile:

#27-postia lähetetty Elmanaakalle.