Rakas päiväkirja #30

Mun päiväkirja on kotiutunut, kiitos kaikille, oli kiva lueskella rauhassa koko kierroksen kuulumiset! Meringerin päiviksen puolestaan laitan viikonloppuna/alkuviikosta postiin. Ja oon mieluusti mukana seuraavalla kierroksella!

Lähetin eilen Merilapin kirjan takaisin hänelle

Miian päiväkirja lähti tänään kotimatkalle

#30-vihkoseni kotiutui alkuviikosta. Kiitos :hugs: kaikille osuuksistaan!

Ilmoittaudun seuraavalle kierrokselle, tottakai!

Ihanaa että Merilapin kirja meni perille. Yksikään viidestä lähetyksestä jotka laitoin viime ma liikkeelle ei ollut tullut perille. Tuo oli tärkein. Huh!
Ilmoittaudu mukaan seuraavalle kierrokselle!

Oma päiväkirjani saapui kotiin. Kiitos kaikille :heavy_heart_exclamation: En vielä tiedä seuraavaa osallistumista. Mietin sitä sitten kun on ajankohtainen.

Mun päiväkirja on saapunut perille jokin aika sitten ja tänään laitoin postiin kotimatkalle Mummon päiväkirjan. Oma elämä on nyt yhtäkkiä sellaisessa kriisissä, että en ihan heti kykene uutta kierrosta järjestämään, mutta jos jaksatte odotella vähän aikaa.

2 Likes

Voimia sinulle Mia tilanteeseensa. Toki odottelemme. Olen itse ens to postini äärellä niin kirjaan sitten päiväkirjani tänne

Hei, lähtisin mielelläni kirjoittelemaan päiväkirjaa kanssanne, jos joku haluaa napata uuden osallistujan mukaan. Näin aloittelijana olisi toki kätevintä saada sellainen päiväkirja, johon olisi malliksi kerääntynyt jo jonkin verran muiden kirjoittelua . :slight_smile:

Joo, olen samaa mieltä eli että odotellaan rauhassa.

Kirjeenvaihtajalle vinkkaan, että ensimmäisen vihko, jonka saat on joko a) ihan tyhjä, mutta sellainen, että sen omistaja on siihen infonnut paljonko kukin saa osuutenaan käyttää tai b) sellainen, että vihkon omistaja kirjoittelee omia kuulumisiaan, ennenkuin lähettää vihkonsa ensimmäiselle varsinaiselle täyttäjälle. Itselläni menee toistuvasti “sivu” & "“lehti”-termit sekaisin, niin käytän omassa vihkossani ilmaisua tyyliin “5 paperia molemmin” puolin. Moni merkkaa jokaisen osuusalueet valmiiksi erilisillä muistilappusilla, jolloin näkee laskematta mistä kohtaa on tarkoitus osuutensa aloittaa ja mihin kohtaan lopettaa. Lyhennettynä: ei ole ollenkaan vaikeaa päästä systeemistä perille, koska sitäkin käy, että vahingossa osuusalue ylittyy (öhöm…öhöm), mutta ei siitä ketään seinälle ristitä. Me olemme sopuisaa porukkaa, :slight_smile:

Minuun mielestä tärkein sääntö on huolehtia, että vihkot ovat koko ajan jollakulla tallessa tai postitettuna eteenpäin. Olen ollut mukana v. 2014 alkaen ja kerran on oma vihkoni jäänyt matkalleen, koskaan minulle palaamatta. Muistelen myös olleen tapauksia, että ykskaks hlö vaikenee ja poistuu mitään sanomatta kuvioista, eikä infoa/huolehdi vihkoa eteenpäin.

1 Like

Kiitos kaikille kirjoittajille vihkoni odotti minua laatikossa palattuani reissusta.

Hei, olen sairastunut vakavasti, joten en voi sittenkään osallistua mahdolliseen tulevaan päiväkirjaan.

1 Like

Voimia ja paranemista sinulle kirjeenvaihtaja!

Kiitos paljon sinulle, ihana mummo.

Jos uusi kierros joskus alkaa, minäkin olisin mielelläni mukana :slight_smile: