Rakas päiväkirja #30

Minä kirjotan vielä mummon kirjaa, koska sinipiikalla merilapin kirja. Laitan postiin ens viikolla, kun saan uutta kirjoitettavaa

Elmanaakan päiväkirja tuli tänään

miian päiväkirja tuli tänään

@Sinipiika n päiväkirja täällä

Ainiin, nappasin töistä mukaan torstaina raidan päiväkirjan :blush:

1 Like

Mummon kirja matkalla sinipiialle

1 Like

Työ piti otteessaan…joten vasta tänään laitan päiväkirja postia Merilapille. Toivottavasti ehtii jouluksi perille.

Mummon lähestys saapui tänään :partying_face: eli saapui jouluksi perille. En tietenkään huomista 19.12. olevaa lähetysajankohtaa kerkeä noudattamaan eli SuzieO:n vihko jatkanee matkaansa tuossa joskus 9.1. lähetyspäivän tienoolla, ellei ehkä viikkosen aiemminkin.

Mieleistä joulun aikaa itse kullekin, :heart_eyes:

Mummon päiväkirja saapui tänne turvallisesti :christmas_tree:
Merilapin päiväkirja puolestaan lähtee miialle huomenna.

Huomenna postitan päiväkirjan eteenpäin.

Merilapin päiväkirja on saapunut tänne.

1 Like

Sinipiian päikky täällä

1 Like

En enää tiedä meninkö sekasin päivissä kun niitä tossa säädettiin mut nyt tänään laitoin meringerille postia

Päiväkirja läksi eilen kohti Merilappia.

Vähän taitaa olla useammalla kirjalla oma aikataulunsa. Minäkin laitoin vasta tänään sen mikä piti lähteä jo toissa viikolla. Tärkeintä että kaikilla on kirjoitus rauha ja kirjat tallessa.

1 Like

Joo nyt on vähän omat aikataulunsa joka kirjalla, mutta ei anneta sen haitata. Mummolle on tulossa postia toivottavasti suunnilleen loppiaiseksi niin kuin sovimme aiemmin. Ja Merilapin päiväkirja jatkaa matkaansa ensiviikon tiistaina tai vähän sen jälkeen kunhan saan tarpeeksi sivuja täytettyä :blush:

miian kirja jatkaa ensi viikolla

Mulla on vielä Mummon päiväkirja ja menee ehkä viikko tai puolitoistakin, että saan sen eteenpäin miialle.

@Elmanaakka n päikky täällä

Lähetin Raidalle postia eilen, mutta olin asialla niin myöhään, ettei kerennyt enää perjantain kuljetukseen, joten on viikonlopun Postin säilössä ja lähtee liikkeelle vasta ylihuomenna eli 8.pv.

Sain äskeittäin Meringerin diaryn. Osuuteni valmistunee arviolta jossain tammikuun 18. pv paikkeilla.

Joo, tosiaan, samaa mieltä kanssanne, että kierros nyt venyy joidenkin vihkojen kohdalla mihin venyy, mutta pääasia on vihkojen tallessa oleminen, :slight_smile: