Rakas päiväkirja #30

Siirretäänpä päiväkirjailu tänne uudelle foorumille.

Päiväkirjaprojektissa kukin ryhmän jäsen laittaa maailmalle oman päiväkirjansa, jonka saa kierroksen lopuksi takaisin itselleen täynnä muiden osallistujien kirjoituksia. Hyvä koko päiväkirjavihkoselle on A5 (helppo postittaa pienemmässä helpostikuoressa), mutta A4:kin käy. Vihkossa saisi olla sivuja vähintään 40, jotta ihmisille jäisi tarpeeksi tilaa kirjoitella.

Päiväkirjat postitetaan seuraaville tyypeille aina kolmen viikon välein. Päiväkirjaan saa kirjoitella siis kolmen viikon ajan mitä ikinä haluaakin ja tilaa kirjoittamiselle on sen verran, kun päiväkirjan omistaja on etukäteen laskenut. Jos joiltain jää sivumäärästä sivuja käyttämättä, seuraavat saavat niitä sivuja käyttää, jotta vihko olisi kotiin palautuessaan mahdollisimman täynnä.

Omaan vihkoon kannattaa ennen lähettämistä laittaa pieni esittely itsestään ja oma kotiosoite varmuuden vuoksi. Omaan päiväkirjaan saa toki myös jo aloittaa päiväkirjailun jos haluaa.

Kysellä saa, jos on epäselvyyksiä. :blush:


Kierros #30:

MUMMON: Merilappi - raita - Meringer - suzieo - Elmanaakka - Sinipiika - miia - Mummo

MERILAPIN: raita - Meringer - suzieo - Elmanaakka - Sinipiika - miia - Mummo - Merilappi

RAIDAN: Meringer - suzieo - Elmanaakka - Sinipiika - miia - Mummo - Merilappi - raita

MERINGERIN: suzieo - Elmanaakka - Sinipiika - miia - Mummo - Merilappi - raita - Meringer

SUZIEON: Elmanaakka - Sinipiika - miia - Mummo - Merilappi - raita - Meringer - suzieo

ELMANAAKAN: Sinipiika - miia - Mummo - Merilappi - raita - Meringer - Elmanaakka

SINIPIIAN: miia - Mummo - Merilappi - raita - Meringer - Elmanaakka - Sinipiika

MIIAN: Mummo - Merilappi - raita - Meringer - Elmanaakka - Sinipiika - miia

Lähetyspäivät: : ti 5.9. // ti 26.9. // ti 17.10. // ti 7.11. // ti 28.11. // ti 19.12. // ti 9.1. // ti 30.1.

Mummo mukana

Olen ihan ihmeissäni, että tämä toimi näin helposti.

1 Like

Mukaan uudelle kierrokselle

saakos tässä versiossa suosikit valittua? Niin että ne mitä seuraa olisi helppo nähdä.

Merilappi mukana myös.

Mistä viikosta alkaen olisi tarkoitus aloittaa?

Sitä tässä mietin, että jos tämä on jokin testivedosfoorumi, joka aikanaan nakataan bittiavaruuteen, niin jos tämä tapahtuu kesken kierroksen, niin häviääkö samalla käsistämme kierrosta koskevat päivitykset ja muu tieto? Vai luinko vaan jostain väärn, että tämä olisi jokin testaus, joka olisi tarkoitus hävittää samantien, kun uusi ja lopullinen otetaan käyttöön :thinking:

Ketjuja voi laittaa kirjanmerkiksi tai sitten voi valita haluaako ilmoituksia päivittyneistä ketjuista. Tietokoneversiossa ne näkyy tuossa alimman viestin alapuolella. Tuohon oli ohjetta ketjussa jossa voi kysellä tämän foorumin käytöstä. Sieltä näkee tarkemmin ohjetta ellei tästä mun selityksestä saa mitään irti. :smile:

Ja @Merilappi tää on jo se pysyvä uusi foorumi. Kokeiluversio häipyi jo, joten ei hätää!

Katsotaan jos saataisiin osallistujia kasaan sillai että esim. 24.11. voisi aloitella?

Juu, ok, :slight_smile:

Olin tehnyt jotain. Tuli sähköpostiin ketju. Hih hauskaa kun häärää ja joskus onnistuu.:upside_down_face: Kiva kun kierros alkaa. Jo olen kaipaillut tätä.

Heipsan, lähetyspv lähestyy. Pitäiskö meidän tällä kertaa vetää uusintakierroksen kera eli jokainen täyttää toistamiseen? Tällöin yhtä vihkoa laskettaisiin 3 +3 käyttäjälle? Tai, jos omakin osuus lasketaan 4 + 4?

Olen kyllä kohtalaisen miettiväinen, haluanko jatkaa täällä foorumissa oloa, kun en voin sanoa tykästyneeni siihen, että asuinpaikka on noin selkeästi näkösällä. Mutta katsotaan ny ainaskin tämä kierros, :slight_smile:

Minusta tuo dupletti kierros on hyvä ajatus, kun ei kuulu väkeä tulevaksi

minulle sopii myös tuplakierros

Juu tuplakierros voisi olla nyt hyvä, kun porukkaa on näin vähän. :blush:

Lyödäänkö homma lukkoon?

Käykö tää järjestys teille vai haluaako joku eri väliin?

  • miia
  • Mummo
  • Elmanaakka
  • Merilappi

Sopii

Sopii myös minulle!

Olen pakannut vihkoni ja lähetän Miialle, kunhan olen varmistanut yksityisesti osoitetietonsa, :slight_smile:

Päiväkirja pakattu ja huomenna postiin kohti merilappia

Päiväkirjan lähetän aikaisintaan huomenna, kun nyt odotan osoitetta.

Merilapin päiväkirja on täällä! :smile: