Postcrossingmeetings

Hallo postcrossers.
Zoals vele postcrossers weten. Word er via het forum postcrossingmeetings georganiseerd door postcrossers.
Meestal door de zelfde.
Wie van de vele postcrossers heeft nog nooit een postcrossingmeeting mee gemaakt.

Maar zou dit wel eens willen doen.

En zou je zelf ook wel eens een meeting willen organiseren en zou je dit dan in je eigen woonplaats willen dien of een andere plaats.

Ik ben benieuwd na de reacties

Ik heb er nog nooit een bijgewoond, zou dat wel willen, maar ze zijn allemaal te ver weg van Zeeuws-Vlaanderen.

3 Likes

Van zodra ik weet wanneer die in Gent (eigenlijk Wondelgem, dus nog iets dichter voor jou) doorgaat, geef ik je een seintje.

2 Likes

Een aantal jaar terug was er één in Middelburg en dat zou ng wel eens leuk zijn om opnieuw te doen en deze is dan mss wel haalbaar!? En anders altijd welkom in België :smiley: maar daar zijn de meetings nu ook nt dik gezaaid natuurlijk… Het is idd wachten op die dat Karina zegt maar daar horen wij spijtig genoeg ook al lange tijd niks meer van.

1 Like

@Librije er staan meetings in Renesse en Yerseke op de planning. En ook in Breda.
Ik woon zelf in de buurt van Amsterdam, maar ben ook naar meetings in oa Leeuwarden, Groningen, Enschede geweest. Ook niet naast de deur.
En een andere optie is er zelf een organiseren.

@Librije,

Dit is de kalender voor Nederland.

Ik ben nog nooit naar een meeting geweest en heb geen idee wat ik zou moeten doen om er een te organiseren… Ik ben afhankelijk van het OV en dat is vanuit Zeeuws-Vlaanderen niet zo eenvoudig. Maar we zullen zien. Ik houd de kalender in de gaten.

Ik heb al een georganiseerd in brugge en gent…dat was exht erg leuk om te doen. Het moeilijkste is een plek vinden waar je kan eten en nadien blijven zitten.

ik organiseer ze zelf via fb.

gelukkig ik heb in bepaalde plaatsen me vaste restaurants nu wel zitten

@Deeske1974,
De meetings die jij via FB organiseert zijn geen “oficiële” Postcrossing Meetings.

Postcrossing meetings

Momenteel staan nu er nu enkele in belgie terug erop. Eentje organiseer ik zelf op 1 oktober voor wpd in gent.

1 Like

Dit is de link voor meetings in België :belgium: :wink:

Waar kan ik je vinden op Facebook.
Wat moet ik me voorstellen van zn meeting?

Je hebt een privébericht van mij