" Off-topic" - Hier kun je over alle onderwerpen schrijven / vragen stellen / enz

VRAGEN / ANTWOORDEN - HULP & INFORMATIE - “Off-topic”…

Dit topic is voor vragen, antwoorden ,adviezen, tips enz. .

Wil je de vraag niet op het forum schrijven, stuur dan een een “private messge”( P.M.) met de vraag/ het onderwerp enz. naar mij, @JetteLise.
Ik hoop dat ik jullie dan een antwoord of advies kan geven :wink: .

Vragen-Antwoorden-Hulp-Informatie- babbelhoek

Vraagje : de kerstkaarten worden stilletjes aan bovengehaald, zeker voor RR’s voor de verdere landen die er langer over reizen. Ik botste weer op deze soort kaarten die ik al een hele tijd terug in de Action kocht. (Ik kocht ze nt vr de RR’s vr de duidelijkheid maar in deze RR zijn er die dubbele kaarten willen/sparen toevallig.) Vroeger verzond ik ze uit NL, rekening houdend met het gewicht natuurlijk maar hoe zit het nu want mag het nog? Ik dacht eens ergens te hebben opgevangen dat je enkel nog papier mocht verzenden in een gewone omslag. Dus zelfs een theezakje met inhoud zou niet meer mogen dus deze kaart met houten figuurtje dan zeker niet. Ik heb er toevallig vorig jaar maar 1 verzonden binnen NL maar die is nooit aangekomen maar die persoon wist er niets van (gn postcrosser) vandaar dat ik hier mijn licht eens kom opsteken. Kunnen jullie mij helpen ajb? Bedankt! :kissing_heart:

Wat ik heb begrepen is dat je geen voedingswaren mag versturen buiten de EU. Inderdaad geen theezakje naar Rusland, maar binnen de EU mag dat wel. Tenminste zo heb ik het begrepen. Houtenkaartjes mogen volgens mij gewoon, is tenslotte geen eten. Ik wilde nog weleens een chocolaatjes met leuk Hollands (Delfs blauw) afbeeldingen erop. Dat mag dus ook niet meer.

Hallo lieve mensen! Ik ben Samantha en was effe een tijdje tussenuit . . . Eerst omdat ik een pauze wou inlassen en uiteindelijk ook nog verhuisd! Woon nog steeds wel in Coevorden alleen een andere buurt. Ik wil rustig weer gaan beginnen maar blijkbaar moet ik eerst uitzoeken hoe het nieuwe forum werkt!! Hahaha
Kijk er naar uit om weer kaartjes te gaan sturen!!
Groetjes aan iedereen en een prettige avond! :smiley:

1 Like

A post was merged into an existing topic: Travelling notebook ( rondreizend notitieboek / schrift )

Hallo postcrossing-vrienden!

Weten jullie of die extra ‘priority’ zelgels echt noodzakelijk zijn?
Je kunt ze er namelijk afhalen door het stippellijntje te scheuren, en gezien de grootte, (man wat zijn die altijd groot) haalde ik ze er altijd af zodat ik meer schrijfruimte op de kaart had…
Slim of beter gewoon plakken?

Bedankt!
Roosmarijn