Nieuwe Winnaar van de Maand! Voor Nederlandstaligen van hier en overal

Het heeft was geduurd, maar mijn tijd ging naar mijn dochter die op bezoek was en nog steeds is want ze heeft positief getest op corana. Ze hoopt maandag te kunnen vertrekken naar juis, en dat is Texas.

Bedankt aan allen die een kaart getuurd hebben en ook bedankt voor de vele postzegels die ik in de enveloppes mocht vinden…

@annebethp, @Brittje02 , @thetimp @yoga , @Marleen1979 , @Librije , @Bellonia, @Shalottslady , @vogelwikje, @Violet2022 , @anon55207916 , @anon47217879 , @LeonieNL , @SorayaTineBelgium , @mar127, @piavano , @Marjolijn25 , @EllisAndersen , @anitaaa

anja (thetump) uit Duitsland, Nanda, marleen1979, Jannie Trouwborst, Bellonia, Karina, Petra (vogelwikje), Violet2022 uit Frankrijk, jaantje1, Boulder, leonienl, Tine & SorayaJessica, Mar127, Ans, piavano, marjolijn25, miranda, jorien, ellisAndersen, anitaaa.

De teller staat dus (voorlopig) op 23.
Bij deze ook een oproep om je “AVATAR” klaar en duidelijk te vermelden
Groeten uit Lievegem
Lucky-luke

7 Likes

Jannie Trouwborst = @Librije

1 Like

Anja = @thetimp :smile:

1 Like

'k Heb net 's de statistieken al wat gemaakt (2de post). Waar blijven al die (andere) Belgen? @Evemanu , @veke250 , @NancyV , doen jullie deze maand ook mee?

1 Like

Ik ben momenteel aan het verhuizen, dus ik ga even wachten om terug mee te doen :wink:

2 Likes

Veel succes met je verhuis! Mocht je dit willen, dan mag je me gerust je nieuwe adres doorgeven zodat ik het kan aanpassen in mijn administratie.

@lucky-luke, ik vermoed dat jij “ forumnaam” bedoelt i.p.v. avatar :slightly_smiling_face:

1 Like

wat langer onderweg maar ook bedankt: @veerlevanson .
Waar blijven de Vlaamse vrienden, dat heb ik mij ook afgevraagd.
ik wil ook nog iedereen uitdrukkelijk bedanken die een omslag gebruikte en mooie postzegels heeft gekleefd, of zelf bijgevoegd.
Groeten.
Lucky-luke

4 Likes

Ik ben benieuwd wie de volgende winnaar wordt… @lucky-luke is voor jou alles duidelijk?

1 Like

@lucky-luke zou je mij het adres van de nieuwe winnaar willen sturen in een persoonlijk berichtje?

4 Likes

@lucky-luke Ook ik zou graag in een PB het adres van de winnaar van de maand hebben.

1 Like

Stuur je mij ook het adres van de nieuwe winnaar in een PB ajb? Mijn post naar jou is gestuurd vanaf mijn vakantieadres met dat ik last minute ben vertrokken. Volgens de post hier ging het er op 3 dagen zijn maar hij is de 23ste vertrokken en heeft het dus nt gered. In NL is vandaag de 1ste gemeld dus hopelijk krijg je hem nu ook spoedig aan. Lieve groetjes, Veerle - veke250

1 Like

Ik heb @lucky-luke een mail gestuurd met de vraag om ons snel te laten weten wie de volgende winnaar is en het adres dan door te geven via berichtjes. Aangezien Luk niet altijd direct reageert, zal ik de taak op mij nemen om mensen die dit hier vragen het adres van de nieuwe winnaar te sturen. Van zodra ik dit zelf heb, uiteraard. Dit houdt ook in, @lucky-luke, dat - mocht je mij als winnaar trekken - je maar weer iemand anders trekt. Ik kan moeilijk mijn eigen adres doorgeven :wink:

2 Likes

Zo ga je wel nooit winnen hé lieve Karina want de eerste maand kon het ook al nt en wie weet wat brengt de volgende maanden ng!? :wink:
Ik denk dat wij het jou zeker ook allemaal wel eens gunnen!!! :kissing_heart:

4 Likes

Mijn tijd komt nog wel… ik heb liever dat dit hier goed blijft draaien dan dat het nu al een stille dood zou kennen.

4 Likes

Graag wil ik het adres van de winnaar van de maand juni ontvangen, @lucky-luke
En ook ik kan de winnaar niet zijn, ik was het de maand april al

1 Like

Ook ik hoor het graag @lucky-luke zonde als het spel nu stilvalt. Ik stel voor dat als we 8 juni nog niks gehoord hebben @Shalottslady de winnaar van juni is :partying_face:

7 Likes

Dat is een goed idee!

1 Like

Oooh, wat ben jij lief! Maar ik wil dit niet hoor. Ik had me al voorgenomen om het ook een week te geven en dan zelf uit het overzicht een nieuwe winnaar te trekken. Dat lijkt me nog altijd de opzet van dit spel. Al vind ik het wel bijzonder attent van jou! :heart:

5 Likes

@lucky-luke ik ben benieuwd of mijn kaartje ook bij je is aangekomen? En ik ontvang ook graag het adres van degene die deze maand heeft gewonnen :blush:

2 Likes