Nieuwe Winnaar van de Maand! Voor Nederlandstaligen van hier en overal

Ik wil ook wel meedoen!

1 Like

Of iedereen die een kaartje stuurt laat de winnaar van de vorige maand haar adres weten via u2u berichtje? Dan kan de huidige winnaar het opvragen als ze geloot heeft?

Je bedoelt dus dat ik nu van iedereen het adres zou krijgen, ik loot, geef het winnend adres door aan alle anderen en de eigenlijke winnaar een ‘fake’ adresje (2de die ik dan loot, bijvoorbeeld). Dan krijgt de winnaar plots toch nog zoveel kaartjes in de bus. Heb ik dit goed begrepen? Maar dan is het misschien toch makkelijker dat het adres van de afzender ook op het kaartje staat. Dan toch zoals de originele WoTM, alleen bij de opstart niet. Dan heb ik wel al jullie adressen nodig :wink:

1 Like

Het is wel veel werk en administratie inderdaad. Ik twijfel ook of het vaak teruggestuurd zal worden in NL en BE. Zeker als je het adres gewoon in de tekst aan de linkerkant schrijft

Ik vind het verrassingselement in ieder geval wel erg leuk :slight_smile:

1 Like

Ik doe ook graag mee. Heb zelf daarvoor ook al dit idee gehad om dit op te starten maar het was er ook ng nt van gekomen dus top idee @Shalottslady :+1:

1 Like

Ik doe ook graag mee!

1 Like

Het verrassingseffect is idd wel het leukste hĂ©! Ik denk ook nt dat het zo’n groot probleem zal zijn maar ik denk dat het wel eens vergeten gaat worden ook daar het vr velen iets nieuws is en het gn gewoonte is van bij de andere kaartjes + ng minder plek om te schrijven idd is nt zo leuk
 :wink: Anders moet er nu gewoon een bericht opgestart worden waarin iedereen getagd wordt die zich hiervoor heeft opgegeven. Zo kan iedereen reageren onder het bericht met zijn eigen adres. Komt er iemand nieuw bij, kan die er ng aan toegevoegd worden maar zo kan iedereen het adres zien van elkaar zonder het te moeten vragen en zonder dat de verrassing er af is. Wat denk je? Als je het zo doet, kunnen alleen de mensen die meedoen de adressen zien en staan ze nt hier publiek want dat zou ik ook nt fijn vinden al hebben al hĂ©Ă©l vĂ©Ă©l postcrossers mijn adres :slight_smile: Het is maar een ideetje hĂ© want ik was aan het meedenken :blush:

1 Like

Ik denk er nog 's over na
 nu met het gezin op vakantie zonder laptop, en dan vind ik typen altijd zo ambetant :blush: Tegen 15 april weet ik het wel


1 Like

Ik doe ook graag mee en wie weet brengt nr. 21 - mijn geboortedag - me wel geluk :slight_smile:
Groetjes, Nelly

1 Like

Ik doe ook graag mee!!

1 Like

@Zeno_R doe je mee?

Ik doe graag mee!

Doe je steeds automatisch mee met de volgende maand?
Hoe worden winnaars getrokken? Ik gebruik random.org wel zo eerlijk

Ik zal je mijn adres sturen voor de zekerheid

1 Like

De winnaar krijgt gewoon geen berichtje. Zo doe ik het ook bij NWKA.
En ik heb een bestandje met de adressen en een bestandje met een mail voor het versturen van het adres van de winnaar wat ik steeds aanpas

Ik doe ook graag mee

1 Like

Verschil hier is wel dat een winnaar ook het adres van de nieuwe WvdM kan vragen. Maar in dat geval stel ik voor dat dan een ander -random- adres wordt gegeven. Zo blijft het ook nog een verrassing tot wanneer het eerste kaartje in de bus valt. :blush:

Ik heb er 's goed over nagedacht en eigenlijk lijkt de manier van de originele WotM me wel het makkelijkst, ook al gaat er een hoekje verloren met het eigen adres.

Een winnaar kan dan altijd een nieuwe post opstarten voor een nieuwe maand. Als ik dat elke maand zou moeten doen, ben ik zelf nooit winnaar. Schrik dat anderen denken dat ik net zo vaak random.org heb laten draaien tot ik er zelf uitkwam :smiling_face:

1 Like

Dat denk ik ook, dat de originele WoTM al uitgetest heeft wat goed werkt.

1 Like

Wat leuk! Ik doe ook mee

1 Like

Oh ja leuk, ik doe graag mee!

1 Like

Toen ik in een heel ver verleden het topic van de winnaar van maand heb gehost was er ook een pseudo winnares. Als de winnaar het adres opvroeg kreeg je die dus een ander adres, zo bleef het inderdaad een verrassing tot de eerste kaartjes in de bus vielen


3 Likes

@lucky-luke , ik heb je adres niet. Geef je het me dan wel nog even door om kans op winst te maken?