NEDERLANDSE 🇳🇱 Round Robin - Verrassing/ Collecties en meer - Groep #1400 enz

#1463 Stickers!
@Winkey
Natuurlijk vind ik je geknutsel leuk Monique! En ook het extra briefje was echt een vlaag van nostalgie. Ik spaarde vroeger de papiertjes van Diddle en was het eigenlijk al helemaal weer vergeten! Dus dankjewel daarvoor <3

:confetti_ball: :confetti_ball:

@Tilliata en @Winkey :smiley:

1 Like

#1407
Dank je wel @Jumbbumble voor deze mooie kaart :smiley: Het is lang geleden dat ik voor het laatst een Camilla d’Errico kaartje heb ontvangen, dus dit was een heel leuke verrassing.
Beterschap gewenst met je gezondheid!

#1467
Dank je wel @JetteLise voor de prachtige Nina Chen :heart_eyes:, een heerlijk lenterse kaart, en de extra kaart!
Wat leuk dat je een nieuwe (of oude?) hobby hebt opgepakt. Mijn moeder en ik komen tijdens het wandelen soms langs dé wolwinkel van Apeldoorn. Ze hebben altijd hele leuke gebreide en gehaakte werken in de etalage en ik heb mezelf weleens afgevraagd of ik misschien maar eens moet proberen om opnieuw te leren breien. Ik heb het nooit goed geleerd vroeger, dus ik moet dan helemaal vanaf 0 beginnen. Maar ik heb er toch vanaf gezien ivm de tijd die het kost en ik dan toch liever met andere dingen bezig ben :grin: ik schrijf je snel terug!

1 Like

@Franciska,

Ik heb een “oude” hobby weer opgepakt. :smiley:

In de jaren 80 / 90 was het super hip om truien en vesten te breien /haken die in het blad Ariadne stonden. ( Dit blad is nu meer een woonblad.)
Ik heb veel truien met ingebreide motieven als rozen/bloemen en andere “kunstwerken” bewaard. Ik kan er emotioneel geen afstand van doen. :grin:.
Ik heb zelfs nog hippe baby truien en vesten voor onze dochters gemaakt, dat was toen ontzettend hip (eind 90/begin 2000).

En nu heb ik deze hobby weer opgepakt. :yarn:
(En ik ben het gelukkig niet verleerd. :smiley:)

knitting

4 Likes

#1467 Lieve @JetteLise dank je wel voor de prachtige Zeppelin van Gwenaëlle Trolez en extra Trolez kaart met ondeugende kittens (veel te gek, hoor :pray:). Leuk om weer eens kaarten van deze serie te ontvangen, erg blij mee dus.

Nee, ik zit nog niet in Drenthe en met dit weer is dat ook niet erg. We willen graag de fietsen mee en ook gaan wandelen en vandaag is het niet erg aanlokkelijk buiten.
Jij hebt een mooie vakantiebestemming! Een paar jaar geleden ben ik bij Stonehenge geweest, er wordt goed geld verdiend aan de bezoekers, maar het blijft een bijzondere plek.
Ik heb jouw kaart net geschreven en deze gaat met de kaart voor Franciska komende maandag op de post.
:kissing_heart:


2 Likes

Bijgewerkt.

bedankt (2)

#1467
Mijn kaarten zijn vandaag met de post meegegaan

#1467

Dank je wel @piavano voor deze prachtige Jehanne Weyman :smiling_face_with_three_hearts: deze heb ik nog niet eerder gezien, heel schattig met dat roodborstje!
We hebben inderdaad ons eerste weekend weg gehad in februari, naar Texel. Was heel goed bevallen en we kijken beide uit naar onze zomervakantie straks :smiley: Wat leuk dat je naar Drenthe gaat, ik ga ook graag naar deze provincie toe. Ik wens je alvast heel veel plezier en hopelijk is het niet zo koud en regenachtig als deze week!

3 Likes

Groep # 1467

Lieve @piavano,

Dank je voor deze prachtige kaart van Gäelle B.
Verrassend om te zien dat haar kaarten nu ook onder “Aquarupella” vallen. Ik plaats de kaarten nu in twee “Flickr mappen” :wink: .

Geniet van de vakantie in Drenthe. Wij zijn er zondag nog geweest. ( De grens Drenthe - Groningen is voor ons ook een korte afstand. :blush:)
Maar inderdaad een prachtige omgeving, onze jongste dochter woont in Drenthe. :smiley:

5 Likes

#1467 Dank je wel @Franciska voor je fleurige vogeltjes. Ja, dat heb je goed gezien, deze is echt iets voor mij. :blush:
Wat heerlijk om te lezen dat alles goed gaat met R. en jou. Ik hoop dat jullie nog veel mijlpalen zullen gaan vieren.
Geniet van je vrije weekje straks en rust lekker uit. :kissing_heart:

4 Likes

Bedankt voor de updates. :smiley:

Fijne avond.

Graag doe ik mee met 1472- Boeken - lezen “en meer :grimacing::open_book:

1 Like

Hoi,Ik wil mee doen met 1472,boeken etc

1 Like

books lezen

Genoteerd @Hathor en @silvy :smiley:

1 Like

Onvangen voor groep # 1467 van @Franciska :star_struck:

Dank je wel voor deze kleurige kaart!

Ik ben weer begonnen met mijn hobby’s waar ik “jaren” geen tijd voor heb gehad/genomen. :wink:
Nu besef ik weer hoe leuk het is. (En het geeft afleiding. :lotus: )

2 Likes

:confetti_ball: :confetti_ball: :confetti_ball:

@piavano, @Franciska, @JetteLise :smiley:

1 Like

Goedenavond, :wave:t2:

Ik heb de adressen verstuurd voor:

**Groep # 1471 @DutchAngel en @Hathor

**Groep # 1472 @Hathor en @silvy

1 Like

RR #1472 Boeken en lezen illustratie gaat op de post

books lezen

Bedankt voor de update. :smiley: