Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

Graag #1174 - katten voor mij, dank je, fijne avond

1 Like

#1147
Bedankt lieve @piavano voor de mooie zeemeermin :heart_eyes: vrijdag is mijn gesprek voor vrijwilligswerk. Heel veel beterschap :four_leaf_clover: voor je jongste zoon. En hopelijk tot in Venlo :smiling_face_with_three_hearts:

1168 is verstuurd!

Mijn kaarten voor 1165 zijn in de bus.

Groep # 1161 ontvangen van @Franciska :smiley:

Dank je wel voor deze mooie kaart. :heart_eyes:
Weet je, na het lezen van jouw opfrisbeurt m.b.t. het behangen, het lijkt mij prachtig om deze afbeelding op een wand in een kamer te hebben :star_struck:.
Wij hebben wel vakantie plannen maar er is nog niets definitief geboekt.
Onze jongste dochter “woont” sinds gisteren op haar slaapkamer :mask:. ( isolatie ).
@piavano , hoe gaat met jullie zoon? :mask:

1 Like

Bedankt voor de updates :paintbrush: :white_check_mark:

#1168
Een mooie Gorjuss :heart_eyes: ontvangen van @Bellonia. Bedankt voor deze mooierd :blush:
Het werken bij de post was heel leuk maar lichamelijk best zwaar.

2 Likes

#1160, weer twee schattige alfabet kaartjes ontvangen van @vogelwikje wat leuk dat jij ook bijpassende tape (bij de letter) zoekt. Ik ben dol op planten maar ik red het om zelfs cactussen dood te laten gaan🤭. Welke het bij mij uithoud, thuis en op mijn kantoor is de Zamioculcas Zamiifolia, makkelijke plant en ik vind km ook leuk om te zien. En wat betreft het draaiorgel, uiteraard als kind vond ik het geweldig (zeker de zelfdraaiende orgelman, dat is hardwerken). Later kreeg ik er een hekel aan. Ik werkte in het centrum van Amsterdam (hoek Koningsplein en later in de Leidsestraat) en altijd weer die orgels, elke dag weer. Overkill voor mij. Het geeft wel sfeer in de stad, dat is waar. Hier in Alkmaar hebben we Bertje Doperwtje, een begrip hier. Vreselijk, maar zo grappig.


1 Like

Het gaat wel wat beter, hij hoest nog en is nog steeds gammel, maar die enge hoofdpijn en sufheid lijken weg.
Nu zijn zijn vader en ik aan de beurt. Straks “gezellig” samen naar de GGD. Voor de eerste keer in jaren ziek gemeld na een nacht “spoken”. Het is niet anders. De kaartjes voor jou en Franciska komen dit keer later :pensive:
Beterschap voor jullie dochter.

1 Like

Wij (Peter) en ik zijn ook herstellende van COVID. Ik hoop dat jullie milde klachten krijgen. Ik ben erg ziek geweest, gaat nu gelukkig goed. Die hoofdpijn is inderdaad verschrikkelijk. Sterkte allemaal!

2 Likes

Haha Bertje inderdaad! Als mn zoon hem ziet duikt ie weg. Mama, dat is toch geen gezicht die groene korte broek en groene klompen!

Beterschap voor iedereen die ziek is!

1147 gekregen van @piavano een mooie zwaan en dezelfde postzegel! Prachtig! Dankjewel!
Beterschap voor bij jullie thuis!

1168 gekregen van @Bellonia een Belle en boo! Dankjewel! Wat leuk dat je meedoet!

1168 gekregen van @helmamartens een fiets kaart! Wat een zonnig kaartje! Dankjewel!

1 Like

1151 + 1165 + 1169 zijn op de post gegaan vandaag

#1151 en #1169 gaan op de bus

Bijgewerkt :white_check_mark: :fountain_pen:

Veel beterschap gewenst thuis Pia. Doe rustig aan, die kaartjes komen wel een keer.

Voor jou en je man ook beterschap gewenst @Winkey wat vervelend zeg! Ik hoor het overal om mij heen dat mensen nu ziek zijn.

1 Like

Graag doe ik mee aan #1174 de katten illustraties

Veel beterschap voor de zieken! Wij zijn half november allevier omstebeurt aan de beurt geweest. Wat een lange quarantaineperiode was dat…

1 Like

Ik ben nieuw hier. Heb net een pm gestuurd met mijn adres. Geen idee of dit klopt, maar ik zou me graag aan willen melden voor #1170 verrassingskaarten. Is dat goed zo?

1 Like

welkom 7 (2)

@Librije :smiley:

1 Like

Doe mij ook maatvoer #1170 - verrassing

1 Like