Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

Graag doe ik mee aan 1399 en 1405 :sparkling_heart:

1 Like

Bijgewerkt :smiley:

1 Like

Ik wou ook graag meedoen aan group # 1399 Blue Cats, maar sta er nog niet bij.

1 Like

Sorry @Malibou, ik ben het vergeten te vermelden tijdens het veranderen van de nummers van de groepen.
Ik heb jouw naam bij de groep geschreven. :heart_eyes_cat:

De adressen zijn verzonden @mar127, @elena_gloverr, @Malibou. :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat:

**Groep # 1399
Blue cat (2)

2 Likes

:tada: DIT IS HET NIEUWE TOPIC & VERVOLG VAN DE NEDERLANDSE ROUND ROBIN - GROEPEN VANAF 2020 :confetti_ball: :confetti_ball:

NEDERLANDSE ROUND ROBIN GROEP # 1400 enz.

#1399 vandaag gepost

Doe graag weer mee met #1406 Blue Cats
En met een nieuw kattengroepje

#1397 Alfabet - letter O
@anitaaa
Een prachtige olifantenbaby, beschermd door mamma.
Dank je Anita

2 Likes

@mar127 :paintbrush:


#1398 ontvangen van @HealingSteps Het is nog steeds een groot drama hier. Ik heb slikklachten wat super eng is en waar nog niet echt verbetering bij is. Maar we komen er wel we moeten een lange adem hebben. Wat een prachtige kaart is dit zeg! Ik heb deze week eindelijk niet veel afspraken ziekenhuis etc dus tijd om kaartjes te melden en te schrijven.

(Ik heb alleen perongeluk mijn te sorteren kaarten en mijn te melden kaarten gemixed dus ik zal nu vast een paar kaarten dubbel melden oepsie!)

1 Like


1398 van @mar127

Super bedankt voor deze prachtige kaart! uit de testen is nog niks gekomen maar mijn zicht is langzaam aan terug aan het komen. De slikklachten zijn helaas nog steeds flink aanwezig fijn trauma’s maar het komt goed. Wat leuk dat jezelf een meeting hebt georganiseerd.

Ik heb deze maand een high tea meeting bij een restaurant in mijn dorp en volgende maand een meeting bij mij thuis die heb ik 2a 3x per jaar dat is super leuk. Meestal zijn we met een vast groepje dit keer komen er ook een paar mensen die ik nog niet ken!

1 Like



1382 van @healingsteps plus een super mooie ras kaart. Lukt het opruimen een beetje?

Leuk weetje. Deze kaart stond in mijn zelfhoud bak. Toen kwam mijn moeder hier en werd verliefd op de kaart. Ik besloot hem aan haar te geven en zei als deze kaart voor mij moet zijn dan stuurt iemand hem wel een keer naar mij. En nu stuur jij me precies deze kaart hoe leuk is dat

1 Like

Bedankt voor de updates.
Fijne avond. :heart_eyes:

Wat leuk om te lezen! En heel gaaf dat ik hem dan ook opstuurde :smiling_face: Het opruimen gaat goed, het ziet er allemaal een stuk overzichtelijker uit nu :smiley:

Beterschap voor jou, ik hoop dat het stukje bij beetje steeds beter met je zal gaan :heartpulse:

Voor #1398 van @mar127 kreeg ik deze geweldig mooie kaart, dankjewel Mar!! :heartpulse:

2 Likes

Bijgewerkt.

Fijne avond. :mantelpiece_clock:

RR #1399 BLUE CATS

Dank je wel voor deze mooie kaart @mar127 !

Mag ik vragen waar je de mooie stikker met Blue Cats afbeelding vandaan hebt?
En de postzegel met de kattenfoto is ook superleuk. Maakt de kaart helemaal af. Echt top.



1 Like

De blue cat stickers en de kaarten koop ik via MyMagicCard. En de postzegel is een persoonlijke postzegel van Ginger, die ik helaas 2 maanden geleden moest laten gaan :rainbow:.ik haar zusje nog Pippi.

1 Like

Echt een fantastisch idee: je eigen kat als postzegel ! Koester de herinnering.

1 Like

Blue cat (2)

Bedankt voor de update. :white_check_mark: