Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

Graag doe ik mee aan #1174 de katten illustraties

Veel beterschap voor de zieken! Wij zijn half november allevier omstebeurt aan de beurt geweest. Wat een lange quarantaineperiode was dat…

1 Like

Ik ben nieuw hier. Heb net een pm gestuurd met mijn adres. Geen idee of dit klopt, maar ik zou me graag aan willen melden voor #1170 verrassingskaarten. Is dat goed zo?

1 Like

welkom 7 (2)

@Librije :smiley:

1 Like

Doe mij ook maatvoer #1170 - verrassing

1 Like

Dankjewel! Misschien ben ik niet zo handig nog, maar waar kan ik een overzichtje vinden van de openstaande groepen en thema’s?

@Librije ,

Als jij naar het begin van de RR gaat, naar boven scrollen via de blauwe balk, rechts op de pagina, dan kom jij bij het begin van de RR.

Hier vind jij de open groepen en de groepen die “verzonden” zijn.
En dan zie jij een post met “gesloten/ complete” groepen.
Jij kunt het best naar “Mar2021” , naar boven. :arrow_up:

Een voorbeeld

Reading Topics

Keep scrolling

1 Like

Graag doe ik mee aan #1170 verrassing

2 Likes

Graag 1170 en lente groepje

#1168
Bedankt @anitaaa voor deze mooie Beer :heart_eyes: Wat leuk een dagje Texel. Het is genieten van het mooie weer :sunglasses:

1 Like

Dankjewel @katkero2 voor je mooie kaart en de bijpassende envelop voor RR 1165. Bedankt voor de stickers, ze zijn ingepikt door mn zoon;)

Dankjewel @Winkey voor je tulpen voorjaar kaart en extra kaart voor RR 1151, Dankjewel! Hoop dat het meevalt voor je man;) Beterschap!

1 Like

Jammer dat hij wat beschadigd is :frowning:

Ik heb voor group 1160 alfabet de letter C&D van @Winkey gekregen! Ik heb ze al even in huis, maar kwam er niet aan toe het te melden :see_no_evil:
Ik denk dat double daisy mogelijk een soort magriet is. Maar heb er precies niet echt verstand van.
Goh, wat vervelend dat je zoveel last hebt gehad van corona. Ik hoop dat je je snel beter voelt. :smiling_face_with_three_hearts:
Toen ik en mijn vriend het hadden in December waren we allebei wel wat zwakjes en verkouden, maar dat was het dan gelukkig ook.


1 Like

Goedemorgen :smiley:

De adressen zijn verzonden voor

**Groep # 1170 @Librije, @mar127, @Bellonia

@anitaaa,
De groep is vol.
Wil jij meedoen aan de de nieuwe groep?

2 Likes

Ja leuk!

1 Like

#1170 verstuurd :+1:

@Bellonia :grin:

1 Like

Dat heb je met groentjes he :wink:

Het superleuke Belle en Boo kaartje ontvangen van Anita #1168 verrassing. Hij heeft een herstelsticker gekregen, dwars over de tekst…gelukkig kreeg ik m makkelijk los.
We gaan elkaar vast vaker iets sturen.

1 Like

Spannend! Waar kan ik zien welke kaarten je al hebt? Van @mar127 ontdekte ik een mooie site met haar kaarten. Heb jij ook zoiets?

1 Like

#1151 en #1169 ontvangen van @anitaaa een gezellige tulpen kaart en een mooie vlinder kaart.
Het gaat goed met Max, vandaag op de fiets geweest en hebben we tulpen gekocht :blush:
Bedankt voor de leuke kaarten


1 Like

Wat mooi he zon overzicht. Ik heb dat niet, maar heb ook nog maar heel weinig kaartjes hoor. Het is ook de combi met de tekst, afzender, postzegels enz