Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

@Anitaa
NL RR #1132 - TS
Dank je wel voor deze prachtige ronde uil


NL RR #1137 - TS
Dank je wel voor deze lente kaart. Het is me nog te vroeg om er weer een jaartje bij op te tellen, dus zie ik ‘m als late verjaardagsgroet. :wink:

2 Likes

NL RR #1138 - katten
@anitaaa
Leuke kleurrijke kattenkoppies. Dank je wel

2 Likes

NL RR #1144 - LB
@helmamartens


Die eekhoorn van Loes Botman is heel mooi. En natuurlijk weer bijpassende washitape. Hele leuke ook. Hoeveel heb je daar wel niet van?

NL RR #1135- TS
NL RR #1144 - LB
@Carolien25
WaT een leuk uilenthema. Allebei super cute.


2 Likes

Groep # 1128, groep # 1135 en groep # 1137 zijn compleet. :tada:

Bedankt voor de updates :wave:t2: :four_leaf_clover:

1 Like

@Vanessa
NL RR #1129 - Inkognito
Dank je wel Vanessa voor deze leuke kaart, vooral die letterlijke muis :grin:

2 Likes

1131 @Winkey Goedemorgen Monique, wat een grote verrassing. Als eerste al die mooie Anne Geddes envelop! En dan nog 2 prachtige kaarten. Ben er zo blij mee! Ik heb ooit in de St. Eustaches (hoop dat ik het goed schrijf) gezongen met een gelegenheidskoor. Prachtige akoestiek, een ervaring om nooit meer te vergeten! In die tijd ben ik ook in de Notre -Dame geweest. Wat een majestueuze kathedraal… Hartelijke groet en geniet van deze zonnige zaterdag! Pien



Goedemiddag, hallo :heart_eyes:,

Na het openen van een envelop :heart_eyes: met lieve woorden, geschreven op prachtige kaarten, heb ik besloten om host te blijven van deze RR. :wink:

Bedankt :woman: :kissing_heart:

flower 10

8 Likes

:kissing_heart:

1 Like

Yeah! Wat een mooi nieuws @JetteLise !
Weet niks van die envelop maar wat superlief!
Fijn weekend!

1 Like

RR 1131 verrassing: gekregen van @Winkey een prachtige TS die ik nog niet had. Schattig eekhoorntje! Dankjewel! En ook bedankt voor het extra molly brett kaartje! En van @MoederPien een lentekaart gekregen.Wat schattig getekend! Bedankt! Je mag de kaarten wel samen in een envelop sturen hoor! Scheelt je weer postzegels :wink:

1 Like

Fijn dat je ermee verder gaat. :smiling_face_with_three_hearts: Het is een leuke RR. En dank aan degene die je over de streep wist te trekken. :wink:

4 Likes

Bedankt voor de updates .
Een fijne zondag :bouquet:

1 Like

Mijn laatste kaartje voor #1133 gaat morgen mee met de post. Fijne zondag allemaal, binnen waarschijnlijk … :cloud_with_rain: :umbrella: :wind_face: Weer om kaartjes uit te zoeken en te schrijven.

#1131, van @MoederPien een fraaie Gorjuss! Erg blij mee Pien, schot in de roos.
Ik schrijf je terug.

1 Like

En voor #1129 van @Vanessa een lekkere winterse Inkognito. Ik zie soms mensen hun hond zo uit laten (of andersom).
Volgens mij hebben ze nieuwe inkt in de stempel machine gedaan want alles zat onder de zwarte Inkt, gelukkig zat de kaarten een envelop.
Dank je wel Vanessa.

1 Like

Bijgewerkt.

Fijne avond :smiley:

#1129 - Inkognito
#1133 - Loes Botman
#1138 - katten
#1144 - Loes Botman
Gaan morgenochtend met de post mee.

Ik heb verder niets meer open staan, fijne avond.

#1141 - Tausendschön NL graag, dank je wel

2 Likes

Voor mij ook #1141 :yemen:

2 Likes