NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

De adressen voor **groep :netherlands: 998 zijn verzonden @Mar_Jo, @helmamartens, @MailboxIngrid :smiley: :smiley: :smiley:

Fijn weekend :wave:t2: :four_leaf_clover:

1 Like

De nieuwe groepen worden hier geopend :partying_face:

De kaarten voor groep #998 worden vandaag verstuurd :postbox:
@Mar_Jo @helmamartens

1 Like

:writing_hand:t2: :smiley:

Kaarten voor #998 zijn vandaag op reis gegaan.

De adressen voor de twee alfabetgroepen zijn verzonden

Groep :netherlands: 995 - Alfabet duo 2 - letters G en H

@anon32797536 , @_annalies

Groep # 997 - Y en Z
@piavano en @Winkey

Nu is er nog één groep open :partying_face: , de volgende groepen ( # 1000 - # 1100) vind je
HIER .

Ik wil groep #999 al vast beginnen te vullen :wink:

1 Like

Deze prachtige kaart (#998) mogen ontvangen van @MailboxIngrid. Het is een hele goeie keuze. :smiley:
Ja echt niet normaal hoe snel de tijd gaat… :frowning: Van mij mag het weer nu ook wel weer wat beter worden, de regen ben ik nu al wel zat. :sweat_smile:

1 Like

Ik help graag mee voor #999 :blush:

1 Like

Zal ik dan groep #999 afsluiten? :raising_hand_woman:t2:

2 Likes

#993

Helemaal vergeten te melden :woman_facepalming:t2:
Heb een familie Eekhoorntjes aan de eettafel zitten die lekker peuzelen van al het Fruit.
Dank je @_annalies en wat een gave 3d sticker van de zeehonden.

1 Like

De adressen voor groep # 999 zijn verzonden @Franciska, @helmamartens, @MailboxIngrid.

2 Likes

Ontvangen van @MailboxIngrid :heart_eyes:

Prachtige kaarten voor de groepen # 990 en # 996

@MailboxIngrid Ja :wink: , ik begrijp het nog ( m.b.t. wat jij hebt geschreven) .
Ik schrijf jou terug als wij weer samen in één groep zitten.
Wat fijn dat jullie al een :syringe: hebben.

#998
Van @MailboxIngrid een mooie Mila Marquis :heart_eyes: ontvangen!
Make a wish… Genoeg te wensen :smiling_face_with_three_hearts: weer een keer :coffee: :heart: gezellig!
Google Photos

Bedankt voor deze mooie kaart :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

#988
Dankjewel @JetteLise voor deze mooie Jehanne Weyman :heart_eyes:
Google Photos

#996
Bedankt @JetteLise voor deze mooie kaarten :heart_eyes: vooral de Ila :heart_eyes:
Ik schrijf je weer terug in een volgende groep en lief dat je zo meeleeft :heart:
Google Photos

Google Photos

1 Like

Kaart voor @MailboxIngrid gepost :postbox: vandaag voor #998

1 Like

Bedankt voor de updates :star_struck: .

Van @JetteLise heb ik mooie kaarten ontvangen voor #990 en voor #996. Een 1000-Schön Sissi en een hele vrolijke kaart van Audrey Bussi.
Wat zijn ze mooi. Jette, je hebt gelijk niemand had dit zien aankomen. Hopelijk wordt het leven weer gauw wat ‘normaler’. Ik begrijp je volkomen.

Van @helmamartens een wel heel bekende kaart van Mila M voor #998 ontvangen :wink: Ik ga ook zeker een wens doen. Maar die kop koffie samen vind ik al een hele goede!

Van @Mar_Jo een mooie Jehanne Weyman voor #998 ontvangen. Hopelijk werd het weer daarna weer beter. Uiteindelijk is het ook weer een dag in jouw herinnering die niet snel vergeten wordt. “Weet je nog toen…. :sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::droplet::droplet::droplet::umbrella::wink:

Ladies, bedankt voor de mooie kaarten :sparkling_heart:

2 Likes

#999 Kaart voor @MailboxIngrid is gepost :postbox:
#998 kaart voor @Mar_Jo is gepost :postbox:

#998
Een mooie Marie Cadouat :heart_eyes: van @Mar_Jo gekregen. Het is nogal wisselvallig weer de laatste tijd en buienradar is ook niet altijd te vertrouwen.
Bedankt voor deze mooie kaart :smiling_face_with_three_hearts:
Google Photos