NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

Ik wil wel in de Ed. T groep :blush:

1 Like

NEDERLANDSE Round Robin :netherlands: - Verschillende groepen & thema’s voor iedereen. GROEP # 1000 - GROEP # 1100 - Language & Geographical Communities / Dutch - Nederlands - Postcrossing Community

Ja, dat heeft Jette alweer geregeld :wink: zie bovenstaande link (hoop dat ik het zo goed doe…).

2 Likes

Totaal overheen gelezen. Dank je @piavano

Mijn kaarten voor #989 zijn verstuurd! Mijn eerste RR. :partying_face:

2 Likes

@piavano, 100% goed :100: :star_struck:

Bedankt voor de updates.
Nieuwe groepen ga ik :confetti_ball: hier openen.

Als iemand een thema mist of een nieuw idee heeft, laat het mij weten :wink: .

Fijne avond en doe voorzichtig . :tornado: :closed_umbrella: :open_umbrella: ::cloud_with_rain: :umbrella:

1 Like

RR #989
Van @Mar_Jo heb ik een prachtige ansichtkaart van de Eiffeltoren ontvangen. Paris is always a good idea :+1:t2: Ben er heel blij mee. Dankjewel Jolanda, ook voor de mooi verpakking/envelop.

Van @EllisAndersen heb ik een geweldige Jetoy ontvangen. Nog niet eerder ontvangen hoor :+1:t2: Ben er heel blij mee. Dankjewel Alice, ook voor de mooie envelop.

Super leuke verrassingspost, dames :heart_eyes::star_struck:
Hoop jullie weer snel te schrijven :wink:

3 Likes

#994 Het einde van ons alfabet komt in zicht :worried: maar @Winkey is bezig met een “grande finale”. Dank je wel, lieve Monique voor weer zo’n volle envelop met zulke leuke en afwisselende kaarten in een handgemaakte envelop.
Je moet zoveel tijd hebben gestoken in je handgemaakte kaarten. Ik vind ze prachtig!
Ik heb weer veel terug te schrijven, de kaartjes heb ik al uitgezocht, stap 1… :wink:
Ik wil wel even kwijt dat ik het heel naar vindt wat er met jullie auto is gebeurd, ik hoop van ganser harte dat jullie vakantieplannen niet in het water hoeven te vallen komende maand.

1 Like

#990
Een hele mooie Edition Tausendschön ontvangen van @MailboxIngrid :smile: dank je wel! Ik vind deze echt prachtig! En ook zo mooi gedecoreerd aan de achterkant.
Ik ben afgelopen vrijdagmiddag al wezen winkelen in een groot kledingwarenhuis in Oene. Het was even een gok, omdat we geen idee hadden hoe druk het zou worden daar. Maar het viel hardstikke mee qua drukte. Helemaal geen rij voor de ingang en ook in de winkel was het heel goed te doen. Verder winkel ik eigenlijk nog steeds veel online en terrasjes laat ik ook zitten, ben ik toch niet zo van.

2 Likes

Bedankt voor de updates :wave:t2: :four_leaf_clover:

#996
Bedankt @MailboxIngrid voor je mooie kaart :heart_eyes: ik ben nu het boek “Judas” aan het lezen van Astrid Holleeder. Ik wilde eigenlijk wachten op deel 7 van de Zeven zussen dat donderdag uitkomt maar dat duurde me te lang :innocent:
Google Photos

1 Like

989

Van @MailboxIngrid een leuke kaart ontvangen van Studio Draak met een zeer toepasselijke koffiesticker op de achterkant. :coffee: Dank je, ik ben er heel blij mee!
Wat betreft de kaart zonder ID: het postcrossingteam kan niets vinden, dus vandaar dat ik een oproep op mijn profiel heb geplaatst. Op de achterkant van de kaart staan alleen maar naamstempeltjes en ook die namen zijn niet terug te vinden. Mysterie dus…

@Mar_Jo stuurde 2 kaarten, beiden al een dagje ouder, daar hou ik van. Een luchtfoto van het Dijkzicht Ziekenhuis in Rotterdam en het Plein in Nijmegen. Die kartelranden om de kaarten vind ik ook erg leuk, jammer genoeg valt dat weg wanneer ik ze scan.

Bedankt!

2 Likes

#989

Van @MailboxIngrid ontving ik een prachtige Gorjuss kaartje, prachtige kaarten vind ik dat. Bedankt.

Van @EllisAndersen een prachtige peter rabbit. Met een uil en eekhoorntjes :smiley: Succes met de kamerwissel :wink:

Bedankt!

2 Likes


#989

Wauw! Wat een prachtige kaartjes en enveloppen in mijn brievenbus. Ik ben helemaal ontroerd gewoon (ja echt :blush:)

Bedankt voor je prachtige bloemenkaart @EllisAndersen en ik ga je boeken tip zeker checken!

@Mar_Jo geweldige kaart en envelop! En dat extra kaartje voor mijn dochtertje <3 zo lief!

Bedankt voor je mooie yoga kaart @MailboxIngrid, heel blij mee!

3 Likes

#989

@LeonieNL, bedankt voor deze prachtige eekhoorn en ook bedankt voor de prachtige postzegels, deze passen goed bij mijn verzameling :smiley: heel erg blij mee. Bedankt!

2 Likes

Mijn kaarten zijn verzonden voor
groep # 988
groep # 990
groep # 996

RR #989 van @LeonieNL heb ik een kaart ontvangen met allemaal lezende vrouwen. Voor mij een zeer geliefd onderwerp! Erg leuk, Leonie. En wat heb je achterzijde mooi versierd. Dank je wel, Leonie :heart_eyes:

2 Likes

989
Vandaag een hele mooie kaart gekregen van @LeonieNL, dankjewel! Ik ben ook blij met je boekentip, Sarah J. Maas kende ik tot vandaag nog niet. :blush: De ‘Thorns and Roses’ serie lijkt me de moeite waard.

2 Likes

Groep # 989 is compleet . :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: