NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

Hallo @vogelwikje,

Ik zal een groep openen . :gift:

Groep # 907 - :gift: Sinterklaas groep - Thema : Sinterklaas , tip , misschien kun je de tekst schrijven als een gedicht :writing_hand:t2: :speech_balloon:

Leuk! Ik doe graag mee met #907 :bouncing:

Graag groep # 907 : het is toch de bedoeling om gewoon een sinterklaas kaart te sturen niet?

1 Like

@Mamiielariie, ja hoor, dit is een RR voor kaarten , geen pakketje of " een envelop , gevuld als " brievenbuspakket "
Anders worden de verzendkosten wel erg hoog. :upside_down_face:

1 Like

#889 Mijn kaartjes gaan vandaag op de post.

Bijgewerkt :smile:

@piavano wat heerlijk dat jij zo koppig bent, nu heb ik een prachtige Ila van jou gekregen :heart: heel erg bedankt :smiling_face_with_three_hearts:

Google Photos

graag dan :slight_smile:

1 Like

Ik wil graag in #908 verrassings groepje voor 3

Bijgewerkt :art:

Groep #904 gisteren ontvangen van Helma : weer een prachtige kaart van EDC waarvoor een dikke :kiss: Hier heeft het bij mijn weten nog niet gevroren. Het heeft wel al met het nulpunt geflirt en de ochtenden en avonden/nachten zijn wel koud natuurlijk. Hopelijk heeft de tandarts je ondertussen goed kunnen verder helpen!? Groetjes en tot de volgende! Xxx

Groep #889 gekregen van Pia : bedankt voor het envelopje dat ik vandaag in m’n bus vond met mooie kaart + extra meetingkaartje (wou ik dus ook doen…) Ik ga je een privé berichtje sturen om te antwoorden op je vragen.

Fijn weekend allemaal gewenst! :love_letter:

Bijgewerkt :musical_keyboard: :wink:

Fijn weekend :dancer:

Ik doe graag mee met #906

#908 En mag ik weer meedoen met deze groep?
Fijn weekend allemaal.

#889 En daar was de postbode weer vandaag. Met een kaartje van Veerle, een leuke Belle & Boo. Ik heb deze niet zo lang geleden zelf een keer verzonden als “official”. Fijn om deze nu zelf te ontvangen.
Een onbeperkt shop- en postzegelbudget? Ja, dat zou heel fijn zijn. Ik heb toch laatst weer kaartjes besteld… met excuus dat ik nu al weet wie ik er blij mee zou maken :grin:
Mooie zandkasteelpostzegel trouwens. Ik hoop dat je weer gauw je noorderburen kunt bezoeken.

Ik doe graag mee met #906 en#908

Hallo :wave:t2:

Mijn kaarten voor groep #889 en groep # 904 zijn verzonden .

En ik heb leuke kaarten ontvangen voor beide groepen . :confetti_ball:

groep : # 889 van Pia
" een mooie kaart uit de serie - Wereld - Reizen " van Gwenaélle :bullettrain_side: :world_map:
Ik reageer via " post " :wink: . als wij weer samen mee doen aan een groep .

groep # 904 : ontvangen van Helma

Een "pasgetrouwd stelletje " op de schommel :heart_eyes:
Toen ik begon met "collecties en thema’s " had ik " schommels " ook als een een thema .
Maar ik heb weinig kaarten ontvangen met het thema " schommelen " , de collectie heb ik verwijderd .
Misschien maak ik weer een nieuwe collectie .

En een "Josephine " :fairy:t2: , prachtig , dank je wel .
Ik zal eens kijken waar ik de ansichtkaarten kan kopen .
Ik heb alleen de dubbele kaarten .

Fijn dat het beter gaat met de pink :tada: .

Bedankt Pia en Helma voor de leuke post ( en de beschreven achterkanten :wink: )

De adressen voor groep # 906 en groep # 908 zijn verzonden .

6a013485f24774970c017eeaaf19d7970d-pi

Fijn weekend !
:wave:t2:

2 posts were merged into an existing topic: Welkom op het forum ( zie het vorige forum ) Opmerking : Dit topic moet nog worden aangepast

Gelukt! Dank je wel

1 Like