NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

Brrr, wat eng, ik denk dat ik, " als oudste zus " de eerste hap ook zou laten testen door mijn jongere zus . :child:t2: .
Zij vond uitdagingen een feest :muscle:t2: :wink: .

" Gelukkig " was Halloween nog geen feest :ghost: in de jaren 70 :star_struck: .

1 Like

Geweldig toetje FeNa!
Net als je bijzondere pakketje alfabet kaarten. (Verstuurd in een harmonica boekje, zelf gemaakt!) heel erg blij, en een beetje verlegen, mee.
#897, de P van pimpelmees en Paniek (geweldig!)
Tekenen, volgens mij kan jij dat prima en een zit grasmaaier, misschien mag je het gras bij de meilandjes een doen :crazy_face:

#897, de Q van Quote (x2) dat niet kunnen kiezen heb ik zeer regelmatig :sunglasses: leuke quotes! Ja, op die manier komt dat virus ineens dichtbij.

#899, R van Royals, is inmiddels toch een heel Nederlands woord geworden, het blad heet tenslotte ook zo :wink:. En de R van Regenboog. Ik snap die kopers wel hoor, scheelt een hoop geld tenslotte en een beetje extra tijd om te verhuizen lijkt me alleen maar lekker.

#899, de S van Slippers en Sint Maarten. Ik loop nog steeds het
Liefst op blote voeten maar de pantoffels moeten zo af en toe wel aan helaas want het wordt duidelijk kouder in de avond. En wat leuk dat jullie dat zo hebben geregeld met elkaar, fijn dat het feest zo toch door kan gaan. Ik zie het helemaal voor me, jullie hebben er een prachtige straat voor (ik hoop dat je straks ook zo’n leuke buurt hebt).

Heel erg bedankt, super leuke kaarten, erg blij mee. En nu ga ik ‘m zeker ook maken die harmonica envelop :heart_eyes:

Kat, heel erg bedankt voor je kaart, die quote had ik nog niet eerder gehoord. :grinning:

#900 van Lin84,
Een leuke, howling to the moon, Inge Löök kaart een een Keep Calm.
De Veluwe is inderdaad prachtig, zeker in herfst kleuren. En kaarten in Rusland bestellen, ik heb me er maar niet aan gewaagd nog, ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer te houden ben :woozy_face:.
Bedankt voor de leuke kaarten.

1 Like

#902 van Cis_B,
Een prachtige Mila Marquis en een lekkere coffee kaart :blush:
Dinsdagochtend was het inderdaad prachtig weer (ik moest mijn zonnescherm laten zakken op kantoor) Peter liep op een verlaten strand. Volgens mij heb je best lekker weer deze week.
Kruiden horen voor het grijpen te staan, dus ik hoop dat je rek hangt, dat is wel zo fijn ( en opgeruimd).
Ik schrijf je verder via de kaarten.
Bedankt voor de mooie kaarten!

Dat toetje ziet er inderdaad wel proper eng uit zeg, Weet niet of ik het had durven eten :flushed:

1 Like

:drum: :drum: :drum: :trophy:

Groep 902 is compleet .

De groepen # 900 - # 1000 worden hier vermeld :smile:

#900 Dank je wel, Kat, voor je sfeervolle black & white kaart van een Amerikaanse stoomtrein.
Ik heb in vakanties geregeld in stoomtreinen gezeten, vooral in Duitsland.
Blijft inderdaad leuk.

Ik dacht yeah dan is ons groepje vol en ik was bijna in schrijfmodus geschoten :wink: toen ik naar boven ging kijken en dit zag :thinking:

Kan je nt kiezen of heb je je gewoon vergist? :yum:

1 Like

Vergissing :wink: ,

Maar ik wil wel meedoen met groep # 904 :grin:

Dan meld ik mij nu aan voor groep # 889 .
We kunnen dan verder met de nieuwe groepen , vanaf # groep # 900 .

Ik ga de adressen voor groep # 904 nu verzenden . :email:

Fijne avond @ iedereen :heart_eyes: :wave:t2:

#889 Ik doe weer graag mee.
Fijne avond allemaal.

1 Like

:smile: Genoteerd :writing_hand:t2:

#900
Ontvangen van Katkero2 een heerlijk uitziende kaart met pralines :yum: dank je wel Kat! En wat een grote kleurrijke postzegel zit er op de kaart!
Op zich vind ik de meeste chocola wel lekker, maar handgemaakte pralines uit een speciaalzaak zijn natuurlijk het allerlekkerst!
Kat

Doe mij ook maar #889
Dan kunnen wij er dadelijk al 2 vr de prijs van 1 doen Jette in ons envelopje :wink:

#900
Ik heb de laatste kaarten net op de post gedaan

#900 van Monique maar liefst 2 boekenkaarten (natuurlijk telt een stripboekkaart ook mee) en leuke washitapes :slight_smile: De Tina las ik vroeger ook.

#900 van Kat een kaartje met handen en voeten van verschillende generaties.

#900 van Ruurdje een geweldige Inkognito. Das lang geleden… de Spice Girls. Mijn broertje vond ze leuk… ik was meer van de Backstreet Boys… geen muziek meer die ik nu nog luister.

#900 van Pia ook 2 kaartjes (boeken kaartje en wandelen in de bergen). Mijn broertje en ik bouwden ook vaak tenten toen we klein waren :slight_smile:

#901 van Veerle een prachtige Mila. Antwerpen is een prachtige stad. Sinds corona ben ik er niet meer geweest. Op de Kalmhoutse heide nog wel een paar keer beland. Een keer beetje illigaal toen we eigenlijk Belgie niet in mochten. Ik wist niet dat de wandelroute die ik liep ook door Belgie ging.

Bedankt allemaal voor de mooie kaarten.

1 Like

#900 Ik durf het bijna niet te zeggen, maar vandaag heb ik dus het eerste kaartje én de resend kaart van Helma ontvangen. :face_with_raised_eyebrow:
En natuurlijk stond mijn adres er gewoon goed op! Alsnog zo’n vieze Postnl sticker erop. :frowning_face:

Nou ja, ik ben gewoon blij met mijn kaartjes, hoor; een lieve egel en een fraaie Kristiana Heineman Dank je wel, Helma! Ik stuur je van het weekend nog wel wat leuks toe.
Succes met je pink, die blijft je maar bezighouden. Hou vol.

#900 van Helma een prachtige kaart van een lezend meisje in de nacht met wolven en de maan. Heel erg bedankt.

Ik doe graag mee met #906.

Hallo ,

De adressen voor groep # 889 zijn verstuurd .
Fijn weekend :dancer:t2: