NEDERLANDSE Round Robin - Verschillende groepen & thema’s Groep # 1400 en ⏭

1403 ligt ook klaar om dit weekend op de bus te gaan
NL RR # 1396 gaat ook op de bus en # 1382.

1406 en 1405 liggen klaar voor verzending

bedankt (2)

Fijne middag :wave:t2: :four_leaf_clover:

Sorry voor de late vermelding tijdens mijn afwezigheid heb ik de volgende kaarten ontvangen
1397 Dankjewel voor deze Ogen van de alfabet letter O
@mar127
Fijn te horen dat je zelf georganiseerde meeting een succes was

1403
Dankjewel @piavano voor deze vrolijke egel op laarsjes. Het past in de herfst maar ook in mijn paraplu verzameling
Wij hebben gisteren een paddenstoelen route gewandeld met het gezin. We dachten er niet veel te zien maar verderop op de route toch wel wat verschillende gezien. Erg leuk!
Wat fijn dat het nog mooi nazomerweer is

1 Like

Groep #1405 van @Malibou :sparkling_heart:


Dankjewel Malena voor zo leuke Inkognito kaartje :heart_eyes_cat::gift_heart::sunflower::maple_leaf::fallen_leaf:

A post was merged into an existing topic: Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

A post was merged into an existing topic: Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

Ik zou ook wel graag mee willen doen met groep # 1404 :smile:

1 Like

:four_leaf_clover: Goedemiddag :smiley:

Ik heb de adressen verstuurd voor:

**Groep # 1384- @Lin1984 en @duintje

**Groep # 1394 - @sdevroedt en @anitaaa

**Groep # 1404 - @anitaaa, @Franciska, @-Marieke-

Fijne middag :four_leaf_clover:

1 Like

1403 gaat vandaag op de bus


ik heb deze prachtige kaart ontvangen van @Malibou voor group 1405 Ik hoop dat je snel een leuke baan vindt

1 Like

Vandaag 4-10-203 ontvangen van @elena_gloverr (2 kaarten):

Deze heel mooie INKOGNITO kaart voor group #1405

En voor group #1399 deze leuke Blue Cats

Van @Jumbbumble heb ik ook 2 kaarten mogen ontvangen. Het klopt, dat ik nog geen album met mijn kaarten online heb staan. Ben net begonnen met het verzamelen en sowieso is iedere kaart door de tekst uniek.

Voor group #1396 deze kleurrijke INKOGNITO:

En voor group #1405 ook een INKOGNITO:

Bedankt dames, ik ben blij met jullie post :love_letter:

2 Likes

Bedankt voor de updates.

Fijne avond. :stars: :milky_way:

Groep #1405 van @Jumbbumble heb ik zo leuke kaartje mogen ontvangen:


Bedankt Melanie :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sunflower::maple_leaf:

Bijgewerkt.

2 Likes

#1403 Dank je wel @anitaaa voor deze mooie herfstkleuren in mijn brievenbus. Vandaag op mijn verplichte vrije dag (kantoor was gesloten ivm een nieuw software-systeem) naar de Veluwe geweest. Heerlijk dat luchtje van de beginnende herfst en die prachtige herfstkleuren. Veel boleten gezien.

P.s. Zijn er nog mensen te porren voor een volgende herfstgroepje? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Mag ik mee doen met het herfst groepje?

2 Likes

Group 1406

Mijn kaartjes gaan na het weekend op de bus :grinning:

1404 ontvangen van @-Marieke- dankjewel voor deze herfstige Tausendschon. Je had t goed gezien, ik had hem nog niet. Bedankt!

1 Like

1403 Dankjewel @Jumbbumble voor deze prachtige paddestoelen met slak. Erg leuk, dankje!

1 Like