NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

Deel twee, de letter S van #899 gaat vandaag op de post.

Ik doe graag mee met #889 eb 898.

Vandaag stak de kaart van Helma Martens voor #901 in de bus. Super bedankt! Ik ben er erg blij mee! :slight_smile: Ze zijn allemaal om ter mooist hé! :heart_eyes:
Veel beterschap nog met de pink! Ik kan ook nooit zo lang aan één stuk schrijven hoor maar kijk er wel alweer naar uit om samen in een RR te zitten! :wink:
Gelukkige verjaardag ook voor de hond deze week! :partying_face: Geef haar een dikke knuffel van mij! :dog:
Groetjes en tot de volgende! :wave: :wave: :wave:

Kaarten voor #902 zijn vandaag gepost

Hallo :wink:

@piavano, @Winkey, @Franciska, @helmamartens, @Marleen1979, @Mirakel, @katkero2, @Lin1984

De adressen zijn verzonden .

Sorry voor " de late update " :upside_down_face:.

Het blijkt dat er een limiet is m.b.t. het " updaten / bijwerken " van het forum .

Gisteren kreeg ik dus de melding dat ik " pas na drie uur " weer op het forum mocht schrijven / bewerken enz. .

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

Fijne dag :kissing_heart:

#901
Van Colinda een leuke kaart met fietsen gekregen. Mijn nieuwe fiets is een maatje kleiner dan mijn vorige,dat is wel even wennen.

Google Photos

Bedankt voor de leuke kaart :slightly_smiling_face:

#902, van HelmaMartens,
Een mooie IGP met paraplu’s :blush:
Volgens mij blijven labradors redelijk lang nieuwsgierig. En voorbeeldig gedragen, succes :wink:.
Bedankt voor de mooie kaart!

Add images

Vandaag zat voor #901 de kaart van @Lin1984 in de bus, bedankt! Ook voor de washitape :slight_smile:
Mijn straat zou idd helemaal tot in Breda doorlopen; vandaar ook de naam. Je zal nadien wel zien wat ik schreef op mijn kaart over Breda.
Ik ben blij dat ik hier nu meedoe aan deze gezellige RR en kan al niet wachten tot de volgende! :upside_down_face: Gisteren wou ik me net komen opgeven voor RR #900 maar toen bleek die net afgesloten :smirk: Zonde maar ik ga me dan maar opgeven voor een volgende EDC .

@veke250, wil jij meedoen aan deze groep :smiley: ?

Groep # 904 - EdC / Edition Gollong / International Graphics / Gwenaëlle Troléz / Aquarupella etc . - formaat/ afmeting : diverse mogelijkheden :smiley: .
( Deze kaarten mogen worden verstuurd in een envelop om beschadiging te voorkomen.)

  1. Veke250 ?

Yep #904 graag voor mij :slight_smile:

1 Like

Kaarten zijn gepost voor #900 :postbox:

Voor mij ook graag #904 :grinning:

#900 Zo snel als Helma ben ik niet, maar mijn eerste kaartje naar Franciska is onderweg. De overige kaarten wel al uitgezocht, maar nog niet geschreven. Ach, zondag wordt ook weer een herfstige dag, zeggen ze. Dan ga ik fijn verder schrijven.
Fijne avond allen.

#902
Van Helma een mooie Anne-Sophie Rutsaert ontvangen :smiley: dank je wel!
Misschien als Lizzy nog wat ouder is dat ze dan beter luistert? :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye: ik hoop het voor je!
Helma

1 Like

Pia, neem de tijd :paintbrush: :wink:

Bedankt voor de updates .

M.b.t. groep # 900 , " verzenden binnen drie weken " is ook prima . :smiling_face_with_three_hearts:

#900 mijn kaarten voor deze groep zijn ook uitgezocht. Heel toevallig is ook mijn kaart voor Franciska gister op de post gegaan. De rest word komende dagen geschreven en gepost,

Vandaag vertrek ik voor een weekje naar de Veluwe. Ontvangen kaarten worden volgende week gemeld.

#900 zijn geschreven en gaan straks op de post.

#900 De kaartjes voor Winkey, Lin1984 en Mirakel zitten nu in de brievenbus.
Fijn weekend allen.

Vandaag van groep 900 voor de eerste 4 mensen de kaarten verstuurd.

:paintbrush: Bijgewerkt .

Fijn weekend :wave:t2: