NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

De adressen voor groep # 906 en groep # 908 zijn verzonden .

6a013485f24774970c017eeaaf19d7970d-pi

Fijn weekend !
:wave:t2:

2 posts were merged into an existing topic: Welkom op het forum ( zie het vorige forum ) Opmerking : Dit topic moet nog worden aangepast

Gelukt! Dank je wel

1 Like

Fijn :confetti_ball:

Graag gedaan :star_struck:

@JetteLise ik vind het niet erg om de dubbele kaarten van Josephine Wall te ontvangen. Mijn postkaarten heb ik toen bij postcrosscollectief gekocht toen ze stopten met de website. Ik weet helaas niet waar ze deze wel verkopen.

2 posts were merged into an existing topic: Welkom op het forum ( zie het vorige forum ) Opmerking : Dit topic moet nog worden aangepast

Ik heb per ongeluk mijn al geregistreede kaarten en mijn niet geregistreerde kaarten gemengeld dus bij voorbaat excuses als ik deze al gemeld heb.

Groep 900:
Cis_B heeft mij een parelmoer schelp en hartjes gestuurd.
Lin84 heeft mij 2 kaarten gestuurd. Eentje van wat mij op de gelaarsde kat lijkt die een bos tulpen vast heeft en een Edition Tausendschon.
Mirakel heeft mij een kat gestuurd die de groeten uit Leeuwarden doet.
Winkey heeft mij een brief over 3 kaarten gestuurd. 2 quotekaarten en een view op een natuurlijke rotsbrug.

Bedankt voor deze mooie kaarten.

Ik ben echt een airhead want ik heb nog 2 kaarten gevonden.

Groep 900: Pia heeft mij een Edition Tausendschon gestuurd.
En voor dezelfde groep heeft marleen979 mij een klavertje 4 van studio draak gestuurd.

Bedankt voor deze kaarten.

Dank voor je hulp Jette. Ik had de linkerkolom gemist :scream:

1 Like

Mijn kaarten voor # 906 gaan vandaag op de bus

Bijgewerkt airhead (3)

en mijn kaarten voor # 908 gaan ook op de bus

A post was merged into an existing topic: Welkom op het forum ( zie het vorige forum ) Opmerking : Dit topic moet nog worden aangepast

Graag die ik mee met #907 Sinterklaas

Mag ik ook meedoen met 907?

#906 van Helma een prachtige Mila Marquis kerstkaart (en een extra kerstkaart met boek geweldige kaart). Top dat je me wilt helpen met een huis vol kerstkaarten. Heb er al verrassend veel ontvangen (12). Met kerstboom wacht ik wel tot na 5 dacember. Heel erg bedankt voor je prachtige kaarten.

#904
Van Henriëtte een hele mooie Mila :heart_eyes:Marquis gekregen. Met mijn pink gaat het nu de goede kant op :smiling_face_with_three_hearts:
Google Photos

Dat is goed nieuws !

1 Like

#889 Dank je wel, Jette, voor een heel herkenbaar tafereeltje; jongens die alleen maar oog hebben voor miniatuurtreinen. Prachtige foto!
Ik hoop dat wij allemaal ooit weer normaal en onbezorgd op vakantie kunnen, gek inderdaad dat dat voelt als een eeuw geleden. Gelukkig goede berichten over toekomstige vaccins, ik houd mij daar maar aan vast voor nu.

#908 Super bedankt, Monique, voor je bomvolle envelop. En mijn jongste zoon (15) had meteen fijne herinneringen aan het boek waar jij de envelop van hebt gemaakt. Hoe heet dit boek ook alweer met die kleurrijke vis…? Ik ben ook heel blij met je “souvenir” uit Frankrijk; de kaart van Gouny. Deze is ook weer zo leuk. En een Outlander kaartje, het laatste seizoen, ligt nog steeds op mij te wachten. Ik ben ook nooit meer alleen thuis, zodat ik een paar afleveringen kan “bingen”. Ook bedankt voor het theetje en de walvis. Maar goed dat ik géén Netflix heb, ik hoor alleen maar goede dingen over “the Crown”.

1 Like