NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

#908 En mag ik weer meedoen met deze groep?
Fijn weekend allemaal.

#889 En daar was de postbode weer vandaag. Met een kaartje van Veerle, een leuke Belle & Boo. Ik heb deze niet zo lang geleden zelf een keer verzonden als “official”. Fijn om deze nu zelf te ontvangen.
Een onbeperkt shop- en postzegelbudget? Ja, dat zou heel fijn zijn. Ik heb toch laatst weer kaartjes besteld… met excuus dat ik nu al weet wie ik er blij mee zou maken :grin:
Mooie zandkasteelpostzegel trouwens. Ik hoop dat je weer gauw je noorderburen kunt bezoeken.

Ik doe graag mee met #906 en#908

Hallo :wave:t2:

Mijn kaarten voor groep #889 en groep # 904 zijn verzonden .

En ik heb leuke kaarten ontvangen voor beide groepen . :confetti_ball:

groep : # 889 van Pia
" een mooie kaart uit de serie - Wereld - Reizen " van Gwenaélle :bullettrain_side: :world_map:
Ik reageer via " post " :wink: . als wij weer samen mee doen aan een groep .

groep # 904 : ontvangen van Helma

Een "pasgetrouwd stelletje " op de schommel :heart_eyes:
Toen ik begon met "collecties en thema’s " had ik " schommels " ook als een een thema .
Maar ik heb weinig kaarten ontvangen met het thema " schommelen " , de collectie heb ik verwijderd .
Misschien maak ik weer een nieuwe collectie .

En een "Josephine " :fairy:t2: , prachtig , dank je wel .
Ik zal eens kijken waar ik de ansichtkaarten kan kopen .
Ik heb alleen de dubbele kaarten .

Fijn dat het beter gaat met de pink :tada: .

Bedankt Pia en Helma voor de leuke post ( en de beschreven achterkanten :wink: )

De adressen voor groep # 906 en groep # 908 zijn verzonden .

6a013485f24774970c017eeaaf19d7970d-pi

Fijn weekend !
:wave:t2:

2 posts were merged into an existing topic: Welkom op het forum ( zie het vorige forum ) Opmerking : Dit topic moet nog worden aangepast

Gelukt! Dank je wel

1 Like

Fijn :confetti_ball:

Graag gedaan :star_struck:

@JetteLise ik vind het niet erg om de dubbele kaarten van Josephine Wall te ontvangen. Mijn postkaarten heb ik toen bij postcrosscollectief gekocht toen ze stopten met de website. Ik weet helaas niet waar ze deze wel verkopen.

2 posts were merged into an existing topic: Welkom op het forum ( zie het vorige forum ) Opmerking : Dit topic moet nog worden aangepast

Ik heb per ongeluk mijn al geregistreede kaarten en mijn niet geregistreerde kaarten gemengeld dus bij voorbaat excuses als ik deze al gemeld heb.

Groep 900:
Cis_B heeft mij een parelmoer schelp en hartjes gestuurd.
Lin84 heeft mij 2 kaarten gestuurd. Eentje van wat mij op de gelaarsde kat lijkt die een bos tulpen vast heeft en een Edition Tausendschon.
Mirakel heeft mij een kat gestuurd die de groeten uit Leeuwarden doet.
Winkey heeft mij een brief over 3 kaarten gestuurd. 2 quotekaarten en een view op een natuurlijke rotsbrug.

Bedankt voor deze mooie kaarten.

Ik ben echt een airhead want ik heb nog 2 kaarten gevonden.

Groep 900: Pia heeft mij een Edition Tausendschon gestuurd.
En voor dezelfde groep heeft marleen979 mij een klavertje 4 van studio draak gestuurd.

Bedankt voor deze kaarten.

Dank voor je hulp Jette. Ik had de linkerkolom gemist :scream:

1 Like

Mijn kaarten voor # 906 gaan vandaag op de bus

Bijgewerkt airhead (3)

en mijn kaarten voor # 908 gaan ook op de bus

A post was merged into an existing topic: Welkom op het forum ( zie het vorige forum ) Opmerking : Dit topic moet nog worden aangepast

Graag die ik mee met #907 Sinterklaas

Mag ik ook meedoen met 907?

#906 van Helma een prachtige Mila Marquis kerstkaart (en een extra kerstkaart met boek geweldige kaart). Top dat je me wilt helpen met een huis vol kerstkaarten. Heb er al verrassend veel ontvangen (12). Met kerstboom wacht ik wel tot na 5 dacember. Heel erg bedankt voor je prachtige kaarten.