NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

#900 ontvangen

Mirakel; dank wat een leuk kaartje, met smileys

Lin84; wat een schattig kaartje. Wat leuk dat je Beekbergen bent, een vriendin van mij heeft daar zojuist een vakantiehuisje gekocht. Dank voor 2 e kaartje. Hoop dat je een geweldige week gehad hebt.

Winkey; even wennen he dat nieuwe forum, dat heb ik ook! Dank voor jouw geweldige kaart, interessante kunstenaar die Benjamin Lacombe.

Cis_B; prachtige blauwborst. Nee deze nog nooit in echt gezien. Lijkt mij erg mooi, ik weet dat ze in een park in Amsterdam oost zitten.

Pia; de kerstvakantie wordt eens in de 3 dagen lekker vertroeteld

Prachtig he de herfstkleuren, ik geniet daar ook zo van. Dank voor jouw mooie kaartje

Katkero2; dank voor jouw kaart. Lijkt mij ook erg leuk Japan!

A post was merged into an existing topic: Postzegeltopic 2020- 2021

Graag doe ik mee met groep #905 verrassing
Leuk om het nieuwe forum te ontdekken :blush:

3 posts were merged into an existing topic: Postzegeltopic 2020- 2021

:star_struck: Welkom terug Jess18877 :smile:

A post was merged into an existing topic: Postzegeltopic 2020- 2021

Kan ik meedoen met deze RR?

Groep # 905 :tada: Verrassing - Vier deelnemers

1 Like

:smile: Welkom , natuurlijk kun jij meedoen aan deze RR.

Wil jij jouw adres naar mij sturen via een " private message " ?

#900 van Cis_B
Twee prachtige kaarten!
Wat grappig dat jij nog weet dat ik jou die kaart ooit heb gestuurd :blush:, koffie en een engel/elfje, fijne combi toch.
En dan die Belle &Boo, ik vind deze geweldig :heart_eyes:
Dankje wel voor deze beauty’s. Ik antwoord via de kaarten.

1 Like

Wat ik me nu al heel de tijd afvraag en al vaak op het forum heb voorbij zien komen is telkens er iemand voor de eerste keer iets post :


Maar je kan toch nergens op klikken ofzo om het nieuwe lid welkom te heten? Of staat dit er zomaar en is het de bedoeling dat je hieronder dan ‘Welkom Lara’ typt dan of het maar zo laat want als iedereen dat in alle RR’s gaat doen, word het ook maar rommelig; niet?

Je kan op het hartje onder het bericht klikken. Dan heeft diegene zijn/haar eerste ‘like’ en daarmee krijg je de ‘welcome’-badge.

#900 van Franciska een leuke blue cats en een prachtige kaart met engel. Ochtendwandelingen zijn heerlijk. Tis fijn om in een groene omgeving te wonen. Bedankt voor de mooie kaarten.

Bedankt voor de updates :paintbrush:.

Fijne avond :clock9:

#898 van MailboxIngrid een hele mooie bookcard. Hartstikke bedankt. :grin:

Bedankt voor de update :paintbrush: .

Groep #889 verstuurd alsook de helft van #904 zijnde Jette omdat die in het andere groepje ook al zat en het samen in een envelopje mocht. Hopelijk werkt de post sneller mee deze keer :wink::crossed_fingers:

Nu sinterklaas straks in het land komt, is het misschien een leuk idee om een sinterklaas groep te openen? Ik zou wel interesse hebben. :smile:

Hallo @vogelwikje,

Ik zal een groep openen . :gift:

Groep # 907 - :gift: Sinterklaas groep - Thema : Sinterklaas , tip , misschien kun je de tekst schrijven als een gedicht :writing_hand:t2: :speech_balloon:

Leuk! Ik doe graag mee met #907 :bouncing:

Graag groep # 907 : het is toch de bedoeling om gewoon een sinterklaas kaart te sturen niet?

1 Like