NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

#988

Van @helmamartens een prachtige Blue Art en een schattige RAS Flower Fairy ontvangen :smiley: dank je wel. Ik hoop dat ze snel wat aan je pink kunnen doen.
Met koningsdag was ik op bezoek bij mijn zusje in Zutphen. We zijn nog even naar het centrum gewandeld voor een ijsje, daar was het best wel druk (in de rij voor de ijssalon), maar verder viel het wel mee.


Dag @JetteLise, ik doe graag mee met #989 Verrassing

#988
Van @Franciska een mooie Mila Marquis met eenhoorns :heart_eyes: mogen ontvangen en een leuke kaart van Myka Jelina. Wat gezellig dat je logeerkonijnen hebt, daar heb je het maar druk mee :blush: Wij hebben vroeger ook cavia’s gehad toen de kinderen klein waren.
Google Photos

Google Photos
Bedankt voor de mooie kaarten :smiling_face_with_three_hearts:

Mijn kaart voor #979 is gepost!
@Winkey ik hoop dat je het wat vindt, ik ben de artistieke kant op gegaan. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hallo ,

De adressen voor groep # 989 zijn verzonden
@LeonieNL, @EllisAndersen, @Mar_Jo, @MailboxIngrid

Veel plezier :tada:

2 Likes

:confetti_ball: :confetti_ball: :confetti_ball:

HIER GAAN WIJ VERDER MET DE GROEPEN # :one: :zero: :zero: :zero: - :one: :one: :zero: :zero:

GROEPEN # 1000 - # 1100

1 Like

#979 van @FeNa een thema kaart, Vrijheid!
Je bent zeker lekker bezig geweest zeg! Leuk hoor. Ik heb het ook geprobeerd, en vind het een echte uitdaging.
Leuk dat we een (deel) alfabet gaan doen, kunnen we lekker vanalles uitproberen rond een letter. Geeft toch weer een (ander soort) richting, dat vind ik tenminste.
Bedankt Natasja, ik vind het toch bijzonder dat iemand dan aardig wat tijd besteed om iets voor je te maken.
We moeten even afspreken hoelang we tussen de kaarten willen en of we 1 of 2 letter willen per keer (2 kaarten, langere tussenpozen lijkt me).

1 Like

RR #990 Van @Franciska heb ik een prachtige glitter Tausendschön kaart ontvangen :leopard: :butterfly: Dank je wel voor de mooie kaart, Franciska. Wat gezellig dat je logees hebt :rabbit2::rabbit2: Wens je een fijne week :+1:t2: tot schrijfs :writing_hand:t2:

Bedankt voor de updates :smile:

@helmamartens en @Franciska,

Ik heb jullie kaarten ontvangen en zal deze morgen “melden”.
( “Dagpatiënt” :man: in huis sinds gisteren en hij krijgt nu even meer aandacht na een operatie en ziekenhuisopname ." )

Fijn weekend :wave:t2:

mijn kaarten voor # 994 zijn geschreven en gaan zo op de post

Mijn kaarten voor de volgende groepen zijn verstuurd
:postbox: #989 naar @LeonieNL @EllisAndersen @Mar_Jo
:postbox: #990 naar @Franciska @JetteLise
:postbox: #996 naar @helmamartens @JetteLise

4 Likes

Groep # 988 :smile: ontvangen van Helma:

en een kaart van Lotte. ( Mijn eerste kennismaking met “Lotte” :tulip: , leuk, deze grappige details.)

ontvangen van :smiley: Franciska , ook één van mijn favorieten :rose:

Groep # 990 :smile: ontvangen van Franciska . ( Ja, eigenlijk kan kunnen wij de naam m.b.t. deze groep ook de Ed. T noemen :wink: .
Ik zal een groep openen, alleen met deze kaarten :wink:

Groep # 996 van Helma

Jullie lezen mijn reacties wel op de kaarten :wink: .

:smiling_face_with_three_hearts: Bedankt voor de mooie kaarten en jullie verhalen :wink: .

2 Likes

De kaarten voor groep 989 zijn vandaag op de post gegaan.

2 Likes

Doen we een “jubileum” groep met nummer 1000?

1 Like

Kaarten RR #989, zijn gisteren geschreven en gepost.

2 Likes

Ik wil wel in de Ed. T groep :blush:

1 Like

NEDERLANDSE Round Robin :netherlands: - Verschillende groepen & thema’s voor iedereen. GROEP # 1000 - GROEP # 1100 - Language & Geographical Communities / Dutch - Nederlands - Postcrossing Community

Ja, dat heeft Jette alweer geregeld :wink: zie bovenstaande link (hoop dat ik het zo goed doe…).

2 Likes

Totaal overheen gelezen. Dank je @piavano

Mijn kaarten voor #989 zijn verstuurd! Mijn eerste RR. :partying_face:

2 Likes

@piavano, 100% goed :100: :star_struck: