Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

NL RR #1133 -LB
@piavano
Wat een mooie kaart weer van Loes Botman. Prachtig rendier.
Ik ben nu een half jaar bezig en eigenlijk alleen met dit forum. Dan blijft het behapbaar. Ik kijk niet alleen naar de lentekaartjes uit, maar ook naar de lentebloemen. Het speenkruid laat hier en daar een geel bloemetje zien.

Hallo,

Ik wil graag meedoen met de RR groep 1152- Studio draak als het kan. Ikzal een DM sturen met mijn adres

Groeten, Jorien

1 Like

Voor #1129 heb ik ontvangen van @mar127 een geweldige Inkognito laten kaart. Dankje wel Marjolein. Ik schrijf je weer terug.

Voor #1131 van @anitaaa een lekkere Keep Calm :wink: daar kan ik me helemaal in vinden.
We weten nog niet of er een ander hondje komt. We missen haar aanwezigheid enorm, dat wel.

Voor #1138 van @mar127 een leuke katten Inge löök.
Oei, een schat aan kaarten, pas op, ik ben ook in die “rabbithole” gevallen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedank voor de leuke kaarten :postbox: heerlijk zo’n volle brievenbus :mailbox_with_mail:

2 Likes

welkom 4 (3)

@Jorien :smiley:

1 Like

RR 1138 katten: Een kaartje van @mar127
Wat een mooie zwarte kat! Goed gekozen! En mooie toepasselijke washi en stickers gebruikt. Leuk!
Dankjewel!

RR 1146 TS:
Van @helmamartens een TS die ik nog niet had! Mooie kaart met kolibries! Dankjewel!

1 Like

Bedankt voor de updates.

Drie groepen zijn compleet. :partying_face: :confetti_ball: :confetti_ball: :confetti_ball:

Ik doe graag mee met #1136 en #1149. Bedankt voor het regelen.

1 Like

Graag 1154 voor mij
Fijne middag!

1 Like

NL RR #1141 - TS
@helmamartens
Mooie vlinder TS en prachtig versierd aan de achterkant. Hoezo vind je jezelf niet creatief?

1 Like

#1146
Bedankt voor de mooie tausendschön :heart_eyes: @Carolien25. Ik ben al héél lang niet meer in de Efteling geweest.

1 Like

Ik doe graag mee met #1154 TS NL
Ik weet alleen niet of ik een kaart voor Helma heb die nog niet in de ontvangen collectie zit.

1 Like

Ik zit niet in #1154

Ik doe graag mee met #1154 TS :netherlands:

1 Like

De adressen zijn verzonden voor :sparkler: :sparkler: :sparkler:

groep # 1154 @anitaaa , @Winkey, @mar127 :sparkles: :sparkles: :sparkles:

1 Like

Ik doe graag mee met #1139 en #1143

1 Like

Graag 1155 voor mij
Fijne avond!

1 Like

Graag #1155 voor mij.

1 Like

RR 1146 TS gekregen van @Carolien25 een prachtige Holland ts die ik nog niet had wat ik van de week mij besefte en nu al in mijn brievenbus! Wat leuk! Dankjewel!

1 Like

Ik doe mee met groep # 1143 .

mijn kaartjes voor #1130 zijn gepost