Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

welkom 7 (2)

@CarolMichelle :smiley:
en
@annebethp :smile:

1 Like

Alweer de eerste kaarten ontvangen voor #1000:

Van @Marleen1979 een prachtige Edition Tausendschön :smiley: ik wordt erg blij van deze mooie kleuren.
Geniet van je vrije dagen in mei!

Van @yoga een superschattige caviakaart :smiling_face_with_three_hearts: wat een schatje is dit!
Leuk om te lezen dat je vroeger ook cavia’s hebt gehad.

Van @helmamartens een lieve Flower Fairy kaart :grinning: ik vind de meeste Flower Fairy kaarten leuk, al zijn sommige inderdaad wat minder. Maar dit is zeker een mooie!
Goed dat je bent gaan wandelen, dat zou ik ook wat meer moeten doen, alleen valt het weer een beetje tegen deze dagen.

2 Likes

Ook ik heb al twee kaarten ontvangen afgelopen weekend!

Van Marleen een kaart van studio Draak met twee dassen erop! Daar heb je mijn dochtertje heel blij mee gemaakt. :slight_smile: Dankjewel!

En van Helma kreeg ik ook een prachtige kaart! Wat een mooie! Inderdaad bijna jammer iets op de achterkant te schrijven.

2 Likes

#1000
Heb alvast kaartjes verstuurd naar yoga, helmamartens en Lin1984

#1000
Alle kaartjes zijn vandaag op reis gegaan.

1 Like

:paintbrush: Bedankt voor de updates.

Welterusten :zzz: :zzz: :milky_way:

Ik doe graag mee aan groep 1001

1 Like

#1000 Vandaag weer kaartjes voor deze jubileumgroep ontvangen.

@Jess18877 zond mij een kaartje met het leuke olifantje uit “die Sendung mit der Maus”.
Van @Mar_Jo kreeg ik een stoere “loc” met OV postzegel (was laatst nog in Zierikzee toevallig).
En tenslotte van @Lin1984 een egeltje van Molly Brett. Heel fijn! Mijn man en ik hebben ook vaker NS wandelingen gemaakt.

Allemaal heel erg bedankt! Ik ga de jubileumkaartjes fijn bij elkaar zetten.

2 Likes

#1000 Vandaag ook het kaartje voor Jess18877 gepost.

@helmamartens, @annebethp, @Mar_Jo, @barbizon

De adressen voor groep # 1001 zijn verzonden.

Veel plezier :smiley:

3 Likes

Kaartjes voor 1000 zijn uitgezocht en worden deze week geschreven.

Ik heb een hoop kaarten ontvangen, die meld ik morgen.
Mijn kaarten voor #1000 zijn allen op de post gegaan

#1000;
Vandaag weer 2 mooie kaarten mogen ontvangen. Van @Jess18877 een mooie studio draak, thxs ook voor de leuke postzegels, blij mee :love_letter:
En van @Lin1984 een mooie bos bloemen in een envelop :love_letter: post versturen en ontvangen blijft leuk indd. :smiley:

1 Like

Mijn kaarten voor #1000 zijn deels op de post gegaan namelijk voor @piavano @Marleen1979 @yoga @helmamartens en @Winkey

1 Like

#1000
Een paar mooie kaarten ontvangen vandaag :heart_eyes:
Van @piavano een mooie kaart van Katja Saario :heart_eyes:
Google Photos

Van @Jess18877 een mooie BijdeHansje :heart_eyes: met walvis én zeemeermin
Google Photos

Van @Mar_Jo een mooie tausendschön :heart_eyes:
Google Photos

En van @Lin1984 een leuke eenhoorn :heart_eyes:
Google Photos

Bedankt voor alle mooie kaarten :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

Bedankt voor de updates :fountain_pen:

Bijgewerkt :wave:t2:

#1000
@Mar_Jo heel erg bedankt voor de prachtige studio Draak kaart,
@Franciska heel erg bedankt voor de blauwe katten. Succes met je zoektocht om katten uit de tuin te houden.
@Jess18877 heel erg bedankt voor de prachtige studio Draak kaart. Ben nog lang geen kaartenmiljonair :slight_smile:
@piavano heel erg bedankt voor de prachtige inkognito. Langs de Ligne nog nooit gewandeld.

2 Likes

Voor #1000 heb 3 mooie kaarten ontvangen.
Van @Lin1984 een hilarische Inge löök :joy:
Van @Mar_Jo een mooie vlinderkaart :smiling_face_with_three_hearts:
Van @Jess18877 een Sinterklaas kaart :slight_smile:

Colinda, ik hoop je snel weer te schrijven, hier wil ik meer van weten hoor!

Jolanda, weer zo’n gezellige envelop! Ik hou erg van die kaarten op dat soort aquarel papier.

Jessica, in de postnl app zie ik dat de uitnodiging voor vaccinatie voor Peter er aan komt. Ik zal denk ik nog even moeten wachten. En een Sinterklaas kaartje in mei, ach, waarom niet. In deze periode heb ik ooit per ongeluk mijn zoon uit de betovering van Sinterklaas gehaald. Ik was er niet op voorbereid​:woozy_face: gelukkig werd het geen drama. Hij bedankte ons juist voor al die mooie cadeaus :slight_smile:.

Bedankt dames voor de mooie, leuke kaarten.

3 Likes

1000

Weer hele mooie kaarten mogen ontvangen! :smiling_face_with_three_hearts:

Van @Jess18877 een alleszeggende Studio Draak. Helemaal mee eens. Het zijn inderdaad vaak kleine dingen die het leven mooi maken.
Imgur

@Mar_Jo stuurde ‘The Double Daisy Fairy,’ zo mooi! Goed uitgekozen dus!
Imgur

Een prachtige Ila van @piavano. Wat goed dat je kunt kantklossen, dat vind ik er zo ingewikkeld uitzien!

En een schattige Molly Brett van @Lin1984. Ons vorige huis lag tegen de rand van een bos, daardoor hadden we heel veel eekhoorns in de tuin, echt leuk.

Bedankt allemaal! Ik moet alle kaarten nog schrijven, dat zal waarschijnlijk pas aankomende zondag en maandag worden.

2 Likes

#1000
@Lin1984, dank je wel voor deze mooie sneeuwpop in de lente, met ook een roodborstje
Voor mij hoeft het niet te warm te zijn, maar een zonnetje vind inkook wel lekker

@Mar_Jo, dank je wel voor deze Royal kaart. Ik was afgelopen weekend bezig geweest deze collectie bij te werken en nu al een nieuwe kaart hiervoor

@piavano, dank je wel voor deze inkognito, alles waar jij overschrijft heb ik ook op jouw kaarten geschreven. En hoe gaat het met jou?

@Franciska, dank je wel voor deze mooie roodborstjes kaart. Ik heb inderdaad een roodborstje in de tuin. We denken dat dat steeds dezelfde is.

@Jess18877, dank je wel voor deze leuke studio draak. Klinkt gezellig zo’n logeerpartij met je neefje

3 Likes