Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

#1174 @mar127 heel erg bedankt voor de geweldige kaart. Ik kon Severine Pineaux nog niet. Altijd leuk om nieuwe illustrators te leren kennen.

#1174 @Bellonia heel erg bedankt voor de geweldige blue cats.

Ik post mijn kaarten morgen.

2 Likes

Van @mar127 heb ik de kaarten voor #1167 en #1170 ontvangen.
Bedankt Marjolein voor deze leuke kaarten. Wat een ontzettend leuk washitape :heart_eyes: met die enveloppen. Klinkt als een gezellige dag in Amsterdam. Wij willen ook weer even een museum bezoeken in Amsterdam, wordt waarschijnlijk het stedelijk. En de paaseitjes, ik heb de verleiding nog kunnen weerstaan. Ik ben ook dol op (extra) pure chocolade :chocolate_bar:


1 Like

#1170 - verrassing en #1174 - katten
@Bellonia
Dank je voor die 2 hele leuke Blue Cats :smiling_face_with_three_hearts:. Je schrijft over het belasting en douanemuseum, niet het eerste museum dat ik zou bedenken en ook nooit van gehoord. Ik zal ‘m eens opzoeken.


[

1 Like


RR#1170 verrassing en RR#1174 katten

Wat een gezellige envelop vandaag van @mar127. De kaartjes zijn ook zo leuk versierd. Zelfs met bijpassende postzegels, gestempeld en al! Wij hebben 2 katten, vuilnisbakjes die nog het meest lijken op de britse korthaar. Pim en Ginny.
Wat een belangrijk werk heb je.

1 Like

Alfabet groep # 1170 ( nu groep # 1175 :wink: ) .

Dank je wel @helmamartens voor de vrolijke kaarten.

De paaskaart maakt mij zo vrolijk, dank je wel :heart_eyes:.
Ik reageer en schrijf jou in het weekend.
( a.s. donderdag moet ik naar het ziekenhuis, emotioneel een “beetje nerveus”… Ik ben nu niet in de stemming om te schrijven.)

2 Likes

Bedankt voor de updates .

Fijne avond :four_leaf_clover:

Sterkte morgen. :kissing_heart:

1 Like

Sterkte morgen @JetteLise :kissing_heart:

1 Like

Sterkte! @JetteLise

1 Like

Veel sterkte @JetteLise :four_leaf_clover::grapes:

Graag doe ik mee aan 1174 Loes Botman

1 Like

Van @Lin1984 heb ik een leuke Inge löök ontvangen voor #1151.
Dankjewel Colinda. Ik ben benieuwd naar je balkon moestuin straks. Zo leuk om te eten wat jezelf hebt gezaaid.

Groep 1152 studio draak

Bedankt @Vanessa voor je mooie kaart! :heart:

@Bellonia , groep # 1171 :wink: ?

1 Like

:confetti_ball: :confetti_ball:

groep # 1152 is compleet @Jorien en @Vanessa :smiley:

1 Like

#1161
Dank je wel @piavano voor deze geweldig mooie International Graphics! :smiling_face_with_three_hearts:
Ik ben nog steeds blij met m’n nieuwe behang in de eetkamer en had in de winkel ook al mooi behang gezien voor een kamer boven. Alleen zou ik daar dan ook het schilderwerk opnieuw moeten doen. Voor een kamer wat alleen als strijkkamer/hobbykamer wordt gebruikt is een hele make-over dan misschien een beetje teveel van het goede. Dus dat doe ik denk ik maar niet. Ik kan nu ook langzaamaan weer in de tuin aan de slag, ook daar nog genoeg te doen.

edit: en bedankt voor de leuke Flower Fairy stickers! :smile:

1 Like

Ja inderdaad oeps. Ik raak steeds in de war als ik het nummer van de groep probeer te onthouden en het nummer van het laatste bericht intik bij ‘jump to’
Gelukkig heb jij goed opgelet :slight_smile:

1 Like

Ik ontving twee kaarten van de RR #1170 Verrassing.

Eentje van @mar127

Heel leuk, niet alleen twee molens, maar ook een mooie indruk van het stadje Weesp. En een heleboel informatie over jezelf. Ik zal vandaag mijn kaarten versturen en er ook het een en ander bijschrijven. :slightly_smiling_face:

Een eentje van @Bellonia .

De oudste vuurtoren (vuurbaak) van Nederland bij Brielle. Die ontbrak nog aan de verzameling! Dank je wel. Ook jij hoort nog van mij! :slightly_smiling_face:

2 Likes

Mijn kaarten voor de RR #1170 zijn nu ook op de bus.

1 Like

Bijgewerkt.
Bedankt voor de updates. :four_leaf_clover: