Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

Echt een fantastisch idee: je eigen kat als postzegel ! Koester de herinnering.

1 Like

Blue cat (2)

Bedankt voor de update. :white_check_mark:

wahahah ik denk dat ik de verkeerde rr’s op de verkeerde kaarten heb geplaatst :joy: dat is niet zo slim Welke heb je nou niet gehad de katten of de inkognito? dan stuur ik een resend

1 Like

Niet nodig om iets opnieuw te verzenden - ik heb beide kaartjes van je ontvangen voor beide groepen :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart: Dankjewel :sunflower:

1 Like

A post was merged into an existing topic: NEDERLANDSE Round Robin - Verschillende groepen & thema’s :tada: Groep # 1400 enz

Twee leuke kaartjes voor groep #1399
Van @mar127 :heart_eyes_cat:

Van @Malibou :heart_eyes_cat:

Hartelijk bedankt, lieve dames :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart: Ik ben echt blij mee :sunflower::sunflower::sunflower:

1 Like

Updated 3 (2)

Fijne dag. :wave:t2: :four_leaf_clover:

Bedankt @-Marieke- voor je mooie kaart #1389. Echt erg blij mee. Groetjes Sunny

1 Like

Hoi, heb alsnog een hele mooie kaart gekregen voor de groep #1385 katten van Elena. Echt een prachtige kaart. Dank je wel

1 Like

Bijgewerkt. :stars:

Fijne avond.

@Malibou
#1399
Mijn vader had een moestuin, ik weet nog dat hij de tomaten niet in een kas maar in de voortuin voor het raam liet groeien. Dat gaf heel veel tomaten. Een rabarber is volgens mij ook wel makkelijk, je moet er wel van houden. Ik heb geen groene vingers
Dank je wel Malena voor de leuke Blue Cat

Bijgewerkt. :smiley:

week (2)

#1399
@elena_gloverr
Zo had ik ‘m nog niet bedacht, dat Blue Cat vreemd is gegaan. Haha.

2 Likes

Bijgewerkt. :smiley: :clock530:

Blue cat (2)

Hier vandaag deze super mooie TS kaart :peacock: (#1389) ontvangen van @sdevroedt ,dankjewel! Het is pas mijn 3e TS kaart en ik had hem nog niet :blush:

1 Like

:sparkles: :sparkles:

Groep # 1389 is compleet @-Marieke- en @sdevroedt :white_check_mark:

1 Like

A post was merged into an existing topic: NEDERLANDSE Round Robin - Verschillende groepen & thema’s :tada: Groep # 1400 enz

Goedemiddag :smiley:

Ik heb de adressen verstuurd voor:

**Groep # 1384- @Lin1984 en @duintje

**Groep # 1394 - @sdevroedt en @anitaaa

Fijne middag :four_leaf_clover:

1 Like

A post was merged into an existing topic: NEDERLANDSE Round Robin - Verschillende groepen & thema’s :tada: Groep # 1400 enz

:smiley_cat: :smiley_cat: :smiley_cat: :confetti_ball:

@mar127, @elena_gloverr, @Malibou :white_check_mark:

2 Likes