🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Afgelopen vrijdag is mijn kaart vr groepje 1 gepost maar ben nt eerder hier geraakt om het te melden :postbox:

Weer twee mooie kaartjes ontvangen voor #1
Van @veke250 een mooie Incognito met boekthema, erg mooi, Veerle! Ik hou zelf van romans en fantasy. Op het moment ligt de nieuwste van Lucinda Riley op me te wachten. Nog 4,5 week tot de zomervakantie dan kan ik erin beginnen! Danielle Steel heb ik ook veel gelezen, mooie boeken!

Van @J9D een heel lief konijnenkaartje. Wat heb je mijn naam er mooi opgeschreven! Het is idd ontzettend leuk om groepswinnaar te zijn. Ik krijg er dan wel niet zoveel als jij bij kreeg bij een ander topic, maar superleuk om al die mooie kaartjes op de deurmat te vinden!

Bedankt allebei!

3 Likes

Ik doe graag mee met, 4,7,9,10en 11 :smiley:

1 Like

Ik doe graag mee met groep 9 en 10.

1 Like

Met groep 4 deed je al mee, bij de rest heb ik je toegevoegd

De winnaars voor groep 9 en 10 zijn bekend en de adressen zijn verstuurd

Ik heb twee nieuwe groepen geopend

Kaartjes voor groep 9 en 10 zijn geschreven en ik doe weer mee bij groep 12 en 13 :blush:

1 Like

Groep 2

Ontvangen van
@J9D een mooie van Gogh kaart. Bedankt, deze had ik nog niet. Leuk dat je ook een inzicht geeft in jullie kleurkeuze thuis. Hebben jullei al een schilderij of behangetje gevonden?

Oeps te snel op antwoorden gedrukt.
Ik ontving ook een mooie GF Belgium kaart van @veke250, bedankt, ik stuur je zo nog een PM omdat ik nu even geen telefoon heb en alle contactgegevens kwijt ben.

2 Likes

#1 Gisteren lag er een mooie Tausendschönkaart op de mat van @LeonieNL met een mooie postzegel van (toen nog) Koningin Beatrix.

#10: van @Pareltje lag er vandaag een mooie Shetlandpony in het veld op de mat. Geldt bij mij ook als paard, hoor! :grinning_face_with_smiling_eyes: en een mooie postzegel met de drie prinsessen er op.

Dank :pray: jullie wel!!

2 Likes

En de kaart voor groep 8 is sinda gisteren onderweg.

Ik dacht dat ik Monique al was komen bedanken vr groepje 8 maar blijkbaar nt; sorry dus!
Op dinsdag zat deze van @Winkey in de bus :


Wat een geweldige kaart wr! Ik weet nt wat ze zingt maar vast een vrolijk liedje met deze zomerse temperaturen :musical_note: Hopelijk heeft het ijsje gesmaakt! Vast wel met dit weer! :sunny:

Gisteren en vandaag kreeg ik ook post :slight_smile: Leuk zo de winnaar te zijn van een groepje :+1:

Bedankt @piavano vr deze leuke Coolpuk! Ook bedankt vr de PC postzegel die je gebruikte en de postzegels en stickers die je bij in het flopje stak! :pray: :kissing_heart: Ook van hieruit nog een héél gelukkige verjaardag gewenst! Beter laat dan nooit he! :wink:

En tot slot bedankt @FeNa vr deze Studio Draak kaart. Wel spijtig dat ie nt in een envelopje stak. Bracht ie in het echt maar wat verkoeling want dat konden we nu wel gebruiken hé!


Fijn en gezellig weekend gewenst allemaal! :kissing_heart:

image

1 Like

Groep 9 - Verrassing

De kaart voor @Marleen1979 is gepost.

2 Likes

Kaartje voor #9 wordt vandaag gepost.

1 Like

Mijn kaartje voor #9 is vandaag op de bus gegaan.

Ik doe graag mee met #12 en #13.

1 Like

Kaarten voor #9 en #10 zijn vandaag op de post gegaan.

Vandaag lag er eenkaartje van @veke250 op de mat. Een heel mooi steentje dat je bijdraagt aan mijn challenge, dank je wel!!

1 Like

Mijn kaarten voor #9 en #10 zijn net gepost

Wat geweldig, ik doe voor het eerst mee en ben de winnaar! Wat een geluksvogel :blush:
Ik heb gisteren en vandaag prachtige kaarten ontvangen voor groep 9 van

@piavano heerlijk de zomervakantie in vooruitzicht, ben er echt aan toe en de jongens ook. Dank voor jouw mooie kaart.

@Pareltje dank voor jouw leuke uilenkaart. Wonen wij dicht bij elkaar, wat een toeval!

@Jess18877 wat een prachtige kaart, ik gelijk zelf in bad :grinning_face_with_smiling_eyes:
Dank voor deze mooie kaart

@barbizon van harte gefeliciteerd Desiree, wat leuk dat je oma wordt. Dank voor jouw leuke Pieter konijn kaart

@yoga wat een mooie tausendschön dank je wel! Wens Joris maar veel succes! Wonderen zijn de wereld nog niet uit!

@FeNa dit is een kaart uit een prachtig liedjes boek van Mies van hout, bedankt

@meidans super bedankt voor jouw Alice in Wonderland kaart! In welke winkel was jij laatst? Bedoel je de kaartenwinkel op de Keizersgracht? Wat een aanbod van kaarten he?

4 Likes

Mag ik meedoen met groep 11 en groep 13?

1 Like