Vanha jkl mittiketju. Katso ketjun lopusta tiedot uudesta ketjusta

Tåmå miittiketju suljettu 17.7.2022 siirry uudelle ketjulle josta löydät ajantasaiset miittipäivät .

Tervetuloa miittailemaan Keski-Suomeen! Miittailemme kerran kuussa sekä aina kun jotain erityistä postikortteihin, postcrossingiin ym on luvassa.
Kuukausittaiset miitingit järjestetään vuonna 2022 22. päivä jos mahdollista huomioiden pyhäpäivät. Tänne voi myös kiitellä miiteistä saaduista korteista.

This is a postcrossing meetup chain for city of Jyväskylä and Central Finland. We have regular meetups here around once a month. Everytime anyone wants to have meetup just let us know and we come screaming to meet you. (Dont be scare, we wont bite.)
Welcome if you happen to get to central of Finland any day!
And in case you have got a meetup card from Jyväskylä meetups, this is the right place to say thank you.
2022
22.4. Miriams
Kesäkuu risteilymiitti

La 22.5 Viherlandia
Ke 22. Klo 17.30 HarjunPaperi

14.7 postcrossin synttärit
Lokakuu Postikortti 150 v juhlamiitti , ilmoittaudu etukäteen!

Joulukuussa pikkujoulut
Miitteihin voi ilmoittautua tänne tai Facebookissa Postcrossing Jyväskylä sivuilla. :postcrossing:

Kiitos @Riutsi ja Vesilinnan 20.11. 2020 miittiläiset kortista! :smiley: :heart:

2 Likes

Thank you, kiitos dear @Dollart for your lovely card from the meetup on 20.11.2020

Koronatilanteen ollessa näinkin kiihkeässä vaiheessa ja kokoontumisten henkilömäärä max 10 ollessa voimassa… Itse en ainakaan ole tulossa 21.1. miittiin. Helmikuussa uusi yritys. Ehkä.

T-house lopettaa :disappointed:

Hei !

Mitä jos joku kuitenkin tulisi S-Market Vaajalan Caffitellaan tänään klo 17:30 sellaiseen PIKA-miittiin, jossa ensin juodaan kahvit ja allekirjoitetaan muutamat kortit - ja lopuksi tehdään reipas pieni kävelyretki uudelle voimalalle katsomaan uusinta valotaideteosta (en ole itsekään vielä nähnyt).

Voin käydä leimaamassa kaikkien (max 10/osallistuja) kortit huomenna Vaajakosken (40800) asiamiespostissa.

Edit 19:15 Eipä tullut muita, enkä ihmettele! Oli aikamoinen lumimyrsky. :wind_face: :cloud_with_snow: Ei tullut mieleenkään pidempi lenkki virran rantaan edes valotaidetta katsomaan… :milky_way:

Harmi että T-house lopettaa, ihan mun suosikkipaikka.
Sori Ykssoprano en ole kerinnyt foorumille miitti tai muiden ketjujen pariin lainkaan. En ois varmaan eilen päässy muutenkaan.

Pitäskö meidän dän porukalla yrittää ystävänpv teema miittiä onk se sit virallisesti sena 14.2 päivänä vai esim pe 12.2? Ja mihin kokoonnutaan?

Voitaisko kokoontua vaikka jo 4. päivä torstaina, esimerkiksi tänne Vaajakosken Caffitellaan. Valotaidetta voisi silloinkin käydä katsomassa ja kortitkin ennättäisivät varmemmin ystävänpäiväksi, eli 11.2. mennessä (= torstai, viimeinen jakelupäivä ennen varsinaista ystävänpäivää su 14.2.)

Perjantai tahtoo olla vilkkaampi kauppapäivä ja ihmisillä viikonlopun valmisteluja muutenkin, siksi kallistuin tuohon torstaihin.

Minullekin torstai sopisi paremmin kuin sunnuntai tai perjantai.

1 Like

Helmikuun loppuun asti näillä näkymin sen verran tiukat on kokoontumissuositukset, että omalta osaltani jää miitti väliin. Odotan turvallisempia aikoja.

Minä myös vältän kokoontumisia, kunnes koronatilanne on parempi…

Hei Kaikille! Ja kiitos ykssopraano kortista ja tästä uudesta ketjun tiedottamisesta! Olen riskiryhmäläinen ja olen koittanut välttää kaikki ylimääräiset tapaamiset. Joten en ole tulossa ystävänpäivämiittiin vaikka tosi kiva olisi nähdä ja olla porukassa vaihtamassa ajatuksia! Terveyttä kaikille Riitta

Joka tapauksessa “kokoonnumme” Cranberryn kanssa Vaajakosken Caffitellassa torstaina 4.2.2021 klo 17:30 minimiittiin. Jos joku muukin on tulossa, emme pane pahaksemme :blush:

Hei miittiporukka! Joko pian uskaltaisimme jälleen kokoontua? Moni on saanut jo ekan rokotteen, ja Jyväskylän koronatilanne on pysynyt rauhallisena. :love_letter:

(Posti mokoma pääsi taas yllättämään ja nosti postimaksuja minulle kertomatta. Alkaa olla merkin hinta kipurajoilla, vakavasti harkitsen kivan harrastuksen lopettamista tai ainakin vähentämistä… )

Moi! Minä voisin kokoontua kanssasi :+1: :smiley: Toivottavasti olisi muitakin tulossa, Naissaareen? Kuun vaihteessa??

Hei! Mitäpä, jos tapaisimme kesäpäivänseisauksena maanantaina 21. päivä! Ehdotan piknikkiä Lounaispuistoon klo 17 aikoihin (säävaraus).

3 Likes

Minä tulen! :smiley:

1 Like

Huippua! Olen tulossa! :blush:

1 Like

Hieno idea, sinne sitten :grapes: :baguette_bread: :cheese: :poultry_leg: :cake: :coffee: :tea: :clinking_glasses:

1 Like

Laitan pvm kalenteriin

1 Like