Vanha jkl mittiketju. Katso ketjun lopusta tiedot uudesta ketjusta

En ole maisemissa tuolloin .22.5
Nokian postcrossari porukka suunnittelee miittiireossua jkl, harj6n paperia ja iltaristeilyä päijänteellä ois puhetta. Päivämäärä vielä auki.

Kiitos miittikortista @ri-tu harm7 kun en flunssassa päässy paikalle

Missä ja mihin aikaan pidettäis tuo su 22.5. miitti?

Meidän pakollinen meno siirtyikin lauantaille, joten olen tähän tietoon myös mukana 22.5! :hugs:

Parempien ehdotusten puutteessa pelinavaus:
Miten olisi Viherlandia? Noin klo 15 alkaen, kun lounasaika on lopuillaan ja on väljempää? Ravintola Eeden on auki klo 18 asti.

Kuulostaa hyvältä :potted_plant: :coffee: :birthday:! Jos sattuisi vielä sateeton päivä, sinne voisi pyöräillä - niin Vaajakoskelta kuin kaupungista.

Sopii!

Tulossa!

Seuraavaksi miittipaikaksi ja -ajankohdaksi sovittiin Harjun Paperin tilat keskiviikkona 22.6. klo 17.30 alkaen. Korjatkaa kellonaika, jos meni väärin!

Kiitos @ykssoprano ja muut miittailijat terkuista Viherlandian miitistä!

kiitos @dollart matkaterkuista :grinning: Hienoja reissukuvia katselin jo facebookissa

1 Like

:mailbox_with_mail: Kiitos Rohtola ja ri-tu Miitti-korteistanne. Korteissa lukee, että kyseessä olisi ollut Postcrossingin JKL-miitti, mutta ei täällä Postcrossingin Forumilla JKL-miittipalstalla kertoiltu siitä. Eli vähän ihmetyttää tällainen… Facebook lienee ottanut osan Postcrosing-miittiporukastamme huostaansa??? Tai osa Postcrossing-porukasta logoineen kaikkineen siirtynyt Facebookin huomaan???

Siinä @Rohtola lle vastausta ihmettelyyn, kun ei meitä nähnyt, meitä ei ollut tiedotettu asiasta asianmukaisella palstalla.

Mutta vielä kiitos teille molemmille korteistanne :smiling_face_with_three_hearts:.

Kiitos @Smabbe ja muut allekirjoittaneet miittikortista, jonka @ykssoprano jo kuvasi edelliseen viestiin eli tuo mainosteline kenkineen.

Laittakaahan kaikki nyt keikkakalentereihinne ylös tuleva PC-SYNTTÄRIMIITTI 14.7. Paikaksi on jo toukokuun 22. ja kesäkuun 22. miiteissä ehdotettu melko perinteistä Naissaaren Koskenhenkeä. Aika? Varaaja? Ja ketkä kaikki olisivat tulossa??? Riutsi tulossa :raising_hand_woman:

Enköhän minäkin pääse synttäreitä juhlistamaan.

1 Like

Kuin myös, tulossa olen :smile:

1 Like

Facabookin puolella tällä hetkellä 5 tulijaa, en tiedä kaikkien nimimerkkiä, mutta ainakin annet10, PiipeH ja MaHaKo sekä pari ensikertalaista, kiva, kiva!!!

Nyt tarvittais kellonaika ja varaus Koskenhenkeen. Kuka hoitais?

Ei näytä etenevän tämän miitin järjestelyt. Edelleen ihmetyttää tämä, että tämä virallinen miittiketju foorumilla ei “toimi”. Fb puolella on paljon enemmän ilmoittautuneita kuin mitä tämän mukaan -kolme. Toki sielläkin vielä enemmän “en pääse mukaan”-vastauksia.
Kellonaikaakaan ei ole sovittu eikä varauksen tekijää… Kun ihmiset ei ilmoittaudu TÄTÄ KAUTTA, olen aikoinani kyllästynyt edes yrittämään järjestellä. Ja minä onneton tein sen taas, kun aloitin tämän synttärimiittikeskustelun…

Koska mitään valmista asian suhteen ei näytä tulevan, niin päätän, että menen Koskenhenkeen klo 16 maissa ja katson, ketkä muut @ri-tu ja @ykssoprano lisäksi seuraani liittyvät ja mihin aikaan. Nähdään!

Sama ihmetys ja kummastus on minua viime vuodet vaivannut tässä Jyväskylän Postcrossing-miitti -tiedotuksessa. Tämä nyt sentään on se Postcrossin-palsta, jossa pidämme yhteyttä kaikkiin toisiin postcrossaajiin lähiympäristösämme. Ja vielä toinenkin asia on vaivannut: kohtalaisen kehno tiedotus yleensä täällä, siis palstanpitäjän toiminta.

  • Avoin kysymys @dollart ille: Tahdotko sinä ja te muut Facessa viihtyjät jatkaa yhteiseloamme täällä Forumilla nykyistä paremmin?

Jos nimittäin et/ette, voisimme varmaan sopia, että tapaamistemme tiedotusta jatkaisi joku muu kuin sinä dollart, joku joka viihtyy täällä Postcrossingin palstallamme, siis joku jonka tiedotukseen voisimme luottaa. Ja samalla voisimme toden totta sopia, että tämä on tapaamistemme tiedotuskanava. Facea emme sinänsä tarvitse, meillä on ihan oma kanava täällä. Joku voisi siellä Facessa ryhtyä PC-vastaavaksi ja ylläpitää sen kanavan ja tämän meidän palstamme välistä tiedotusta, kun kuitenkin on niitä PC-miittailijoita, jotka eivät suostu tätä kanavaa käyttämään. Kuitenkin siten, että päätiedotuskanava on tämä.

Aika hurja ehdotus minulta, mutta ehkä me kaipaamme tähän vihdoin selkeyttä ja jatkuvuutta.

Kiitos @Riutsi , kun otit tämän ongelman esille (taas!), minä vähän railakkaammin sanoitin sitä lisää ja tein ehdotuksen. Odotan kannanottoja ja muitakin ehdotuksia tilanteemme korjaamiseksi.

P.S. Olen tulossa klo 16 maissa.

Tätä forumia käyttää harvempi. Tämä ei ole mikään virallinen vaan mu8dollinen ketju jossa voi ilmotella miiteistä joita kuka tahansa voi ja saa järjestää ja tällöin myös huolehtii pöytävaraukset ja kloajat kuntoon Itse käyn täällä harvoin enää. Sopii ottaa jonkunn muun ketjun hallinnoitavaksi joutuu vaan perustaa uuden ketjun. Ja hyvinhån te olette sopineet täällä muutenkin miitit tånå vuonna. Jos osaa käyttää forumia löytää tiedon ketjun lopusta milloin miitti on ilman otsikon päivitystä. Itse en ole moneenkaan päässyt muista kiireistä johtuen. Fb on nykyään suurin osa miiteistä ja miittailijoista.

Sovimme 14.7.22 Naissaaressa pidetyssä miitissä, että jatkossa ilmoittautumiset miitteihin tapahtuvat Postcrossing Forumilla. Keskustelimme asiasta kunnolla miitin päätteeksi ja päädyimme tähän.

Postcrossaajilla on ihan oma kommunikaatioympäristö - tämä FORUM. Jokainen postcrossaaja pääsee suoraan Forumille miltä tahansa Postcrossing-sivulta ylälaidan FORUM-painikkeella ollessaan siellä kirjautuneena. Emme siis tarvitse Facebookia tai mitään muutakaan kanavaa yhteydenpitoomme.

Joukossamme on useampia crossaajia, jotka eivät käytä Facea lain, ja kaikki Facen käyttäjät eivät halua kommunikoida sen kautta Postcrossing-asioissa.

Koska sinä @dollart aiempaa palstaa pitävänä annoit luvan, perustin uuden Jyväskylän seudun miittipalstan. Muita vapaaehtoisia palstanpitäjia ei ilmaantunut. Toivon kuitenkin, että jatkossa joku muu, ahkerammin miittaileva jäsenemme, ottaa sen haltuunsa.

New link to Jyväskylä-meetups:

Otan mieluusti vastaan uuden miittipalstan kehittämistoiveita. / Marita