Meetup in Pori, Finland 15.7.2021

:world_map: CITY/REGION: Pori, Satakunta, Finland
:pushpin: MEETUP PLACE: Café Jauhopojat, Uusikoivistontie 73, 28130 Pori
:calendar: DATE: 15.7.2021 (15th of July)
:alarm_clock: TIME: 13:00 (1:00 PM Finnish time)
:page_facing_up: MEETUP PLAN: We will meet at the Café Jauhopojat in Pori. Please take care of your hand hygiene and don’t come if you are ill. Welcome!

1 Like

Tervetuloa miittailemaan Jauhopojat-kahvilaan Poriin to 15.7.2021 klo 13 alkaen. Ethän tule kipeänä! Muista hyvä käsihygienia! Miittipaikan osoite on Uusikoivistontie 73, 28130 Pori. Miittikortteja ostettavissa, kysy lisää ja tilaa omasi sähköpostitse katarina.sallyla@gmail.com 30.6.2021 mennessä.

Moikka! Kommentissa on tällainen teksti, joten en tiedä mitä tarkoitat…

(post withdrawn by author, will be automatically deleted in 24 hours unless flagged)

7 kohdalla olisi pitänyt olla 6 eli kortit tulee tilata 30.6. mennessä, jotta ehtivät, anteeksi kirjoitusvirheeni! Kiitos korjauksesta @kotona! Kyseinen paikka, josta kortit tilataan, lupaa, että tilauksessa kestää 4 arkipäivää plus toimitus, joten valitettavasti tilaukselle ei ole kovin paljoa aikaa… Tämä miitti oli muutenkin aika extemporee. Itse olen lomalla kyseisenä päivänä, joten tuo aika sopii.

Tällä hetkellä meitä on tulossa minä, @katarinahildur, @elinann1ka, @Kirsisy, @T2 ja @ainoi :slight_smile:

Lisäys 13.7. Myös @Makilatu tulossa!

Happy birthday Postcrossing! Meitä oli Porin synttärimiitissä paikalla 7 crossaajaa, suurin osa ulkopaikkakuntalaisia :smiley: Nopeasti vierähti 2 tuntia herkutellessa, rupatellessa ja kortteja kirjoitellessa. Jauhopojat oli oikein hyvä miittipaikka!





Your meetup cards are beautiful!
Does anybody swap with me?
I have Taiwan’s meetup card,food card, travel card.:relaxed:

1 Like

Hi, I can swap with you. Please send your offer as a private message to me :slight_smile: I collect signed meetup cards.

1 Like

Hello i like to swap for the nice meetup card

Which do you mean from Pori? Please send your offer as a private message. I’m collecting signed meetup cards.