Maand round robin

Ik hoop dat het mij lukt om mijn kaarten volgende week te schrijven. Ik had dit morgen willen doen maar heb onverwachts bezoek gekregen. Vandaag ben ik de hele dag op pad, dus wil ik haar morgen wat van mijn tijd geven.

Ik doe ik oktober graag weer mee

1 Like

Mag ik in oktober meedoen?
Ik ben hier nieuw, heb de regels gelezen en zal mijn adres doorgeven.

1 Like

Ik doe graag mee in oktober.

1 Like

Geen haast, lekker genieten van je bezoek. Veel plezier.

1 Like

#11 heeft 3 leuke kaartjes gekregen van #6 @Mamiielariie , #8 @mar127 en #10 @anitaaa .

@Mamiielariie dankjewel voor deze mooie van en uit Luxemburg. Ik hoop dat je je ontzettend hebt geamuseerd op de meetup en weet nu al dat je je volgende week weer 's goed zal amuseren in Gent. :wink: Coole washi ook en kleurrijke postzegel. Dankjewel!

@mar127 De Prinses op de Erwt. Mooi sprookje, hier prachtig geïllustreerd, mooier dan dat Disney ooit zou kunnen :wink: Bedankt ook voor de sticker!

@anitaaa een grappige poes voor m’n verzameling! Heel erg bedankt! En ja hoor, ik ben ook heel blij dat de huidige Winnaar van de Maand het zo goed doet! Alice is dan ook een schat!

Bedankt allemaal voor al het moois in mijn brievenbus! In oktober doe ik ook weer graag mee! Normaal gezien ga ik dinsdag even via Nederland mijn mama uit het herstelverblijf halen. Dan kan ik mijn kaartjes posten. Mama mag E-I-N-D-E-L-I-J-K naar huis! :heart:

3 Likes

Jess18877 #7

Dank je wel @Mamiielariie #6 voor de geweldig leuke kaart van de meeting in Luxemburg en de al net zo geweldige Postcrossing postzegel
image
image

2 Likes

Ik #6 Mamiielariie heb volgende kaarten ontvangen:

#1 @yoga Raar maar waar de zegel is er onderweg afgevallen, Ik hou van regenbogen.

#4 @Winkey Ik vind dit kaartje ook erg leuk, heb de box ook. En spaar sinds kort ook kaartenboxenkaarten. Bedankt ook voor de RAS kaart


#8 @mar127 Dubbele kaarten vind ik ook niet erg hoor, maar het is toch telkens leuk om weer een nieuwe te kunnen toevoegen aan een collectie!

#10 @anitaaa Ik vind pippi langkous superleuk! Deze kan bij qoutes en bij pippi collectie!

3 Likes

Heb ik zo slecht gekeken? Had je deze kaart al?

Nee deze heb ik nog nooit gezien, maar zelfs als het dubbele zijn vind ik het niet erg bedoelde ik eerder omdat alles anders.

1 Like

@meidans #9, dank je wel dat je deze kaart speciaal voor mij hebt gekocht. Wat een pech toch allemaal weer. Heel veel sterkte en tot de volgende live meeting. Ik kijk er naar uit.

3 Likes

#8 heeft van #11 een postcard ontvangen.
Prachtige reprint van een schilderij van Arthur Heyer, die veel witte katten heeft geschilderd, de Turkse angora kat.
Ik had hem al op mijn lijstje staan van rond de 19de eeuwse katten schilders.
Dank je wel @Shalottslady een mooie aanwinst.
En of ik van vissen houd, nee gatsie , alleen gerookt op mijn bord :smile_cat:. Verder zijn ze me te glibberig.

2 Likes

Ik (4) heb kaarten ontvangen van #1 en #11
@yoga een hele mooie Nina Chen ontvangen :smiling_face_with_three_hearts: dank je wel Nanda! Ik antwoord op mijn kaart naar jou, die moet ik namelijk nog steeds uitzoeken en schrijven :grimacing:

@Shalottslady, dankjewel voor 2 leuke handwerk kaarten. Ik wilde graag handwerkjuf worden, helaas zijn die inderdaad verdwenen. Ik ben van mening dat kinderen heel veel leren van handwerken. Tellen, 3D inzicht enz heeft allemaal te maken met handwerken (zagen, meten, timmeren, kleien, borduren, breien, punniken enz.)



2 Likes

Ik doe graag mee in oktober & heb alles gelezen in post 1 …
M’n adres heb ik ook al doorgegeven. :postbox::slightly_smiling_face:

2 Likes

mijn (4) laatste kaart naar #1 gaat morgen dan eindelijk op de post.

1 Like

Jess18877 #7
Dank je wel @Shalottslady #11 voor deze geweldige leuke kaart
Ik ga zeker wat extra official Postcrossing kaarten sturen morgen
En jij?
image

2 Likes

Morgen meet-up in Gent en natuurlijk wat adressen trekken dan :wink:
Blij dat je deze kaart leuk vond. Ik had dan een juiste gok gedaan. :+1:

1 Like

Ik zal morgen dit topic weer bijwerken en dan ook de adressen voor oktober versturen. Mijn kaarten voor september stuur ik na het weekend op. Excuses voor de vertraging, maar ik had het de afgelopen weken iets drukker dan ik had verwacht…

@Shalottslady #11 dank je wel voor deze kaart met roodborstje. Beterschap voor je moeder

1 Like

#8 heeft van #12 een postcard ontvangen
Dank je @Corriewest voor deze leuke Tilina en hoe toepasselijk op 1-10 in de bus gevallen.
Klinkt als een heerlijke vakantie en de batterij is weer goed opgeladen.

1 Like