Maand round robin

#6 heeft van #5 @Annerie
Bedankt voor deze halloween kaart! Wij doen een kleine meeting in België normaal met halloween. Maar voor de rest neit veel bijzonder.

1 Like

Ontvangen

#4 @Winkey dank je wel voor jouw prachtige kaart, wat een mooie kaart vol moederliefde :smiling_face_with_three_hearts: Ik vind soms wel pittig alles combineren, werk, gezin en tijd voor jezelf. Wat leuk dat je twee kleine neefjes heerlijk kunt verwennen, die regenboog potloden zijn geweldig. Jammer dat toch post kapot of zoek raakt, ik heb er helaas recentelijk ook ervaring mee. Dank voor de prachtige ras erbij en postzegels voor mijn collectie, wat lief van je. Ik ga je terugschrijven.

1 Like

Ontvangen
#7 @Jess18877 dank je wel voor jouw mooie bad kaart! Ik heb wat in bad gelegen deze week, om daarna heerlijk ontspannen naar bed te gaan. Het weekend snel heen en weer rijden naar Engeland heeft er behoorlijk ingehakt, maar was fantastisch! Dank voor de postzegels voor mijn collecties. Gaan we de eerste vrijdag in november weer😉

2 Likes

Ik (7) heb een WPD kaart ontvangen van @Mamiielariie (6)
Dank je wel!
image

2 Likes

Graag gedaan

1 Like

Ik heb ontvangen van @Annerie #5 deze mooie ballet kaart, dank je wel Annerie

2 Likes

Ik #4 heb ontvangen van #6 @Mamiielariie een flinke toevoeging aan mijn WPD collectie
Bedankt Lara!


2 Likes

@Mamiielariie , Lara, dank je wel voor deze mooie Studio Draak kaart. Fijne dagen alvast in november

1 Like

Vandaag heb ik (7) van @Marleen1979 (2) deze dromerige herfstkaart ontvangen
Ik schrijf je snel terug Marleen
image

2 Likes

Vandaag heb ik, #3 , post ontvangen van #6 @Mamiielariie
Bedankt vr de Molly Brett en WPD kaart Lara :slight_smile:

1 Like

Jess18877 (7) heeft een hele schattige kaart ontvangen met toch een aantal lichtpuntjes van @yoga (1)
image

1 Like

Ik (4) heb ontvangen van 1, @yoga een geweldige Mila van mijn wishlist. :smiling_face_with_three_hearts: ik ben dol op haar kunstwerken. Dankjewel.
Ik het Stephen West even opgezocht. Och jeetje… straks ga ik toch weer breien. Klinkt gezellig dat herfst stukje. Ik zal voor je duimen!

1 Like

#6 heeft ontvangen van #1 @yoga

Wat een leuke keep calm card heb je gekozen voor me! Nog nooit gezien trouwens!

2 Likes

Ik (#2) heb ontvangen afgelopen week

#1 @yoga dank voor jouw mooie kaarten. Wat gezellig met je dochters shoppen in een tuincentrum. Ze zijn nu echt volwassen!
Dank voor jouw geweldige bakfiets kaart, inderdaad zo cross ik rond met de jongste er nog in.

@Mamiielariie wat een grappige katten kaart. Erg leuk dank ook voor de extra meeting kaart.

1 Like

Ik doe graag mee met de november ronde.

1 Like

dank je wel @yoga voor deze royal uit mijn wishlist! Mooie aanvulling op mijn verzameling!

Ik doe ook graag mee met november.

1 Like

dank je wel @Mamiielariie voor deze MOTW map kaart van de provincie Limburg in België. Ook een mooie aanvulling op mijn verzameling!

1 Like

Ik #4 ontvangen van #2 @Marleen1979 een sehr schönen Catrin Welz-Stein.
Klinkt als een zeer drukke tijd Marleen. Succes met de bordjes draaiende te houden :smirk:
Ik schrijf je weer :blush:.

2 Likes

Gisteren kreeg #3 van #1 leuke post van @yoga :slight_smile: Wat een leukerd wr van Molly Brett! :heart_eyes: :+1: Bedankt! Ng veel plezier met het breien en al de andere activiteiten! Gelukkig is het nu wr even wat mooier en aangenamer weer ook om te fietsen en wandelen! :sunny: :bike: :deciduous_tree:

1 Like