Maand round robin juni 2021

Het wordt tijd dat ik de twee kaarten van vorige week meld en ook vandaag heb ik post ontvangen.

Een RAS kaart ontving ik van @Marleen1979 , een mooie Eric Carle kaart met lekkere taart voor mijn verjaardag. Ik weet dat die niet echt hier hoort, maar hoop dat jullie dit niet erg vinden. Met mijn kleinkind gaat het goed, hij is nu voor het eerst op kamp omdat het vorig jaar niet doorging. Ik heb ze eergisteren en gisteren sinds lange tijd weer persoonlijk gezien.

Van #6 @Mamiielariie ontinvg ik ook een verjaardagskaart met toeter.

Vandaag kwam de kaart aan van #3 @Corriewest , een kaart van Rie Cramer: A is een aapje. Hoewel ik die al had vind ik dat niet erg omdat de achterkant anders is. Gefeliciteerd met de verjaardag van jouw moeder. 90 Jaar vandaag, wat een mooie leeftijd. Heel veel plezier zondag.
En ook bedankt voor de lekkere cakejeskaart ook voor mijn verjaardag. Ik heb een hele fijne dag gehad.

Bedankt iedereen voor de kaarten, ik ben met elke kaart heel blij.
Op dit moment gebruik ik mijn kleine tablet, daar kan ik geen foto’s mee maken. Dat probeer ik binnenkort met mijn telefoon te doen.
Mijn telefoon is inmiddels weer terug maar ligt nu aan de oplader. Maar ik ben dus wel alle gegevens kwijt en verzamel nu alles weer stap voor stap terug. Het lijkt wel alsof mijn telefoon ook in revalidatie is, net als ik.
Volgende week begin ik met de long-covid revalidatie bij de fysiotherapie.

2 Likes

Gisteren lag een kaart van #3 @Corriewest in de bus, dank je wel voor deze studio draak kaart. Dit is weer is ook voor mij zoveel beter.

1 Like

De laatste kaarten zijn nunook geschreven en gaan zo op de post

1 Like

Ik #8 heb ontvangen van #3 een heerlijke Inge Löök. Het was hier heftig met het weer, gelukkig inderdaad nu weer rustig al zie je bij ons in het natuurgebied dat het “terugveren” wel wat tijd nodig heeft. Er liggen nog hele delen plat tegen de grond. Altijd gezellig om nieuwe plantjes te kopen en neer te zetten.
Bedankt voor de leuk kaart! @Corriewest

En van #5 @Annerie een keep calm kaart, nog even Dan is dat hele Corona “gedoe” weer achter ons (hoop ik van harte). Na een half jaar thuis zitten snap ik dat je niet perse vakantie hoeft. Bij mij was het tegenovergestelde aan de hand, mega druk (ggz) wij gaan zaterdag naar Frankrijk (het is inmiddels code geel, dus het kan allemaal doorgaan) een huisje in een gehucht in the middle of nowhere. Heerlijk in de natuur en rust! Mijn eerste prik heb ik gehad en in juli de tweede.
Bedankt voor je keep clam kaart.


1 Like

#9 Carolien25

Heb ontvangen van:

#3 @Corriewest, een prachtige vw bus. Ja inderdaad heftig weer gehad. Vond het vorige week toch iets te warm. Ook hebben we de week ervoor erg noodweer gehad waardoor onze garage blank stond. (dat hoeft dan toch ook weer niet) en nu is het gelukkig wat afgekoeld. Ik functioneer nu wat beter!

#5 @Annerie , een prachtige online meeting kaart. Het is er hier helaas nog niet van gekomen door omstandigheden de afgelopen 1,5 jaar maar hoop nu gewone meetings ook snel weer kunnen.

Dank je wel dames!

1 Like

Ik heb van #4 @meidans 2 prachtige kaarten ontvangen, dank je wel. We hadden eerst ook klaprozen in de tuin, nu zijn ze weg, maar ik vind ze zo mooi momenteel in alle bermen. Ik heb pas online kaarten besteld, kon het ook niet laten. En ik ben sowieso wel blij met de gezondheidszorg in Nederland.
Dank je wel ook voor de prachtige Royal postzegel.


1 Like

Ik wil in juli weer graag meedoen

1 Like

dank je wel #4 @meidans voor deze leuke aanvulling op mijn vintage advertisement verzameling! Wat fijn dat het elke dag weer een beetje beter gaat! En hopelijk heb je snel baat hebt bij de fysiorevalidatie…

1 Like

#2 ontvangen

@Corriewest #3
Dank je wel voor mooie Jetoy kaart, wat geluk dat jij alleen deze had, en ik deze nog niet had😉

@Annerie #5
Papaya, wat een mooie kaart, dank je wel

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

@Corriewest , klopt het dat jij nog helemaal geen kaarten hebt gemeld of kijk ik daar overheen?

leuk!

Ik heb net het topic voor juli geopend, zou het daar ook willen aangeven? Hier de link naar het topic voor juli

#7 @Jess18877
Ik heb twee mooie kaarten ontvangen van @meidans #4 en van @Annerie #5
Dank jullie wel voor de mooie kaarten!
image

2 Likes

@Annerie ik heb een je kaart ontvangen. Dank je wel. Ik ben druk bezig met nog wat anders te zoeken, maar het wil niet echt lukken.

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

Allereerst wil ik mijn excuses aan bieden voor het late melden. Er gebeuren dingen die mij behoorlijk uit mijn evenwicht gebracht hebben. Mijn dochter heeft een miskraam gehad en ook is een cliënt van mijn werk totaal onverwachts overleden tijdens mijn slaapdienst. Dat in dezelfde week. Ik was net uit een bijna burn-out aan het opkrabbelen. Maar het gaat nu gelukkig alweer wat beter.
Ik heb wel besloten om voorlopig niet mee te doen.

Ik heb voor juni weer prachtige kaarten ontvangen. Ik wil een ieder hiervoor bedanken. Ik heb ze met plezier bekeken en gelezen.

#01 Van Nanda een stapel boeken. Ik hoop dat je geen last van je 2e vaccinatie heb gehad. Ik heb gelukkig van beide geen last gehad. Vond het wel spannend omdat ik de Astra Zenneca kreeg, net in de tijd dat er zoveel te doen was hierom.

#02 Marleen Een ontzettend leuke, vrolijke zwart/wit. Ik hoop dat je straks een fijne vakantie heb.

#04 Maria. Een mooie kikkerkaart. Het was zondag een hele, fijne dag. Mijn moeder heeft genoten. Vooral omdat zij haar broers na 1 1/2 jaar zag.
#05 Annerie: Een mooie nostalgische Kaart met fietsen, erg leuk. Ik wens jou ook een fijne zomer.
#06 Lara: Een prachtige Tausendschon. Erg mooi. Dank je
#07 Van Jessica Een prachtige van Marie-Anne Fourart. Ben er erg blij mee.
#08 Van Monique een mooie Santoro. Ga je nog naar frankrijk. Daar wil ook wel weer eens heen. Ik heb pas in september vakantie.
#09 van Carolien Ook een stapel boeken met een uil>

Iedereen heel erg bedankt voor de prachtige kaarten en voor iedereen een hele, mooie zome


carolien juni klein
jessica juni klein


marleen juni klein
monique juni klein
nanda juni klein
r toegewenst.

2 Likes

Hier de laatste kaart
#6 heeft ontvangen van # @Corriewest wat een mooie qoute kaart!

1 Like

bijgewerkt en volgens mij is juni nu helemaal compleet.

@Corriewest dat klinkt best heftig wat er is gebeurd, heel veel sterkte gewenst!