Maand round robin februari 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

#10 heeft ontvangen:

#1 @yoga 2 postbezorgers in de sneeuw. Ik kijk zo uit naar komend weekend met 15 graden!

#5 @Annerie een prachtige witte leeuw. Wij zijn 2 maandagen sneeuwvrij geweest, vreemd hoor!

Bedankt voor deze toffe kaartjes!

1 Like

Ik (#8) heb van #1 @yoga een mooie vlinderkaart ontvangen.
Mijn afbeelding zijn allemaal over naar zonerama. Het was een klus maar deze is geklaard.(per mapje de foto’s gedownload op mijn bureaublad en dan weer geüpload, wat overigens best snel ging).
Ik hoop wel dat zonerama voorlopig gratis blijft :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik zie trouwens net dat je kaart ook een mooie metallic glans heeft als het licht er juist op valt, ineens komt het roze helemaal tot leven.
Bedankt Nanda voor de leuke kaart! (De meeste stickers heb ik van de envelop gekregen en op de zondag blz. bij de sneeuw”storm” geplakt, staat super leuk).

1 Like

#4 meidans, vandaag kreeg ik een mooue kaart van #3 @veke250. Een mooie kaart van Zoo Antwerpen van een oude advertentie :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

ontvangen van: #3 @veke250

Dank je wel Veerle voor deze kaart van België van de Postcard World Explorer Series. Mooie aanvulling op mijn verzameling!

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

voor de liefhebbers, ik heb het topic voor maart zojuist geopend

2 Likes

Hoi,

Ik #9 heb een mooie kaarten gekregen van #3 @veke250! Echt leuk!
Zal volgende week de foto’s plaatsen. Afg. dagen druk gehad met verjaardag van onze pleegzoon. HIj is helemaal verwend door ons :wink: Vandaag gaan wij naar ouders van mijn partner (in de buurt van Delft) voor paar dagen. Dus alle kaarten, etc houd ik even thuis laten liggen. Nu welverdiende vakantie. :wink:

2 Likes

#2 ontvangen van #1 @yoga
Dank je wel Nanda voor jouw mooie uilen kaart.

1 Like

Ja, deze school ken ik inderdaad! Ik weet niet precies waar hij is, maar ik wist inderdaad van een school voor dove en slechthorende kinderen in Haren

1 Like

Ik (10) heb leuke verjaardagspost ontvangen van #3 @veke250. Dankjewel! Wij mogen 1 gast per dag ontvangen momenteel, maar ik ben zondag bij mijn ouders, wat betekent dat ik de gast ben haha. Ach, vorig jaar zat ik in New York op mijn verjaardag, dat telt voor 2 jaar!

Jij ook vast gefeliciteerd met je moeder!

2 Likes

Laatste kaarten aan @_annalies en @SammySam zijn gepost

1 Like

Dank je wel Nanda @yoga (1) voor deze prachtige kaart aan mij! Helemaal mijn smaak. Ken je het spel Dixit? Dat maakt gebruik van kaartjes van dezelfde illustratrice
Groetjes Jessica (7)

2 Likes

@meidans, #4, dank je wel voor de leuke ballerina kaart. Echt een kaart voor mij. Ik heb met de sneeuw zoveel mogelijk thuis gewerkt, maar ik had hele goede rubberen houders met ijzeren veren voor onder m’n schoenen tegen het uitglijden. Jaren niet hoeven te gebruiken, maar als je wat bewaard…
@Mamiielariie, dank je wel voor de sneeuwpop pen kaart, wat een leukerds

@Annerie,#5, dank je wel voor de quote kaart. Ik ben wel blij dat de sneeuw in 1 x weg is en dat het niet steeds maar weer glad is en weer opvriezen en gevaarlijk. Leuke week en in 1 keer weer weg, precies goed.

@veke250, #3, dank je wel voor de Belgisch royal kaarten en de zelf gemaakte kaarten. Heel leuk dat je ze hebt vol geschreven.
Ik ben momenteel ziek, dus het was leuk lezen.

Mijn kaarten zijn inmiddels allemaal gepost afgelopen dinsdag al, maar de meeste zij ook al gemeld.
Ik wil wel weer meedoen in Maart

3 Likes

Ik (#10) heb verjaardagspost gekregen! :slight_smile:

#2 @Marleen1979 Nijntje slingers! Bedankt voor de verjaardagswensen!

#11 @SammySam het weer wordt geweldig, dus ik ga genieten morgen. Bedankt voor je kaart!

Ik ben compleet voor februari nu! Maart sla ik over, ik moet hoognodig een no-spend-maand inlassen :sweat_smile:

3 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

Ik #6 heb volgende kaartjes ontvangen

#4 @meidans : Bedankt voor de mooie kaartjes van nijntje en de twee extra kaartjes! Ik moest ook werken met mijn verjaardag, dus niet veel bijzonders gedaan, genoten van afgelopen week een weekje moeder/dochter tijd

#1 @yoga: bedankt voor deze leuke anne geddes kaart! Mijn verjaardag was niet veel speciaals, maar deze week enorm genoten van de week met mijn mama.

#11 @SammySam bedankt voor de leuke dikkie dik kaart voor mijn verjaardag!

2 @Marleen1979 bedankt voor deze leuke inkognito kaart voor mijn verjaardag!

Zo ik ben ook compleet met deze 4 erbij!

3 Likes

Gelukkige verjaardag vandaag! :birthday: :clinking_glasses: :partying_face:
Bedankt ook voor de wensen voor mijn moeder! :slight_smile:


#3 veke250 heeft ontvangen van :

#2 @Marleen1979 : Bedankt Marleen vr de kaart en de postzegels! Qua postzegels ben ik nt echt een échte filatelist hr. Ik hou vooral van Postcrossing, dieren, kinderen, jaar van het … , vuurtoren/zee en aanverwanten, enz. postzegels De laatste jaargangen van de Europa postzegels vond ik nu ook geweldig maar van daarvoor ken ik die nt echt dus weet ik het ook nt. Ik hou ook wel van speciale afstempelingen en minisheets enzo. Daarom dat ik dat ook aan jou vroeg.

#4 @meidans : Bedankt Maria voor deze vrolijke regenboog! :rainbow: Ook bedankt voor de verjaardagskaart voor mama :heart: Heel lief van je dat je daar aan gedacht hebt! :kissing_heart: Het zou idd fijn zijn om daar te kunnen genieten maar de Seychellen zullen er nooit inzitten hoor maar gewoon wr vrij kunnen zijn en reizen zou wel weer heerlijk zijn! :palm_tree:

#6 @Mamiielariie : Bedankt Lara vr je gezellig envelopje met mooie kaartjes! :kissing_heart: Het idee voor de postzegel en de afstempeling was goed maar mislukt. Hij is afgestempeld maar de dag is nt te lezen. Ja ik heb al vaak gesnorkeld. Ik vind dat heel relax en doe dit supergraag! Bootje/catamaran/… varen en dan een snorkelstop onderweg enzo; zalig!!! :heart_eyes: Hopelijk kunnen we binnenkort wr terug reizen en dit ook wr doen :slight_smile:

#10 @_annalies : Bedankt Annalies vr de kaart :slight_smile: Wij hebben hier ook wel echt winterweer gehad hoor! Het heeft flink gevroren en de gevoelstemperatuur was nog flink kouder dan de echte temperatuur die ook al onder nul zat maar ik vond dat het al bij al nog meeviel. Meestal kan ik er nt goed tegen en heb ik direct last van m’n hoofd en sinussen. Spijtig genoeg moest ik er toch eens door nu ook en ik vond het nt zo koud aanvoelen. Er stond gelukkig gn ijskoude wind en dat doet veel hé! Gek dat het nu meer dan 20 graden warmer is tegenover een week geleden! Wel zalig dat zonnetje! :sun_with_face:

5 Likes

#3 kreeg van #1 @yoga : Hey Nanda, bedankt voor de Anne Geddes kaart! Toevallig kreeg ik dezelfde van Annerie vorige maand voor deze ronde. Bedankt ook vr de stickertjes :slight_smile: Hopelijk voel je je al wr beter!

1 Like

@veke250 Zoals beloofd (ik zelf) ga ik foto plaatsen. Veerle, bedankt voor je kaarten. De mooie postcrossingmeetingen! Wat doe jullie daar allemaal? Ben benieuwd :wink: Kan me voorstellen dat de mensen het moeten gaan missen in vervelende coronatijd. Hopelijk voor jullie zo snel mogelijk weer mogen doen en organiseren. Het lijkt mij ook leuk om samen met mensen gaan schrijven en lachen. En je schrijft ook erg mooi en netjes!
P.s. uiltjes zijn leuk!

2 Likes

bijgewerkt