Maand round robin februari 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

Vraagje; is instagram ook een verzameling (want heb aantal kaarten verzameld en verstuurd op mijn instagram) :wink:

Instagram is niet helemaal (of eigenlijk) niet te vergelijken met een online album als Zonerama, Flickr of in sommige gevallen facebook. Als je daar alleen kaarten heb staan die je verzameld, zou het kunnen, al kijkt dat niet heel prettig, omdat je de kaarten niet bij elkaar kan zetten


1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

Ik heb geen Instagram en kan daardoor de geĂŒploade kaarten niet zien, evenmin bij Facebook ed

1 Like

Ik doe ook in februari graag weer mee

1 Like

:slight_smile: bijgewerkt :slight_smile:

1 Like

Bijna weer een nieuwe maand
 xd

1 Like

inderdaad, zal zou de adressen naar jullie sturen!

adressen heb ik zojuist naar jullie verstuurd!

1 Like

Hoe organiseren jullie? Want het is voor mij eerste keer. Elke profiel doornemen en wat hun wensen zijn? Hoe zit het als ik hun wensen niet voldoe (zoals kaarten die ik niet heb?) Nerveuze joep hier! :wink:

2 Likes

ja, klopt
 je moet wel elk profiel doornemen, anders weet je niet wat een ieders wens is :wink:

Als je niet aan iemands wens kan voldoen of je twijfelt
 dan zou ik degene als ik jou was even een privé berichtje sturen
 Samen komen jullie er vast wel uit. Zelf heb ik ook een aantal wensen op mijn postcrossing profiel staan, maar wat ik leuk vind beperkt zich niet tot dat wat daar staat en ik denk dat het voor de rest ook zo is


1 Like

Ik bekijk inderdaad ook elk profiel en de collectie. Het kost wel wat tijd, masr ik vind dat superleuk om te doen.
Leuk dat je meedoet

1 Like

Voor wie nogbeen ectra kaart wilt sturen is het volgende misschien een leuk initiatief. Een museum in Duitsland wil een postkaarten tentoonstelling organiseren en vraagt mensen om postkaarten te sturen met de vermelding waarom je het leuk vindt om postkaarten te schrijven.
Hier is de link naar het topic:

https://community.postcrossing.com/t/request-our-museum-is-asking-for-postcards/58625

Daar vind je ook nog eens de volgende foto vh artikel uit de krant:

Laat maar weten als je vertaling nodig hebt.

3 Likes

Ik heb mijn kaarten voor februari al geschreven en gepost!

4 Likes

He hoi! Ik heb een korte “wishlist” op profiel staan, maar vind eigenlijk alle soorten kaartjes wel leuk hoor! En sowieso, niet stressen!! Geniet van het proces en alles eromheen !! :smiley:

1 Like

Bedankt voor delen!! Ik doe mee met #monthofletters challenge ( las ik hier op de PC Blog!) En ik miste dag 28, dacht een RAS te doen maar nu weet ik het! Bedankt!! :smiley:

1 Like

Ik doe mee aan International Correspondence Writing Month (elke dag een brief of kaartje schrijven) en zal mijn kaarten deze maand dus verspreid sturen. Wel allemaal ruim op tijd uiteraard :slight_smile:

1 Like

Ik #8 heb ontvangen van #7 @Jess18877
Een lekkere grote envelop kwam net in de brievenbus.
En wat een gezelligheid bracht deze.
Bedankt Jessica voor de mooie Gorjuss kaart en extra’s, wat een verwennerij.
Springvloed heb ik gelezen, de serie alleen de eerste aflevering maar het boek stond me nog te goed in het geheugen.
Ik kan je de films van jussi Adler olsen (serie Q) aanbevelen. De boeken zijn natuurlijk veel beter :wink::face_with_hand_over_mouth: maar de films zijn zeker de moeite van het kijken waard.
Mocht je de serie “Bron” nog niet hebben gezien, ook die mag er zijn :blush:.

3 Likes

Eerste kaart binnen Yippie :smile:
#2 ontvangen van #7 @Jess18877
Dank voor de mooie bijdehansje en lekker thee-tje

4 Likes

Maximus, Julius & Floris in een bootje

2 Likes