Maand round robin

Ik doe graag mee in January terug

bijgewerkt :slight_smile:

Dat is jammer, ik heb de envelop naar jou op 13 december al op de bus gedaan… I wacht het nog even af, maar anders stuur ik een resend mee in januari als dat voor jou okay is?

Vrijdag m’n laatste kaartjes gekregen van @veke250 @yoga en van @Mamiielariie
Nu heb ik van allemaal een kaart gehad.


Wat een mooie versieringen op de enveloppen.
Waar kopen jullie dat toch, die leuke stickers en tape…
En bedankt voor de thee. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.
En @veke250 ik schrijf je vast nog es terug als antwoord op je verhaal.

2 Likes

dat denk ik niet, want die van mij moet ik nog op de bus doen :see_no_evil:

1 Like

Ik doe ook in januari graag wr mee hr. Maar gaan we nt vr een nieuw topic? Een nieuw jaar, een nieuwe start? :slight_smile:

1 Like

Super, ik kijk er al naar uit! :smiley: In NL zijn er héél véél webwinkels hr! Ik heb me net wr even helemaal laten gaan op eentje. Ben je zo een tijdje zoet mee :wink:
Vroeger weken veel mensen ook uit naar Ali Express in China maar dan moet je even geduld hebben eer je wat hebt en ik weet nt hoe het nu gaat bij jullie maar ik heb er sinds de nieuwe douane regelingen afgelopen juli niks meer besteld dus durf daar ook gn advies in geven. Bij Action en Big Bazaar enzo kun je ook altijd wel aan een tapeje of stickertje geraken :crazy_face: En er wordt ook bij buitenlandse webshops gekeken en gekocht natuurlijk. Kijk dan wel goed na of die onder de EU vallen of nt en wat met douane- en invoerrechten evt. Op het forum kan je daar ook vanalles over terugvinden volgens mij hoor. Zelfs hier op het NL forum is een link naar. Kijk maar eens : Waar kun je leuke kaarten kopen / bestellen? Je kunt er meestal nt enkel leuke kaarten kopen maar ook washi, (sluit)stickers, enz.
Als er een site is die je aanstaat, kan je het best inschrijven op de nieuwsbrief. Er zijn nl. sites die regelmatig acties en kortingen aanbieden ook. Je kan hen ook volgen op social media vr winacties, updates, e.d.
Hopelijk ben je hiermee wat verder geholpen! :+1:

1 Like

Hey Annerie Ik was in de war. Had bij een andere ronde kaart van je gekregen. Ik wacht t af

@anon55207916 je prachtig blauw versierd envelopje zat vandaag in mijn brievenbus. En dan dat Belle & Bo-kaartje! Zo’n schoontje! 'k Heb meteen al een nieuw album gemaakt op Flickr in de hoop nog Belle & Boo’s te krijgen van anderen. Ze zijn echt kweeniehoe schattig! En 40 is echt wel een fijn jaar! Ik had in maart een mijlpaal verder en vond het een beetje dubbel dat ik niet veel mensen mocht vragen. Een halve eeuw is toch niet niks. :wink: Soit, 't is in alle stilte voorbij gegaan zonder veel gedoe. Gewoon in 't gezinnetje, en dat was ook gezellig en meer had ik niet nodig :wink:
Ook heel erg bedankt voor de vos die erbij stak! Je bent een schat!

2 Likes

Mijn kaarten voor deze maand zijn allemaal onderweg

1 Like

Ik kreeg vandaag mijn kaartje van #6 @Mamiielariie
Dankjewel, Lara voor dit schattige vosje! 't Is inderdaad een hele gezellige tijd van 't jaar . Bedankt ook voor de leuke stickertjes en washi tape! Mooi gedaan.

3 Likes

De post uit België is gearriveerd!
@Mamiielariie dankje wel voor deze kerst inkognito
Wij hebben de kerst met het gezin gevierd.


@veke250 dank je wel voor deze leuke sneeuwpop.ik vind sneeuwpoppen het hele jaar leuk om te ontvangen maar nu is het inderdaad meer het seizoen voor sneeuwpoppen

4 Likes

Ik wil graag in januari mee doen

2 Likes

Ik #4 heb mijn maandkaarten voor december ontvangen van #2, #3 en #5.
Fijn hoor zo’n volle brievenbus.
@Marleen1979 bedankt voor de mooie Tausendschön!
Ik ben van plan volgend jaar eens flink de kerstspullen op te ruimen in November! En dan een heleboel naar de kringloop te brengen. Ik heb het in mijn agenda gezet. Bedankt vooral het leuks wat je bij de kaarthebt gedaan. Prachtige stickers ook :heart_eyes:

@veke250 bedankt voor de mooie EDG kaart, zo heerlijk vrolijk en zo lekker vol geschreven. Ons monopoly spel is ook heel erg oud. We moeten ook echt het oude geld verdelen opzoeken op internet. We hebben vreselijk gelachen én we hebben uitgespeeld. (Uiteraard met hapjes en drankjes). Op vakantie nemen wij ook altijd Yahtzee mee.

@Annerie, mooie afsluiting met zo’n vlinder, dank je wel. Ik dacht ik zet die challenge voor 2022 er maar vast op. Gourmetten, ideaal, kun je lekker kletsen terwijl je je eten maakt :blush:. Wij hebben als gezin echt een bepaalde routine, de schoondochters hebben zich maar te schikken :wink:. Die mannen hier in huis zijn dan ineens dominant, zo grappig (en irritant :stuck_out_tongue_winking_eye:)

3 Likes

Ik doe in januari graag weer mee

3 Likes

Ik doe ook graag weer mee in januari
Groeten vanuit Cyprus

6 Likes

@Annerie, hier is jouw kaart aangekomen nog net voordat t nieuwe jaar begint. Dankjewel voor je kaart! Wij houden van wandelen en gaan er graag op uit. We hebben een wandelboek aangeschaft met een wandelapp en hebben al veel plaatsen bezocht voor een wandeling in coronatijd. Wie weet een keer oranjewoud. Fijne jaarwisseling!

1 Like

Ik heb vandaag post ontvangen van Annerie
@Annerie dank je wel voor deze leuke kaart van papersisters er staat niet alleen een sneeuwpop op maar ook een roodborstje.

2 Likes

Mijn laatste kaartje voor deze maand RR zat deze maand nog in de bus. Dankjewel, @Annerie ! Ik ben het helemaal met je eens: deze dames zijn ideaal om het jaar af te sluiten. En je hebt ook mooie zegels gebruikt die niks van hun schoonheid verloren zijn omdat ze niet werden afgestempeld :smiley:

We gaan morgenavond gezellig thuis blijven en naar jaarlijkse gewoonte gewoon hapjes eten de hele avond door. In 't verleden deden we eerst uitgebreid aperitief met als gevolg dat niemand nog honger had als de hoofdschotel op tafel kwam, vandaar dat we er nu voor kiezen om alleen maar hapjes te eten :christmas_tree:
Ik vond/vind deze RR zeker heel erg leuk en zou heel graag weer meedoen in januari. Alvast bedankt voor de organisatie!

2 Likes

#6 heeft ontvangen van

#3 @veke250 Bedankt voor de mooie studio draak kaart! Het jaar is inderdaad snel voorbij gegaan. Voor jouw ookal beste wensen!

#9 @anon55207916 Wat een mooie belle en bo kaart koos je uit voor me! Hier zijn ze wat aangepast maar beter dan vorig jaar allesinds

2 Likes

Hallo Annemie,
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de maand Januari.
Fijne jaarwisseling.
Groet Irma.

1 Like