Maand round robin augustus 2021

#2 @Marleen1979 , dank je wel voor de kaarten en deze Charlotte Dematons, wat is zo’n alfabet kaart toch leuk om te zoeken, je blijft er naar kijken

#7 @Jess18877 , dank je wel voor de kaarten en postzegel

#8 @Winkey , dank je wel voor de kaarten, de sokken wedstrijd gaat lekker, nog elke ronde mee kunnen doen. En de trui is ook bijna af. Is het muurtje mooi geworden?

4 Likes

#6 Mamiielariie heeft ontvangen van

#4 @meidans wat een leuke kaart! LIjkt wel graffiti ook!

#7 @Jess18877 bedankt voor dit leuke fiepje. Heb je plannen voor de komende vrije weken?

3 Likes

dank je wel #7 @Jess18877 voor deze leuke Jip&Janneke kaart uit mijn wishlist! Volgens mij heb jij nu 3 weken vakantie? Fijne weken gewenst!

1 Like

#6 mamiielariie zend haar kaartjes volgende week uit

1 Like

mijn kaarten breng ik straks naar de brievenbus

#3 kreeg vandaag post van #4 en vr het weekend kreeg ik al kaartjes aan van #7 en #8


Bedankt #4 @meidans vr de berenkaart. Wat heb je ze lekker volgeschreven. Kaarten moesten soms wat groter zijn hé :wink: Klinkt allemaal fijn, goed en leuk om te lezen! Het is je gegund en ik hoop dat je er deugd van hebt gehad van je uitje! :kissing_heart:


Bedankt #7 @Jess18877 voor deze Orange Panda kaart. Ik dacht echt gewoon dat het Mingface of Coolpuk was. Het zal er wel wr een broertje of zusje van zijn. Ze moeten toch wat uitvinden om ons te laten blijven kopen hé :wink: Het is een echte leukerd! Geniet van je vrije weken! Benieuwd of je ng op vakantie kan. Ik ben ook al een hele poos volledig gevaccineerd maar blijf wel erg voorzichtig. Ook als ze zouden beslissen dat we plots in de winkel gn mondmasker meer moeten, zal ik dat ng nt zo snel achterwege laten. Veel plezier tijdens je verlof in ieder geval wat je ook gaat ondernemen! :+1:


Bedankt #8 @Winkey voor deze gezellig volgeschreven kaarten ook wr! En wat een gezellig busje ook ! Daar zou ik nu direct mee op pad willen se! :smiley: :sunny: Hopelijk ben je ondertussen op de bovenetage nt gesmolten want nu hebben we na al die regen flinke zonnige dagen gehad en dan kan het daar wel eens lekker warm/heet worden hé en als je dan ng aan het klussen bent… Ng vl succes met de verhuizing! :four_leaf_clover:

3 Likes

Bij thuiskomst, eerder dan gepland, lag er toch al een Jip en Janneke kaart voor mij op de deurmat.

Dank je wel #07 @Jess18877 voor deze leuke kaart. Als je deze week vakantie hebt had je denk ik wel een paar mooie weekenddagen, maar vandaag is het niet zo geweldig weer.
Ik hoop dat je desondanks kunt genieten.

Kaarten kunnen nu dus ook eerder aan mij gestuurd worden. Ik ga nu niet meer op vakantie.

2 Likes

Vanmiddag had ik een heerlijke volle brievenbus :blush:
#8 heeft ontvangen van #2 @Marleen1979 prachtige studio draak kaarten. De markt, daar ging ik vroeger ook altijd heen, tegenwoordig is er niet zoveel meer wat ik daar vind. Hier hebben we leuke boerenbedrijfjes met kraampjes aan de weg. Bloemen, fruit, kaas, eieren. Dat is ook leuk om te doen.
En bij het lezen van je rumtopf verhaal liep het water me in de mond. En inderdaad geen suiker voor mij, ook geen honing :honey_pot: en kandijsuiker, dat is niet de meeste verkochte suiker, al denk ik dat je de basterdsuiker een heel eind in de buurt komt van de smaak. Een combinatie van rietsuiker en basterdsuiker had ook nog gekund, al smaakt het dan wat “kruidiger”
Knoflook roken, dat moet ik ook nog eens proberen.
Bedankt voor de mooie kaarten!


3 Likes

En ik #8 heb ontvangen van #5 @Annerie een super Keep Calm kaart, heel leuk! Ik heb smakelijk gelachen om je verhaal. Ik gebruik het vorkje om de tompouce doormidden te halen zodat op beide helften room zit en dan ga ik lekker met de hand verder :stuck_out_tongue_winking_eye: ik moet zeggen dat ik een Bossche bol een grotere uitdaging vind, ik zit altijd onder :sweat_smile:
Bedankt voor de leuke kaart, mooie envelop ook weer!

@Marleen1979 die van jou was ook erg leuk!

2 Likes

#3 kreeg vandaag ook wr een envelopje in de bus vr deze RR en meerbepaald van #2
Bedankt @Marleen1979 vr de kaart. Fijn te lezen dat jullie zo hebben genoten op Corfu! Daar ben ik ook al eens ooit geweest met een vriendin jaren terug. Dat was toen een stunt van de dag bij Neckermann dus we wilden er snel bij zijn om hem zeker nt te missen dus waren al in de voormiddag in de travel shop en toch bleek ie al uitverkocht. Ze moesten dan wel iets anders aanbieden want zo werkte dat toen. We kregen dezelfde vakantie aangeboden aan dezelfde prijs, alleen 10d/9n. ipv 8d/7n. dus dat was even een meevaller! :heart_eyes: Ik hou van de Griekse eilanden en heb er al verschillende bezocht maar het grootste ng nt en dat staat nochtans al héél lang op mijn verlanglijstje!!! :sunny: :sunglasses: Ik moet jouw kaart ng uitzoeken en schrijven dus antwoord daar wel op de rest :blush:

2 Likes

#6 heeft de kaartjes gepost op dinsdag 17/8

1 Like

#8 ontvangen van #6 @Mamiielariie een leuke eenhoorn kaart :unicorn: Dank je wel, erg leuke kaart!

2 Likes

Mijn #8, kaarten voor de overgebleven deelnemers zijn gepost

1 Like

Vandaag heb ik #4 drie kaarten ontvangen van #2 @Marleen1979, #5 @annerie en #6 @Mamiielariie.

Ik heb het op dit moment heel druk ivm de verhuizing die er nu toch echt aan schijnt te komen. Ik probeer de kaarten morgen te scannen.
De resterende kaarten voor marleen, winkey en jess zijn gepost, die voor yoga gaat morgen in de brievenbus.

2 Likes

Update van #3

De kaarten vr NL zijn verzonden en ng gelicht vandaag en normaal gaat straks die vr Lara ook in de bus als ik het gedaan krijg tussen de drukke planning door maar ik probeer ze vr 17u in de bus te droppen. :postbox: Ja klinkt vast raar maar moest in Putte Kapellen zijn - de grensgemeente - dus heb er een hupje gedaan en da’s letterlijk een stap verder en je staat in Nederlands Putte dus daar post gedropt vr de Nederlandse vrienden hier :slightly_smiling_face:

Vandaag kreeg ik ook post aan van #5 en #6 maar een uitgebreide bedanking volgt later ng met scan. (Mogelijk pas dit weekend)

1 Like

#6 heeft ontvangen

#2 @Marleen1979 Ik heb mijn vakantie wat gespreid, vorige week had ik drie kindjes op bezoek en deze week nog een iets rustiger weekje gepland. Bedankt voor je loesje kaartje

#5 @Annerie Bedankt voor deze leuke mapkaart. Ik heb geen idee hoeveel kaarten ik heb. Al diegene die ik zelf heb ontvangen zijn gescand maar heb er nog deel die ik gekregen heb van het werk, mensen die ze ontvangen en geven aan me. Deze moet ik nog verder scannen enzo. Maar Ik probeer wekelijks/dagelijks te scannen. NU deze week wekelijks. Het lijkt wel een dagtaak soms. Maar het is zo leuk om ze in mijn albums te zetten en daarin dan weer nieuwe mappen te gaan zoeken en aanmaken van nieuwe dingen die samen horen. Alles zit ook in bakken hier en sinds kort ook gelabelde bakken? Dus een hele klus al. Het is inderdaad wel een erg leuke kaart!

1 Like

Vandaag heb ik #8 ontvangen van #3 @veke250 veke, een mooie Mila Marquis, erg blij mee! Bedankt.
Wellness, ik hou er wel van maar ik ga vaker naar een masseur of voet reflex. Ik hoop dat jullie spoedig de plannen kunnen uitvoeren.
Wat een mooie envelop! En ook nog een postzegel met vlinder.

En van #4 @meidans een leuke aanvulling op mijn Inge löök collectie. Passend bij het huidige weer met die wind van de afgelopen dagen. Succes met inpakken, ik hoop dat je naar alle tevredenheid in je nieuwe huis kan trekken. Sterkte met het weg doen van spullen. We zullen je missen.
Bedankt voor de leuke kaart.

2 Likes

Dank je Winkey. Ik verlaat Postcrossing niet hoor, alleen even een of twee maanden pauze en dan zien wat financieel nog mogelijk is.

1 Like

Dat begreep ik hoor, maar de tijd dat je er niet bent (waarschijnlijk iets langer dan verwacht) zullen we je missen.

1 Like

Ook vandaag kreeg ik post maar eerst de mooie kaarten van gisteren:

Een engel van @Marleen1979

Een Nederlandse kaart van #05 @Annerie . Deze serie kende ik nog niet. Leuk dat Johan Cruijf erbij staat. Als het goed is ga ik in zijn geboortewijk wonen.

Een Covidkaart van #06 @Mamiielariie

Vandaag kwam aan:
van #02 @veke250 een grappige Inge Löökkaart passend bij de massage die ik in mijn vakantie kreeg.

#08 @Winkey heeft weer zo’n mooie Anton Pieck envelop geknutseld met daarin een kaart uit mijn favorieten van Virgina Wolf uit de collectie Bibliophile Postcards


en als RAS deze kaart uit dezelfde serie:

Ik heb een ontspannende fijne vakantie gehad, maar toen ik aan het eind hoorde dat ik nr 2 stond voor 2 woningen in dezelfde straat, was het gedaan met de rust en sloeg de paniek toe omdat ik slechte ervaringen met verhuizen heb. Nu voel ik me weer rustiger, maar ik vind het nog steeds heel spannend omdat ik door long-covid weinig energie heb en ook een hand niet kan gebruiken door een oude blessure. Niet echt handig als je moet verhuizen. Maar het zal wel goed komen :crossed_fingers:

3 Likes